oh oh, in verkeerde handjes terecht gekomen ?quote:Op donderdag 12 april 2007 20:59 schreef DR34M3R het volgende:
En ik heb ook zitten balen. Op mijn knieën, terwijl ik lippenstift en oogpotlood uit de vloerbedekking zat te poetsen. Damn wat een rotzooi!
quote:Op donderdag 12 april 2007 21:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
oh oh, in verkeerde handjes terecht gekomen ?
en toen heb je direct ook maar de afwas alvast gedaan voor vandaag ?quote:Op donderdag 12 april 2007 21:02 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Er bleek op de zolder nog een toilettas van mama te staan. En dan op okergele vloerbedekking...
wonderer, ik heb je niet meer nodig, ik heb de klus zelf geklaard.
*handen was*
Nee. Die staat er nog. Ik ben geen superwoman. Lingeriesetjes kopen, schoonouders op bezoek, lippenstift verwijderen (probeer het eens trouwens) EN afwassen? Nee, dat is onmogelijk.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en toen heb je direct ook maar de afwas alvast gedaan voor vandaag ?![]()
Ik ben overbodig!quote:Op donderdag 12 april 2007 21:02 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Er bleek op de zolder nog een toilettas van mama te staan. En dan op okergele vloerbedekking...
wonderer, ik heb je niet meer nodig, ik heb de klus zelf geklaard.
*handen was*
Oh, sorry, dat was te bot. Ik bedoelde maar voor één dingetje. Verder wil ik graag van je gezelschap blijven genieten schat.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben overbodig!
*in hoekje huilen gaat*
Nee joh, maar ik vond 'm nu extra lekker, en dat wou ik effe kwijt.quote:
Nee ik was vanochtend eerst even naar de oogarts voor de jaarlijkse controlequote:
Ik zit al aan het waterquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee ik was vanochtend eerst even naar de oogarts voor de jaarlijkse controle
en dat was in Nijmegen
Maar had er dan niemand anders koffie voor je gemaakt ?
Nou dan hierbij een verse bak![]()
Val je daar van af?quote:
Waarschijnlijk niet, maar ze helpen tegen keelpijn.quote:
Hihi, ik ken het probleemquote:Ik ging net een sinaasappel eten.
Mijn god was ik blij dat ik niet op kantoor zat zeg.![]()
Ik weet niet hoe mensen tegenwoordig een sinaasappel eten, maar ik moest me zo ongeveer douchen na die sessie![]()
Oh, dus dat is normaal? Ik nog netjes die schil met een mesje in delen gesneden, maar dat mocht dus niet baten.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, maar ze helpen tegen keelpijn.
[..]
Hihi, ik ken het probleem.
Ik doe best of both worldsquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:07 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik zit al aan het water
<zucht> er moeten wat kilo's af...![]()
Het zag eruit als een rituele slachtpartij ?quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:19 schreef maedel het volgende:
[..]
Val je daar van af?
Ik ging net een sinaasappel eten.
Mijn god was ik blij dat ik niet op kantoor zat zeg.![]()
Ik weet niet hoe mensen tegenwoordig een sinaasappel eten, maar ik moest me zo ongeveer douchen na die sessie![]()
maar caffeïne mag je toch ook niet onbeperkt consumerenquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:38 schreef Tha_Erik het volgende:
In koffie zitten volgens mij trouwens helemaal geen calorieën, dus dat kan je gewoon drinken.
Ja, het is sowieso een soort drugsquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar caffeïne mag je toch ook niet onbeperkt consumeren
volgens mij is dat ook vast wel ergens slecht voor
En gewoon in de winkel tekoop, en dan zeuren over coffeeshopsquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, het is sowieso een soort drugs, en te veel koffie kan voor maagzuur zorgen, en als je eraan verslaafd bent, dan kan de afwezigheid van caffeïne voor allerlei afkickverschijnselen zorgen
.
En dat is?quote:
Een mooi liedje.quote:
Klassieker!quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik herinner me net dat ik gedroomd heb en wat ik gedroomd heb!
We gingen naar een museum (ik en mijn zus, en nog een paar anderemensen die ik in de droom wel kende, maar nu niet meer herken). Maar voordat we naar binnen gingen moest eerst een iemand uit het gezelschap haar kind nog borstvoeden. Dus wij voor het museum een bankje opzoeken en zij gaat haar ding doen. Maar in plaats van dat ze subtiel een borst tevoorschijn haalde deed ze gewoon pardoes heel haar zomerjurke uit. Ik heb me toen snel omgedraaid en toen stond mijn zus daar, boos op me omdat ik me omdraaide.
En toen werd ik wakker.
Ik heb het van iemand op msn gekregen. En ik kan het zo op internet niet vinden.quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:51 schreef maedel het volgende:
[..]
Klassieker!
Maar, wie is die sophia nou? Kan ik dat via de bekende kanalen eens beluisteren (Radio LImewire zeg maar?)
LM weet er ook al geen raad meequote:Op vrijdag 13 april 2007 13:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb het van iemand op msn gekregen. En ik kan het zo op internet niet vinden.
Nee, het nummer heet Birds.quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:05 schreef maedel het volgende:
nou nog eens iets, het is toch niet zo dat de uitvoerende artiest The Birds is hè?
*opgegeven heeft*quote:
Ik ben 'm aan het luisterenquote:Op vrijdag 13 april 2007 13:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar ik haal 'm later weer weg, want ik moest garanderen dat er geen copyright op zat en ze hebben mijn IPnummer geregistreerd ofzo.
en hebben jullie al een idee wat je zoektquote:Op vrijdag 13 april 2007 15:04 schreef maedel het volgende:
![]()
Zo, ivm met dit wonderschone weer gaan we zo maar eens op tuinmeubeltjesjacht.![]()
nou dan wens ik jullie een succesvolle jacht toequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |