beste reactie tot nu toequote:Op donderdag 12 april 2007 16:33 schreef Jarno het volgende:
Jij stoort je nogal snel aan anderen he?
En als klap op de vuurpijl een sleutelbos aan hun broek bungelen?quote:Op donderdag 12 april 2007 16:34 schreef ANWB het volgende:
Meestal hebben ze ook zo'n houder voor een telefoon aan hun riem.![]()
Nee ik niet, jij wel?quote:Op donderdag 12 april 2007 16:35 schreef Doodmetaal het volgende:
Nee, jij dan.
We hebben het over de zelfde personen.quote:Op donderdag 12 april 2007 16:36 schreef LENUS het volgende:
[..]
En als klap op de vuurpijl een sleutelbos aan hun broek bungelen?
Yvonne die in mijn topic postquote:Op donderdag 12 april 2007 16:35 schreef yvonne het volgende:
Weet je wel wat dat weegt een heel koor om m'n nek?!
lol lol lol hahaha NOTquote:Op donderdag 12 april 2007 16:35 schreef yvonne het volgende:
Weet je wel wat dat weegt een heel koor om m'n nek?!
En bij het bedienen ervan houden ze hun telefoon in hun linkerhand en drukken ze de toetsen in met hun rechterwijsvingerquote:Op donderdag 12 april 2007 16:34 schreef ANWB het volgende:
Meestal hebben ze ook zo'n houder voor een telefoon aan hun riem.![]()
Je hebt wel een obsessie voor die knul of niet?quote:
quote:Op donderdag 12 april 2007 16:41 schreef LENUS het volgende:
[..]
Je hebt wel een obsessie voor die knul of niet?![]()
Moet die kluns maar leren spellenquote:
Ik had laatst het Urker mannenkoor om m'n nek, maar dat voel je toch wel hoor!quote:Op donderdag 12 april 2007 16:35 schreef MissyMirjaM het volgende:
is dat dan een heel urker mannenkoor, of meer een kinderkoortje?
kan ik me voorstellen!quote:Op donderdag 12 april 2007 16:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik had laatst het Urker mannenkoor om m'n nek, maar dat voel je toch wel hoor!
quote:
Zo te ruiken kwamen er een heel stel zo van de visafslagquote:Op donderdag 12 april 2007 16:46 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
kan ik me voorstellen!
nouja, als ze zich maar gewassen hadden hé
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |