Si... ... si!quote:Op donderdag 19 april 2007 18:45 schreef BigFire het volgende:
Santino Marella heeft trouwens iets weg van Kurt Angle vind ik
Nee ik zeg dat hij geen goede Champ is omdat ik de rest van de main eventers niet zo super vind op dit moment.quote:Op donderdag 19 april 2007 01:05 schreef BigFire het volgende:
dus je mag hem niet en vind hem slecht.... omdat hij niet genoeg concurenten heeft?kan hij toch niks aan doen?
Als in zaterdag of *vandaag*quote:
Zaterdag Oberhausen HouseShowquote:Op vrijdag 20 april 2007 00:28 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Als in zaterdag of *vandaag*?
Veel plezier iig, live is echt nog 10 keer leuker (vooral als je een goeie plek heb unlike me vorige keer)
Ik zit op de 3de rij schuinachter JR en King. Dus de Camera staat daar vaak genoeg op gericht.quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:42 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ringside bij Rawlekker. Aan de TV kant? of tegenover? Of Achter JR en King en die spanjolen?
Neem iig een sign met Fok! mee ofzo(niet met .nl die nemen ze weg) of laat anders wel even weten waar je zit, kleren ofzo of als je een andere sign neemt welke dat is
Mooi zoquote:Op vrijdag 20 april 2007 00:55 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Ik zit op de 3de rij schuinachter JR en King. Dus de Camera staat daar vaak genoeg op gericht.
Ik ga bij Oberhausen een t-shirt kopen, maar weet nog niet welke. Dat T-shirt ga ik dus wel bij RAW dragen![]()
Heb nu een grote-sign met:
WWE WELCOME FROM HOLLAND en op de achterkant
LOVE U ADRIENNE
En met me andere kartonnenvel dat ik nog heb, zal ik FOK zetten![]()
Is goed! Hoe heb je het reizen geregeld?quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:30 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik zal morgen eens kijken en dan post ik wel de foto's![]()
FOK CENAquote:Op vrijdag 20 april 2007 01:15 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Geloof het wel, heb wel vaker zoiets gezien volgens mij. Zolang het echte woord er niet staat is het bestschijt amerikanen ook.
Anyway, misschien iets met Hi Fok! of Fok was here! or Fok is watching!
Iets in die richting?
Kaartjes bestellen gewoon super vroeg opstaan en 100 IE's openen en wachten tot er 1 opentquote:Op vrijdag 20 april 2007 01:58 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Is goed! Hoe heb je het reizen geregeld?
Ik hoop dat je naar Engeland vliegt (Met easyjet of een ander goedkoop maatschapij) want dat is echt erg goedkoop
Voor elke show:quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:56 schreef Wessiej het volgende:
Hoe duur is nou een ringside kaartje?
Oberhausen is volgens mij duurder? Of het komt doordat we zo laat hebben gekocht, maar ik heb er 110 voor betaald bij eventim.dequote:Op vrijdag 20 april 2007 14:03 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Voor elke show:
Brussel Houseshow: ¤90
Oberhausen Houseshow: ¤90
London Live Show: ¤110
Birmingham Live Show: ¤110
Maar het verschilt maar weinig met plekken ver achter in de arena, zijn volgens mij 20/30 euro goedkoper![]()
Aggossie een bloedlip. Zo spectaculair is dat nou ook weer niet.quote:Op donderdag 19 april 2007 14:46 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Austin was toen nog lang niet de held die die werd.....Austin was toen niet eens echt een mid-carder en had de KOTR niet eens moeten winnen....Hierna werd de geschiedenis herschreven
Trouwens Austin zn lip was een wedstrijd ervoor helemaal opengespleten en heeft meteen hechtingen gehaald en verder geworsteld
Een show die niet opgenomen wordt voor tvquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:20 schreef Wessiej het volgende:
Duur zeg, wat is trouwens een Houseshow?
'k word nogal moe van dat gezeik rondom die zogenaamde moord die Abyss gepleegd heeft. Of had z'n moeder dat nou gedaan? Hoe dan ook, het is een hele saaie angle geworden. Maar verder is Abyss cool om te zien.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:26 schreef roepdeman het volgende:
Mad props voor Abyss!!!! Die gozer is te ziek om zulke bumps en hits voor TNA te incasseren!!! Goddamn!
![]()
quote:
Zou best kunnen, precies die kaartjes heb ik niet besteldquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:23 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Oberhausen is volgens mij duurder? Of het komt doordat we zo laat hebben gekocht, maar ik heb er 110 voor betaald bij eventim.de
het is vaak al wel te downloaden doordat het wordt overgeseind naar de UK en Australie bijvoorbeeld. Dat signaal wordt dan gecapped. Als je ooit zo'n download hebt dan zie je ook gelijk wat reclamemomenten zijnquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:55 schreef wc-eend het volgende:
Smackdown moet toch nog uitgezonden worden in America? Tis daar ongeveer 12 uur nu.. smiddags..
Achzo, balen, morgen moet ik weer werken.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:01 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
In australie word het pas zondag uitgezonden deze keer, normaal staat hij er bij mij al sochtends vroeg op (Smackdown) maar deze keer moet ik wachten op Engeland. Eitherway word het pas morgen kijken.
Geen FOK Cena signquote:Op zaterdag 21 april 2007 00:13 schreef MeneerMuis het volgende:
Verdomme nu kan ik Smackdown niet meer zien voor de Live Show van Raw maandag.![]()
Tenzij het morgenochtend vroeg nog word gepost, dan kan ik tenminste in versneld tempo het kijken, maar betwijfel het![]()
In ieder geval, ik ga iedereen vandaag (zaterdag) veel plezier wensen die naar Oberhausen gaan, en laten we als publiek er een leuke show van maken![]()
Ik post bij terugkomst dinsdag uit Engeland wel me foto's!
Ik zit trouwens linksachter de announce table maandag, en heb een sign met
WWE WELCOME FROM HOLLAND![]()
Heb me karton meegenomen, ik maak nog wel een sign zondag!quote:
Strafpunten hoorquote:Op zaterdag 21 april 2007 00:34 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Heb me karton meegenomen, ik maak nog wel een sign zondag!![]()
Maar ik vind Cena wel cool eigenlijk![]()
![]()
Alleen vind ik wel dat die te lang champ is, maar daarintegen ga ik niet meelopen met de "BOO.. CENA-Hype". Aan hem te zien doet die keihard ze best, en dat waardeer ik aan wrestlers!quote:Op zaterdag 21 april 2007 00:37 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Strafpunten hoor!
Dan maar iets met Fok Lasley of Umaga
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:23 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Smackdown:Kennedy en FinlaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
Tom Green? Bestaat dat nog?quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:36 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Hier kan je naar een fantastisch interview met Stone Cold kijken http://www.24wrestling.com/index.php?id=extras/368
duurt een uur en zit vol met prank calls en dergelijkeerg grappig, zeker waard om te kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |