Whoehahahahahahaha damn.....quote:Op vrijdag 13 april 2007 03:10 schreef APK het volgende:
Oh gut, ik krijg een PM van 'Veulen'.
Tijd om naar bed te gaan denk ik.![]()
Ja lach maar, morgen heeft het paardenforum warschijnlijk een punaise op mijn fietszadel geplaatst.quote:
Dan heb je nog mazzel dat ze het kenteken van je auto niet wetenquote:Op vrijdag 13 april 2007 03:14 schreef APK het volgende:
[..]
Ja lach maar, morgen heeft het paardenforum warschijnlijk een punaise op mijn fietszadel geplaatst.
Oh god, nou gaat het los....quote:Op vrijdag 13 april 2007 03:18 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik heb je een PM gestuurd, wees eens een grote vent en reageer daar is op.
Liggen die honden trouwens weer in bed bij brian en amanda? Zag daar net wat op en neer bewegen namelijk?
Neeh laat maar ik ben niet zo'n hooligan type. APK daar en tegen vind het leuk om zich te misdragen, mag maar dan wel even eerlijk spelen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 03:24 schreef Leandra het volgende:
Zal ik vast een Hooli-linkje in de COS posten??![]()
Je realiseert je wel dat je op FOK! post hè?!quote:Op vrijdag 13 april 2007 03:25 schreef Veulen het volgende:
[..]
Neeh laat maar ik ben niet zo'n hooligan type. APK daar en tegen vind het leuk om zich te misdragen, mag maar dan wel even eerlijk spelen.
Wat had je gestuurd?quote:Op vrijdag 13 april 2007 03:25 schreef Veulen het volgende:
[..]
Neeh laat maar ik ben niet zo'n hooligan type. APK daar en tegen vind het leuk om zich te misdragen, mag maar dan wel even eerlijk spelen.
Ohja dat welquote:Op vrijdag 13 april 2007 03:26 schreef Leandra het volgende:
Je realiseert je wel dat je op FOK! post hè?!![]()
Iemand een lafaard noemen omdat ie jouw PM niet beantwoordingswaardig vindt en dus gewoon zijn nest in gaat vind ik nogal een zwaktebod trouwens....quote:Op vrijdag 13 april 2007 03:30 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ohja dat wel
Mare ik vroeg me even af waar hij zich zo druk om maakt. Kijk ik wil best meespelen maar dan wil ik wel even weten waar het ook al weer over ging. Weet ik of ik moet lachen of moet huilen zeg maar.
Maar APK is een lafaard dus nou is ie nergens meer te bekennen.![]()
Iemand die wekenlang met grote regelmaat steekjes zit uit te delen... Op het moment dat ik die dan oppak en zeg kom maar, ik aanvaard jou uitdaging (of wat het ook is, want daar heb ik dus geen antwoord op) en dan weg zijn?quote:Op vrijdag 13 april 2007 03:32 schreef Leandra het volgende:
Iemand een lafaard noemen omdat ie jouw PM niet beantwoordingswaardig vindt en dus gewoon zijn nest ingaat vind ik nogal een zwaktebod trouwens....
APK is gewoon APK, dat jij dan nog zo'n plaat voor je hoofd hebt dat je nog een PM gaat sturen ook, dat is echt jouw probleem, dat hij er niet op reageert moet voldoende zijn, maar kennelijk was jij ook uit op een relletje, anders had je dat niet alsnog in de COS geroepen....quote:Op vrijdag 13 april 2007 03:36 schreef Veulen het volgende:
[..]
Iemand die wekenlang met grote regelmaat steekjes zit uit te delen... Op het moment dat ik die dan oppak en zeg kom maar, ik aanvaard jou uitdaging (of wat het ook is, want daar heb ik dus geen antwoord op) en dan weg zijn?
Misschien een groot woord lafaard... Maar redelijk passend wel.
Doe nog maar 1 glaasje water, maar dat is dan ook echt de laatste, want ik zie een oeverloze discussie opkomen die de moeite van de aanraking van mijn toetsenbord niet waard is....quote:
En niet van dat Duitse oerwater, die ijzersmaak vind ik zum kotzenquote:Op vrijdag 13 april 2007 03:42 schreef Ian_Nick het volgende:
* Doet glaasje water tappen voor Leandra *
Netjes uit de fles uiteraardquote:Op vrijdag 13 april 2007 03:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
En niet van dat Duitse oerwater, die ijzersmaak vind ik zum kotzen![]()
Oh juist omdat APK APK is zat ik te wachten op een reactie. En nee ik ben zelden overtuigd van mijn eigen kwaliteit. Simpel omdat dat nogal aan de persoon die het leest onderhevig is.quote:Op vrijdag 13 april 2007 03:39 schreef Leandra het volgende:
APK is gewoon APK, dat jij dan nog zo'n plaat voor je hoofd hebt dat je nog een PM gaat sturen ook, dat is echt jouw probleem, dat hij er niet op reageert moet voldoende zijn, maar kennelijk was jij ook uit op een relletje, anders had je dat niet alsnog in de COS geroepen....
Had je alleen net ff wat eerder moeten doen, gewoon voordat hij hier gepost had dat hij zijn bed in ging, hem 8 minuten later in de COS uitdagen tot een reactie is gewoon te triest voor woorden.
Of was je zo overtuigd van de kwaliteit van je PM dat je wanhopig op een antwoord zat te wachten??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |