abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48442451
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 23:02 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Raar heh, emotie

HBK heeft de Royal Rumble Verloren en hij heeft ook op WM verloren. Terwijl hij alles over heeft voor het vak, en dit daarom dus ook rustig doet

Kan je van Mister indestructable robocop Cena niet zeggen
Wat heeft bloed en spastisch kruipen met emotie te maken?

Er is bijna niemand die zo vaak z'n gezicht onder het bloed heeft als HBK en dat kruipen van 'm ziet er gewoon te overdreven uit. Als je iets wil nadoen doe het dan goed en niet zo.
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_48442904
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 23:37 schreef renwan het volgende:

[..]

Wat heeft bloed en spastisch kruipen met emotie te maken?

Er is bijna niemand die zo vaak z'n gezicht onder het bloed heeft als HBK en dat kruipen van 'm ziet er gewoon te overdreven uit. Als je iets wil nadoen doe het dan goed en niet zo.
Dat heeft ermee te maken dat hij er alles voor over heeft en laat wilskracht zien. Dat kruipen hoort gewoon bij zijn karakter. En is er wat mis met bloed dan?
  dinsdag 17 april 2007 @ 23:55:07 #53
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_48443018
Wat is de rol van de sheidsrechter? Die staat maar een beetje debiel te tellen (niet de three-count) bij alles wat die mastodonten doen zonder verder ook maar iets te doen.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  dinsdag 17 april 2007 @ 23:57:21 #54
15080 static
pi_48443074
quote:
Op donderdag 12 april 2007 17:25 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Het bloed is ook altijd echt.
Daar geloof ik geen reet van; als je een wond(je) op je voorhoofd of schedel hebt blijft dat bloeden.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_48443136
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 23:57 schreef static het volgende:

[..]

Daar geloof ik geen reet van; als je een wond(je) op je voorhoofd of schedel hebt blijft dat bloeden.
Dus dan is het nog steeds echt bloed lijkt mij. En meestal blijven ze ook dan de hele wedstrijd lang bloeden, plus het feit dat ze meestal nog een paar hechtingen krijgen vaak.
  woensdag 18 april 2007 @ 00:20:28 #56
15080 static
pi_48443768
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 23:58 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Dus dan is het nog steeds echt bloed lijkt mij.
Kan dus ook varkensbloed uit een capsule zijn.
quote:
En meestal blijven ze ook dan de hele wedstrijd lang bloeden, plus het feit dat ze meestal nog een paar hechtingen krijgen vaak.
Dat is het punt nou juist, ze blijven niet bloeden, het is wat je ziet en het wordt er niet meer op. Wel eens een kickbox of K1 wedstrijd gezien? Het bloed komt in de ogen dus je ziet niets meer, daarvoor worden zelfs wedstrijden stilgelegd.
pi_48443898
quote:
Op woensdag 18 april 2007 00:20 schreef static het volgende:

[quote]Kan dus ook varkensbloed uit een capsule zijn.
Als ze het nep doen maken ze sneetjes op bepaalde plekken die dan later geslagen worden zodat ze bloeden. Echt bloed dus.
quote:
Dat is het punt nou juist, ze blijven niet bloeden, het is wat je ziet en het wordt er niet meer op. Wel eens een kickbox of K1 wedstrijd gezien? Het bloed komt in de ogen dus je ziet niets meer, daarvoor worden zelfs wedstrijden stilgelegd.
Um dat gebeurd er hier ook hoor kijk je het wel?

pi_48447002
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 23:51 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Dat heeft ermee te maken dat hij er alles voor over heeft en laat wilskracht zien. Dat kruipen hoort gewoon bij zijn karakter. En is er wat mis met bloed dan?
Ik klaag niet dat hij kruipt maar op de manier hoe,het ziet er simpelweg niet uit. Hij probeert het over te laten komen alsof hij moeite heeft met kruipen maar als je echt zo in elkaar getimmerd bent dat je niet meer kunt lopen dan lijkt mij dat je je niet meer zo intens kunt bewegen. Zelfs met kruipen niet.

En over dat bloed; het gebeurt gewoon te vaak. Waar anderen 1 keer in de zoveel tijd bloeden doet hij het zo'n beetje elke match wel. Moet wel toegeven dat het de laatste maand een beetje meevalt.
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_48447409
Dat ligt ook aan het menselijk lichaam heh.. als jij veel bloedvaten aan de oppervlakte heb lopen zullen die vaker open gaan en bloeden..
  woensdag 18 april 2007 @ 08:35:16 #60
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_48447596
Jezus wat een gezanik over Cena zeg, waar waren jullie in het Austin tijdperk? Daar hoor je niemand over want tsja...het is Austin! Dat was namelijk net zo erg , zo niet erger, dan dat wat er nu met Cena gebeurt. Die won ook alles wat er maar te winnen viel ook al was het zo opgezet dat hij niet kon winnen, pas later in zn carriere ging hij wat minder winnen. Cena is het nieuwe gezicht van de WWE of men het nu leuk vindt of niet en wie weet willen ze juist wel de reactie uitlokken die er nu is namelijk :
De vrouwen van 13 tot 35 gillen zich helemaal gek om Cena en de mannen jouwen hem uit.....dat is de gehele doelgroep van de WWE waarvan 1 deel dus de TV aanzet om Cena te zien en het andere deel zet hem aan om hem te zien verliezen....In die situatie zijn er alleen maar winnaars. Ik denk ook dat een groot percentage (ook hier) gewoon lekker meelopen met de massa en omdat het "cool" is om tegen Cena te zijn.

Over het bloed?....Ik zeg altijd zo...voor die paar uur per week verwijder je jezelf even van de realiteit en kijk je om het entertainment, ik kijk niet naar elk technisch detail en elk klein dingetje. Ik kijk omdat ik het leuk vind en omdat ik de personages leuk vind, wat kan mij het nou schelen hoe hij kruipt of bloedt zolang het me maar vermaakt.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_48447654
Het austin tijdperk heb ik niet meegemaakt
  woensdag 18 april 2007 @ 08:42:48 #62
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_48447770
quote:

[..]

[..]

Die wedstrijden worden stilgelegd omdat het zicht verminderd waardoor ze niks meer aan zien komen. Dat probleem heb je bij pro-wrestling wat minder
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  woensdag 18 april 2007 @ 10:57:57 #63
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_48452196
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 23:55 schreef static het volgende:
Wat is de rol van de sheidsrechter? Die staat maar een beetje debiel te tellen (niet de three-count) bij alles wat die mastodonten doen zonder verder ook maar iets te doen.
De scheidsrechter moet ervoor zorgen dat de heels kunnen cheaten om te winnen zodat geen van de superstars afgaat. Vooral in tag-team-matches hebben de scheidsrechters relatief veel invloed op de uitkomst van een wedstrijd. Zo houden ze altijd de tag-team-partner van het goede team tegen, maar de tag-team-partner van de heel mag zonder problemen de ring instappen . Heel soms worden de heels gediskwalificeerd, maar 9/10 keer helpt de scheids de heels omdat hij toevallig net de andere kant opkijkt als de heels wat tegen de regels doen.

De scheidsrechters zijn ook erg zwak. Als ze ook maar licht aangeraakt worden door een superstar dan liggen ze minimaal 5 minuten knock-out.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  woensdag 18 april 2007 @ 14:13:20 #64
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_48460966
Scheidsrechters hebben een grotere rol dan je denkt, ze staan in contact met "achter" die zo dus aanwijzingen kunnen geven die hij dan weer door kan geven aan de worstelaars, hij is ook degene die de tijd in de gaten houdt en wanneer een wedstrijd moet eindigen, hij is degene die checkt of ze ok zijn na elke val en geeft zonodig aan dat er iemand serieus geblesseerd is en hij helpt met de worstelaars de reactie van het publiek te meten
Luck is for losers
pi_48461802
De scheids is idd een grote schakel.. Worden vaak ondergewaardeerd helaas
  woensdag 18 april 2007 @ 15:08:49 #66
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_48463465
quote:

[..]

[..]

Ga je eerst eens verdiepen in Wrestling
Misschien snap je er daarna wat meer van

Anyway, Oberhausen en Londen komen nu wel heel erg dichtbij
World Wrestling Entertainment
  woensdag 18 april 2007 @ 15:13:30 #67
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_48463632
quote:
Op woensdag 18 april 2007 08:35 schreef kidkash19 het volgende:
Jezus wat een gezanik over Cena zeg, waar waren jullie in het Austin tijdperk? Daar hoor je niemand over want tsja...het is Austin! Dat was namelijk net zo erg , zo niet erger, dan dat wat er nu met Cena gebeurt. Die won ook alles wat er maar te winnen viel ook al was het zo opgezet dat hij niet kon winnen, pas later in zn carriere ging hij wat minder winnen. Cena is het nieuwe gezicht van de WWE of men het nu leuk vindt of niet en wie weet willen ze juist wel de reactie uitlokken die er nu is namelijk :
De vrouwen van 13 tot 35 gillen zich helemaal gek om Cena en de mannen jouwen hem uit.....dat is de gehele doelgroep van de WWE waarvan 1 deel dus de TV aanzet om Cena te zien en het andere deel zet hem aan om hem te zien verliezen....In die situatie zijn er alleen maar winnaars. Ik denk ook dat een groot percentage (ook hier) gewoon lekker meelopen met de massa en omdat het "cool" is om tegen Cena te zijn.

Over het bloed?....Ik zeg altijd zo...voor die paar uur per week verwijder je jezelf even van de realiteit en kijk je om het entertainment, ik kijk niet naar elk technisch detail en elk klein dingetje. Ik kijk omdat ik het leuk vind en omdat ik de personages leuk vind, wat kan mij het nou schelen hoe hij kruipt of bloedt zolang het me maar vermaakt.
Dat is nu eens een waardige post.

Ik vind het ook niet super dat Cena zolang champ is, maar hij is zeker weten wel een waardige champ!
Ik zal hem dan ook zeker toejuichen in Oberhausen en London (ook vanwege z'n verjaardag natuurlijk )
World Wrestling Entertainment
pi_48463838
quote:
Op woensdag 18 april 2007 08:35 schreef kidkash19 het volgende:

Ik was er hoor tijdens Austin, maar hij is tenminste geen wigger en Cena met Austin vergelijken is gewoon een belediging. Austin heeft veel meer natuurlijke charisma dan Cena ooit zal hebben. En de chemie samen met The Rock vooral was gewoon briljant. En waarom mag ik niet klagen over Cena? Austin was tenmiste leuk en deed nog orginele dingen in zijn tijd, (ligt natuurlijk ook aan de schrijvers) Cena doet niks voor mij. Hij kan leuk praten en hij was erg grappig met 5 Quistions maar ik word gewoon ziek van die vent. En meelopen met de massa is erg? Het is gewoon zo punt.

Cena zal nooit een Austin zijn, en ik geef ook toe dat Cena veel reactie krijgt van het publiek en dat hij goed is met de mic. Maar verder irriteert hij me gewoon enorm. Mijn mening gewoon, Cena is kut
pi_48463900
ECW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 18 april 2007 @ 15:31:27 #70
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_48464224
Ik vergeleek Cena absoluut niet met Austin alleen de situatie waarin Austin zat is vergelijkbaar met Cena en daar zeikt iedereen op, omdat Cena iedereen verslaat. Austin was zo en Hogan was zo en dat waren 2 van de bekendste ooit! Het argument "Austin is tenminste geen wigger" slaat helemaal nergens op, de meest succesvolle personages zijn hun eigen persoonlijkheden uitvergroot, ook hier verwijs ik je weer naar Austin, Rock, Hogan. Ja Austin en Rock hadden een goede chemie, zon iemand moet Cena nog vinden. Austin was de juiste persoon op de juiste plaats op de juiste tijd want vergeet niet dat eigenlijk Triple H dat jaar de KOTR had moeten winnen en dan had er dus nooit een Austin 3:16 geweest en had de geschiedenis er heel anders uitgezien.
Cena irriteert je en dat is volgens mij precies de reactie die ze willen hebben van mannen, als ze dat namelijk niet wilden hadden ze zijn personage wel drastisch aangepast.
Austin was tenminste leuk?...Ik weet ook nog toen Cena nog rapte dat iedereen ongeveer een orgasme kreeg van hem als hij naar buiten kwam de ring in, dat gedeelte hebben ze langzaam weggeschreven (en terecht!) omdat hij met dat personage nooit echt ver zou komen dus is hij langzaam geevolueerd zoals dat bij Austin ook gebeurt is.

Ik zeg ook niet dat Cena ooit zo groot als Austin zal worden maar zeg wel dat waar Austin om gerespecteerd word enzo dat dat ook vaak de dingen zijn waar Cena om bekritiseerd wordt
Luck is for losers
pi_48464671
quote:
Op woensdag 18 april 2007 15:31 schreef kidkash19 het volgende:
Ik vergeleek Cena absoluut niet met Austin alleen de situatie waarin Austin zat is vergelijkbaar met Cena en daar zeikt iedereen op, omdat Cena iedereen verslaat. Austin was zo en Hogan was zo en dat waren 2 van de bekendste ooit! Het argument "Austin is tenminste geen wigger" slaat helemaal nergens op, de meest succesvolle personages zijn hun eigen persoonlijkheden uitvergroot, ook hier verwijs ik je weer naar Austin, Rock, Hogan. Ja Austin en Rock hadden een goede chemie, zon iemand moet Cena nog vinden. Austin was de juiste persoon op de juiste plaats op de juiste tijd want vergeet niet dat eigenlijk Triple H dat jaar de KOTR had moeten winnen en dan had er dus nooit een Austin 3:16 geweest en had de geschiedenis er heel anders uitgezien.
Cena irriteert je en dat is volgens mij precies de reactie die ze willen hebben van mannen, als ze dat namelijk niet wilden hadden ze zijn personage wel drastisch aangepast.
Austin was tenminste leuk?...Ik weet ook nog toen Cena nog rapte dat iedereen ongeveer een orgasme kreeg van hem als hij naar buiten kwam de ring in, dat gedeelte hebben ze langzaam weggeschreven (en terecht!) omdat hij met dat personage nooit echt ver zou komen dus is hij langzaam geevolueerd zoals dat bij Austin ook gebeurt is.

Ik zeg ook niet dat Cena ooit zo groot als Austin zal worden maar zeg wel dat waar Austin om gerespecteerd word enzo dat dat ook vaak de dingen zijn waar Cena om bekritiseerd wordt
Mensen werden ook ziek van Hogan die alles won, mannen en vrouwen. En dat merk je nu met Cena ook, hij word de laatste tijd veel meer geboo'd valt me op. En dat Cena een wigger is slaat wel ergens op want zoals je al zegt, zijn hun eigen persoonlijkheden uitvergroot. En als ik iets haat zijn het wel wiggers. En Cena heeft idd chemie met niemand. En Austin was idd op de juiste plek op het goede moment. En dat is veel beter dan hoe Cena "gemaakt" word door Vince.

En Austin was leuk ja, en rappen versta ik nou niet echt onder leuk, meer een nachtmerrie. Zat filmpjes te kijken van hoe Angle, Cena belachelijk maakte door als Cena verkleed in de ring te komen en hem helemaal de grond in te boren, totdat er een mini Kurt Angle kwam die Cena liet uit tappen dat is tenmiste leuk. Maar dan komt Cena en wilt hij weer gaan rappen en is het gelijk gedaan met de pret. Gelukkig deed Angle er wat aan toen.

En over dat laatste stukje, er zijn zoveel mensen zoals Cena geweest, Lesnar, Lasley, Batista, die gemaakt worden door Vince en het main event level krijgen voor hun uiterlijk. Die dus ook alles winnen, maar verder weinig kunnen. Het verschil met Austin in dat opzicht is dus wel wat groter. Ook al was Austin er maar kort (helaas tegen zijn wil in).
  woensdag 18 april 2007 @ 15:50:26 #72
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_48465062
mmm moet eerlijk zeggen dat ik cena nooit heel erg tof heb gevonden. Ik vond het altijd een beetje trieste bedoeling met zijn chain gang en nu is hij gewoon al te lang de champ. Zou ook goed zijn voor cena om in een andere rol zichzelf te laten zien.
pi_48465162
quote:
Op woensdag 18 april 2007 15:50 schreef Fugie het volgende:
mmm moet eerlijk zeggen dat ik cena nooit heel erg tof heb gevonden. Ik vond het altijd een beetje trieste bedoeling met zijn chain gang en nu is hij gewoon al te lang de champ. Zou ook goed zijn voor cena om in een andere rol zichzelf te laten zien.
In het kort kan je het ook zo zeggen ja
  woensdag 18 april 2007 @ 15:55:55 #74
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_48465312
Ok....Austin is dus niet "gemaakt" door Vince? zoals ik zei als Triple H niet gestraft werd in 96 had Austin nooit de KOTR gewonnen en wie denk je die die beslissing nam? O ja trouwens......HOE is Austin groot geworden? Door een langdurig verhaal met Vince die ook weer beslist is door Vince en zn schrijvers. Ik geef toe dat Austin zo ie zo een ruwe diamant was die alleen maar ontdekt hoefde te worden en dat hij er toch wel kwam maar dat kun je van Lesnar en Lashley ook zeggen (de 1e had "het" gewoon de 2 heeft het alleen word te snel naar voren geduwd door omstandigheden trouwens).
Cena heeft trouwens de rol niet gekregen voor het uiterlijk maar simpelweg omdat hij meer en meer werd toegejuichd door iedereen terwijl hij nog een"heel" moest zijn, zelfde als Austin dus. Batista vond ik in het begin een goede rol spelen maar is steeds minder en minder gaan boeien.

Vince heeft vaker gezegd....hij geeft je een podium om je te bewijzen hij geeft je de kans, wat jij er dan mee doet is aan jezelf, het is nog altijd zijn geld wat er in omgaat. Feit is ook dat uiterlijk gewoon heel erg belangrijk is in deze branche want dat is namelijk je grootste verkoopmateriaal. Als dat niet zo was dan was de top bezaait met de Kendricks, Londons, Nunzios enz enz want die kunnen heel veel maar zien eruit alsof mn 12 jarige broertje ze aan kan.

Ik zei al in mn 1e verhaal dat ik denk dat het meeste gejouw naar Cena ook word veroorzaakt door "meelopers" en omdat het het "in-thing to do " is. Voorlopig is een reactie een reactie en daardoor kijken mensen wel TV en zitten de stadions aardig vol en word er genoeg merchandise verkocht
Luck is for losers
pi_48465645
quote:
Op woensdag 18 april 2007 15:55 schreef kidkash19 het volgende:
Ok....Austin is dus niet "gemaakt" door Vince? zoals ik zei als Triple H niet gestraft werd in 96 had Austin nooit de KOTR gewonnen en wie denk je die die beslissing nam? O ja trouwens......HOE is Austin groot geworden? Door een langdurig verhaal met Vince die ook weer beslist is door Vince en zn schrijvers. Ik geef toe dat Austin zo ie zo een ruwe diamant was die alleen maar ontdekt hoefde te worden en dat hij er toch wel kwam maar dat kun je van Lesnar en Lashley ook zeggen (de 1e had "het" gewoon de 2 heeft het alleen word te snel naar voren geduwd door omstandigheden trouwens).
Cena heeft trouwens de rol niet gekregen voor het uiterlijk maar simpelweg omdat hij meer en meer werd toegejuichd door iedereen terwijl hij nog een"heel" moest zijn, zelfde als Austin dus. Batista vond ik in het begin een goede rol spelen maar is steeds minder en minder gaan boeien.

Vince heeft vaker gezegd....hij geeft je een podium om je te bewijzen hij geeft je de kans, wat jij er dan mee doet is aan jezelf, het is nog altijd zijn geld wat er in omgaat. Feit is ook dat uiterlijk gewoon heel erg belangrijk is in deze branche want dat is namelijk je grootste verkoopmateriaal. Als dat niet zo was dan was de top bezaait met de Kendricks, Londons, Nunzios enz enz want die kunnen heel veel maar zien eruit alsof mn 12 jarige broertje ze aan kan.

Ik zei al in mn 1e verhaal dat ik denk dat het meeste gejouw naar Cena ook word veroorzaakt door "meelopers" en omdat het het "in-thing to do " is. Voorlopig is een reactie een reactie en daardoor kijken mensen wel TV en zitten de stadions aardig vol en word er genoeg merchandise verkocht
Zoals je zelf al zegt, Austin deed het vooral gewoon zelf. En dat deed hij het onder andere het beste MET Vince. Hij werd niet gemaakt DOOR Vince, en dat is het verschil tussen Austin en de main eventers nu. Het zelfde voor de The Rock.

En inderdaad Kendrick en London zien er idd uit als ze omvallen van dagen lang niet eten ja Vraag me af of hun wel te eten krijgen daar

Edit: Kennedy eindelijk een nieuw shirt:

http://poll.wwe.com/kennedy3/
  Redactie Games woensdag 18 april 2007 @ 16:07:17 #76
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_48465826
Ik heb trouwens nu al zoveel trailers bij wwe gezien van The Condemned dat je die hele film niet meer hoeft te bekijken
.....Kennedy
  woensdag 18 april 2007 @ 16:10:15 #77
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_48465974
waarschijnlijk gaan we er toch niet uitkomen maar goed. ik hou wel van een leuek discussie over worstelen want dat kan ik met niemand hebben

Cena heeft als het ware ook zichzelf gemaakt, met de Halloween Special van SD kwam hij voor het eerst op als "wigger/rapper" en de reactie was zo goed dat ze dat aan hebben gehouden. Ik geef toe dat Vince soms gasten door je strot heen duwt maar hij weet ook wel wanneer hij goud in zn handen heeft, hij is niet voor niets de grootste.
Austin kreeg het platform van Vince, Vince zag de reactie en ging ermee verder in overleg met Austin en toen kwam het beste verhaal ooit Baas-Werknemer wat iets HEEL nieuws was en het was iets wat iedereen wilt doen met zn baas.

Trouwens ....Rock werd wel uitgekotst door iedereen omdat hij zo gepusht werd door Vince dat was de reden dat hij bij de Nation ging

Nou...leuke discussie...lets agree to disagree
Luck is for losers
  woensdag 18 april 2007 @ 16:39:35 #78
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_48467303
ECW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
pi_48467475
quote:
Op woensdag 18 april 2007 16:10 schreef kidkash19 het volgende:
waarschijnlijk gaan we er toch niet uitkomen maar goed. ik hou wel van een leuek discussie over worstelen want dat kan ik met niemand hebben

Cena heeft als het ware ook zichzelf gemaakt, met de Halloween Special van SD kwam hij voor het eerst op als "wigger/rapper" en de reactie was zo goed dat ze dat aan hebben gehouden. Ik geef toe dat Vince soms gasten door je strot heen duwt maar hij weet ook wel wanneer hij goud in zn handen heeft, hij is niet voor niets de grootste.
Austin kreeg het platform van Vince, Vince zag de reactie en ging ermee verder in overleg met Austin en toen kwam het beste verhaal ooit Baas-Werknemer wat iets HEEL nieuws was en het was iets wat iedereen wilt doen met zn baas.

Trouwens ....Rock werd wel uitgekotst door iedereen omdat hij zo gepusht werd door Vince dat was de reden dat hij bij de Nation ging

Nou...leuke discussie...lets agree to disagree
Ik vindt het ook leuk hoor, enige persoon "in het echt" waarmee ik erover kan praten is mijn zusje van 15, maar die gaat dus niet zo ver terug, en kijkt er nog een beetje anders naar. Die zit soms ook heel boos te kijken als iedereen boe roept naar Cena

"Ik snap het niet hoor, waarom moeten ze nou steeds boe roepen bij Cena"

En ik merkte het al met The Marine (Cena ) die trailers worden zo hard erin gepompt dat ik ze nu standaard skip wanneer er word gezegd The Condemmed.

Iemand anders verder nog/al ECW gekeken?
  woensdag 18 april 2007 @ 17:11:54 #80
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_48468711
Edge is de enige main eventer die niet echt een indrukwekkende spiermassa heeft. Valt altijd goed op als je hem samen met orton ziet
pi_48469422
quote:
Op woensdag 18 april 2007 17:11 schreef Fugie het volgende:
Edge is de enige main eventer die niet echt een indrukwekkende spiermassa heeft. Valt altijd goed op als je hem samen met orton ziet
Na dat hele sterioids verhaal heeft hij ook verteld dat hij amper nog naar de sportschool gaat enzo. Wat ik toch best vreemd vind, lijk mij vooral als je main eventer bent toch wel wat spieren kan gebruiken.
  woensdag 18 april 2007 @ 18:21:01 #82
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_48471254
quote:
Op woensdag 18 april 2007 17:31 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Na dat hele sterioids verhaal heeft hij ook verteld dat hij amper nog naar de sportschool gaat enzo. Wat ik toch best vreemd vind, lijk mij vooral als je main eventer bent toch wel wat spieren kan gebruiken.
Zal ook wel meevallen, denk toch dat de meeste mensen op het roster wel redelijk wat in de sportschool zitten. Kan ook niet anders want je raakt echt heel snel kracht en massa kwijt.
pi_48473490
Ik denk dat hij vooral oefent in de ring, uithouding is denk het meeste wat je nodig hebt.. waar stond 3:16 eigenlijk voor bij Austin.. Zou wel leuk vinden als Goldberg terugkomt.. hij hoeft dan niet weer zo bruut alles te winnen, maar hij was gewoon goed.. leuke verhaallijn ofzo..
  woensdag 18 april 2007 @ 19:14:32 #84
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_48473572
You're talking with your Job 3:16 stuff.
Well Austin 3:16 says I just kicked your ass

Download de DVD What? van Austin maar eens, staat het hele stuk + uitleg op. Vast ook te vinden op Youtube
  woensdag 18 april 2007 @ 19:23:03 #85
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_48473951
Laat Goldberg maar lekker weg. Als die knakker terug komt gaat hij toch weer eisen stellen. Hij mag het dan eerder eens proberen in TNA, maar ook daar zie ik hem liever niet.
Ik wil Jericho wel snel terug hebben.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
pi_48475000
quote:
Op woensdag 18 april 2007 19:23 schreef The_Crippler het volgende:
Laat Goldberg maar lekker weg. Als die knakker terug komt gaat hij toch weer eisen stellen. Hij mag het dan eerder eens proberen in TNA, maar ook daar zie ik hem liever niet.
Ik wil Jericho wel snel terug hebben.
Idd, veel liever Jericho dan Goldberg terug
  woensdag 18 april 2007 @ 21:43:41 #87
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_48480425
TVP MVP FTW!!!!
pi_48486899
Ok, ondanks dat jullie al uitgediscussieerd zijn wil er toch nog iets tegenaan gooien.
Mag ik Cena? kortgezegd: Nee.
Is hij een goede Champ? Nee.
Waarom niet? Omdat John Cena niet genoeg tegenpolen heeft waar ik anders uit zou kunnen kiezen. Helaas loopt Raw niet over van mensen die allemaal een main-eventer kunnen zijn.

Gerucht wat ik laatst las over Jericho is dat hij in de herfst terugkwam toch?? geloof ik niet maar als iemand meer weet..be my guest and induldge us with your knowledge.

@MrSASO: Beste post ooit....ooit
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_48488008
quote:
Op donderdag 19 april 2007 00:00 schreef roepdeman het volgende:
Ok, ondanks dat jullie al uitgediscussieerd zijn wil er toch nog iets tegenaan gooien.
Waarom niet? Omdat John Cena niet genoeg tegenpolen heeft waar ik anders uit zou kunnen kiezen. Helaas loopt Raw niet over van mensen die allemaal een main-eventer kunnen zijn.

Gerucht wat ik laatst las over Jericho is dat hij in de herfst terugkwam toch?? geloof ik niet maar als iemand meer weet..be my guest and induldge us with your knowledge.

Herfst zal het wel worden, hij wou zo rond eind dit jaar terugkomen iig. Het kan zelfs nog TNA worden want daar was hij nog niet zeker over, maar waarschijnlijk gewoon WWE
  donderdag 19 april 2007 @ 01:05:52 #90
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_48488635
quote:
Op donderdag 19 april 2007 00:00 schreef roepdeman het volgende:

dus je mag hem niet en vind hem slecht.... omdat hij niet genoeg concurenten heeft? kan hij toch niks aan doen?

tja, of je z'n gimmick leuk vind is natuurlijk kwestie van smaak. en soms 'mag' je iemand gewoon wel of niet.

ik vind hem goed.

- mic skills super
- goed postuur en uitstraling
- worstel skills goed genoeg
- orginele gimmick
- mag hem wel

alleen ik ben meer fan van heels. en als iemand onverslaanbaar is of geen gezichtsverlies mag lijden(superhero) dan gaat het te ver ik zit niet naar een kinderserie te kijken mag ik hopen.
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_48490253
WWE ends relationship with DSW
Written: April 18, 2007
World Wrestling Entertainment has ended its relationship with Deep South Wrestling. For the past two years, DSW has served as one of WWE's developmental territories. Check back here as more information becomes available.

pi_48491743
quote:
Op woensdag 18 april 2007 19:12 schreef wc-eend het volgende:
Ik denk dat hij vooral oefent in de ring, uithouding is denk het meeste wat je nodig hebt.. waar stond 3:16 eigenlijk voor bij Austin.. Zou wel leuk vinden als Goldberg terugkomt.. hij hoeft dan niet weer zo bruut alles te winnen, maar hij was gewoon goed.. leuke verhaallijn ofzo..
Omdat de eerste uitleg nergens op sloeg nog maar even een betere:

Austin 3:16 komt van het King Of The Ring toernooi 1996. Austin won dat toernooi en versloeg in de finale Jake "The Snake" Roberts. Roberts was sinds Royal Rumble 1996 weer terug bij de WWF en zijn character was vanaf toen iemand die veel uit de Bijbel voorlas (weet trouwens niet of dat alleen zijn character was of dat hij echt in de Here was destijds). Zo las Roberts bijvoorbeeld ook voor uit John 3:16. Nadat Austin hem verslagen had in de finale van KOTR zei hij: "Austin 3:16 says I just whipped your ass!"
  donderdag 19 april 2007 @ 08:58:55 #93
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_48491835
quote:
Op donderdag 19 april 2007 08:54 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Omdat de eerste uitleg nergens op sloeg nog maar even een betere:

Austin 3:16 komt van het King Of The Ring toernooi 1996. Austin won dat toernooi en versloeg in de finale Jake "The Snake" Roberts. Roberts was sinds Royal Rumble 1996 weer terug bij de WWF en zijn character was vanaf toen iemand die veel uit de Bijbel voorlas (weet trouwens niet of dat alleen zijn character was of dat hij echt in de Here was destijds). Zo las Roberts bijvoorbeeld ook voor uit John 3:16. Nadat Austin hem verslagen had in de finale van KOTR zei hij: "Austin 3:16 says I just whipped your ass!"
dat is dezelfde uitleg maar dan uitgebreider. Leg nu nog eens het punt uit van dat het nergens op sloeg? Ik zei zelfs dat ie even moest zoeken op youtube omdat hij het dan waarschijnlijk wel zou kunnen vinden.
pi_48495391
quote:
Op donderdag 19 april 2007 08:58 schreef Paxlie het volgende:

[..]

dat is dezelfde uitleg maar dan uitgebreider. Leg nu nog eens het punt uit van dat het nergens op sloeg? Ik zei zelfs dat ie even moest zoeken op youtube omdat hij het dan waarschijnlijk wel zou kunnen vinden.
In jouw uitleg stonden de context, de tijd van handelen, de aanleiding voor de uitspraak en de betrokken worstelaar (Jake Roberts) er niet bij. Toch wel zinnige informatie lijkt me. Als ik niet had geweten waar de uitspraak vandaan kwam, had ik aan jouw uitleg niets gehad.
pi_48495545
Het filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=AtN8n34VPMM

Grappig hoe het publiek op handen is van Roberts en niet van Austin.
  donderdag 19 april 2007 @ 11:16:12 #96
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_48495631
http://www.youtube.com/watch?v=AtN8n34VPMM

veel duidelijker dan dit wordt het niet

edit:

whehehehe
  donderdag 19 april 2007 @ 14:46:34 #97
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_48500682
quote:
Op donderdag 19 april 2007 11:13 schreef Nielsch het volgende:
Het filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=AtN8n34VPMM

Grappig hoe het publiek op handen is van Roberts en niet van Austin.
Austin was toen nog lang niet de held die die werd.....Austin was toen niet eens echt een mid-carder en had de KOTR niet eens moeten winnen ....Hierna werd de geschiedenis herschreven

Trouwens Austin zn lip was een wedstrijd ervoor helemaal opengespleten en heeft meteen hechtingen gehaald en verder geworsteld
Luck is for losers
pi_48506547
Hehhehe thx voor de uitleg..
pi_48507672
http://www.youtube.com/watch?v=q_BVZeUabrE

Kurt Angle die Cena belachelijk maakt
  donderdag 19 april 2007 @ 18:45:43 #100
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_48509715
Santino Marella heeft trouwens iets weg van Kurt Angle vind ik