Ben/was jij ook zo'n gluiperige leugenaar die mensen lastig viel/valt?quote:Op donderdag 12 april 2007 15:27 schreef TC03 het volgende:
whwhahahwhahahaha geniaal, callcenter medewerkers pesten:D:D:D:D
Doe wat nuttigs met je leven.
Nee, ik ben gewoon niet triest.quote:Op donderdag 12 april 2007 16:12 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ben/was jij ook zo'n gluiperige leugenaar die mensen lastig viel/valt?
(Via Fok)quote:Op donderdag 12 april 2007 14:50 schreef plof het volgende:
Dit heet tegenscript. Op onderstaande link te downloaden. http://www.marketingfacts.nl/berichten/telemarketing_tegenscript/
stonden er meerdere op internetquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:32 schreef BlackRhino het volgende:
Nu moet iemand het gesprek nog even opnemen natuurlijk, waar hij deze sheet in toepast.
Ik probeer het juist uit te bannen. Ik zie het als spam en daar hou ik niet van.quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:26 schreef Burdie het volgende:
Joh, die mensen willen ook alleen maar een extra zakcentje verdienen. Meestal zijn het studenten. Ik ga altijd met die lui over iets anders lullen, films, uitgaan, dat soort onderwerpen. Lijkt me veel gezelliger dan die flauwe tegenscriptjes. Ik heb in elk geval altijd de leukste gesprekken met telemarketeers..
quote:Op donderdag 12 april 2007 14:57 schreef Norro-tje het volgende:
tvp voor thuis
Nah, ik lul gewoon met alles en iedereen en vind het nog leuk ookquote:Op vrijdag 13 april 2007 19:09 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Ik probeer het juist uit te bannen. Ik zie het als spam en daar hou ik niet van.
Jij bent blij als iemand je ooit eens opbelt
Mijn vader kan dat ook doen, terwijl m'n moeder al bij 't minste en geringste de hoorn op de haak gooitquote:Op zaterdag 14 april 2007 18:26 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nah, ik lul gewoon met alles en iedereen en vind het nog leuk ook.
link?quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
stonden er meerdere op internet
(heb 't ding hier ook bij de telefoon liggen)
maar meestal houden ze 't voor 2 min ofzo zelf al voor gezie![]()
óf gewoon zeggen "één ogenblik geduld"
en dan gewoon tv gaan kijken ofzo en dan om de 5 minuten ofzo ff kijken als ze nog plakken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |