Lanceren de boelquote:
aah is het daaaarom daat die o zo aapaart klinktquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Daarom oefenen we vaak met de ooooooooooo
Er komt vast een hoop hoog-ontvlambare gassen uit de achteruitgangquote:
Tss, doe eens lief, die kleine meid kan er niets aan doen,quote:
O is net zo zacht als de g. en de r die je haast niet hoort.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:34 schreef Diovarus het volgende:
[..]
aah is het daaaarom daat die o zo aapaart klinkt
je zal toch stotteren en de kinderen moeten roepen voor het etenquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:23 schreef Tally het volgende:
Ik vind het allemaal maar niets..
Ik zou het leuker hebben gevonden als ze haar Juliana hadden genoemd ofzo..
Die A heeft het hoog in zn bol met die achterlijke namen beginnend met een A.
Dan is de soep koud voor de kids binnen zijn..quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:44 schreef buzzer het volgende:
[..]
je zal toch stotteren en de kinderen moeten roepen voor het eten
kom maar op met die foto'squote:Op vrijdag 13 april 2007 10:45 schreef indahnesia.com het volgende:
oh fles... de overburen hebben een nieuwe werkster. Dat lekkere scharreltje loopt de hele dag door mijn tuin op weg naar iets (boodschappen doen, blokje om, e.d.)
dat ze maar vaak langs mag komen.. ziet er prima uit.
Ja, maar het mag nu stilletjesaan beginnen ophouden. Ik word het beetje beu van altijd op kraamvisite te moeten gaan. De laatste 4 maand lijk ik niets anders meer te doenquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:56 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Een beetje baby-boom is altijd meegenomen natuurlijk
Kom, dan laat ik je mijn nieuwe fiets zienquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:49 schreef leonieke het volgende:
Ja, maar het mag nu stilletjesaan beginnen ophouden. Ik word het beetje beu van altijd op kraamvisite te moeten gaan. De laatste 4 maand lijk ik niets anders meer te doen
quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kom, dan laat ik je mijn nieuwe fiets zien
Werk MAG niet leuk zijn? WTF?quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:53 schreef leonieke het volgende:
Zo leuk zou werken namelijk niet mogen zijn
Dat krijg je als je je kind naar een raket vernoemdquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tss, doe eens lief, die kleine meid kan er niets aan doen,
als je er zo de schijt aan hebt, doe je dat maar in die witte pot bij je in de buurt.![]()
Trashen die dochterquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:48 schreef indahnesia.com het volgende:
ik zou die hoer van een tienerdochter direct 't strotje doorsnijden:
http://news.google.nl/news?hl=en&ned=uk&ie=UTF-8&ncl=1115302315
Die "vrienden" zijn anders niet veel beter, andermans spullen kapot maken.quote:
Sowieso, dat mensen uit het hele land daarheen gaan om een huis te trashen. Wat een losgeslagen volk zegquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die "vrienden" zijn anders niet veel beter, andermans spullen kapot maken.
Wat moet dat kind die ouders haten zeg, zelfs de bruidsjurk van haar moeder onder gepist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |