quote:Op donderdag 12 april 2007 16:43 schreef PietjePuk63 het volgende:
Overmorgen wordt Sylvia blond, zo zegt ze.
Ik zeg: Bespaar je de moeite, er is maar één echte Blonde!![]()
Pietje heeft wel iets van Huub en FdW.quote:Op donderdag 12 april 2007 16:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vandaag was het Melissa-dag voor Piet![]()
Is op je avatar niet te zien dat je blond bent. Fotootje?quote:
Zowist!quote:Op donderdag 12 april 2007 16:48 schreef FdW het volgende:
[..]
Pietje heeft wel iets van Huub en FdW.
Je hoeft niet alle vrouwen te haten om een.![]()
Wat is dat?? Is dat hier ook ergens terug te vinden?quote:Op donderdag 12 april 2007 16:50 schreef rebellious_angel het volgende:
ohhhhhhhhh, foto verhaaltje van Alex is doorgekomen!!!!!
leukkkkkkkkkkkkkkkkk
Zware druk op deze dame opvoeren. Morele verplichting na 3 verzoeken.quote:
Ik bedoelde Nicolaas hoorquote:Op donderdag 12 april 2007 16:56 schreef FdW het volgende:
[..]
Zware druk op deze dame opvoeren. Morele verplichting na 3 verzoeken.![]()
![]()
nope, zoonlief (net 10) moest voor school een foto verhaal maken, mochten foto's uit de krant, van vakantie maar ook van internet als hij maar een verhaal maakte. En dat heeft hij dus gedaan met Syl in de hoofdrol, met Huub en Eric als haar ridders en j.aap en ratjeB als de taart stelende schurken. Verder een foto van delletje als heks en Lieke met ratjeB als de schurk en de dubbelspionne. ratasJa wilde hij geen foto's van 'die is te gemeen'.quote:Op donderdag 12 april 2007 16:56 schreef Clank het volgende:
[..]
Wat is dat?? Is dat hier ook ergens terug te vinden?
Geen smoesjes, anders op de ignore list van alle mannen!quote:
Die leeftijd KAN geen toeval zijn!quote:Op donderdag 12 april 2007 16:59 schreef rebellious_angel het volgende:
[..]
nope, zoonlief (net 10) moest voor school een foto verhaal maken, mochten foto's uit de krant, van vakantie maar ook van internet als hij maar een verhaal maakte. En dat heeft hij dus gedaan met Syl in de hoofdrol, met Huub en Eric als haar ridders en j.aap en ratjeB als de taart stelende schurken. Verder een foto van delletje als heks en Lieke met ratjeB als de schurk en de dubbelspionne. ratasJa wilde hij geen foto's van 'die is te gemeen'.
Leuk!!quote:Op donderdag 12 april 2007 16:59 schreef rebellious_angel het volgende:
[..]
nope, zoonlief (net 10) moest voor school een foto verhaal maken, mochten foto's uit de krant, van vakantie maar ook van internet als hij maar een verhaal maakte. En dat heeft hij dus gedaan met Syl in de hoofdrol, met Huub en Eric als haar ridders en j.aap en ratjeB als de taart stelende schurken. Verder een foto van delletje als heks en Lieke met ratjeB als de schurk en de dubbelspionne. ratasJa wilde hij geen foto's van 'die is te gemeen'.
quote:Op donderdag 12 april 2007 17:00 schreef FdW het volgende:
[..]
Geen smoesjes, anders op de ignore list van alle mannen!
Huub en Nicolaas zaten vóór 16 uur al aan het bier, ik dacht dat dat ook niet mocht?quote:Op donderdag 12 april 2007 17:00 schreef beequeen het volgende:
Mag Snollie niet meer drinken? Normaal om deze tijd is ze al aardig kachel, nu drinkt ze koffie![]()
hahahahahahahhaaa.. in februari geworden,quote:Op donderdag 12 april 2007 17:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die leeftijd KAN geen toeval zijn!![]()
Spelen we nou resultaatvoetbal of niet?quote:Op donderdag 12 april 2007 17:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Da's best een sterk argument, als je het mij vraagt...
Kan mij dat nou verotten, ik wou een foto!quote:Op donderdag 12 april 2007 17:06 schreef FdW het volgende:
[..]
Spelen we nou resultaatvoetbal of niet?![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 16:59 schreef rebellious_angel het volgende:
[..]
Is dat een uitnodiging?quote:
Wie maakt het Sug4r, we willen foto's! topic?quote:Op donderdag 12 april 2007 17:12 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Is dat een uitnodiging?![]()
Maar nou ff serieus! Waar blijven die lieftallige plaatjes?![]()
ehh Lieke is de spionne en ratjeB een van de 2 schurken, en Syl viel het iig erg op! Ze stonden zaterdag op een bepaald moment samen zo te smoezen, en daar een foto van.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:07 schreef Desii het volgende:
[..]
met Lieke als schurk..... mooi gedaan... zou Huub hem begrijpen
![]()
Volgens mij lieg je...quote:Op donderdag 12 april 2007 17:13 schreef rebellious_angel het volgende:
[..]
ehh Lieke is de spionne en ratjeB een van de 2 schurken, en Syl viel het iig erg op! Ze stonden zaterdag op een bepaald moment samen zo te smoezen, en daar een foto van.
off topic: eten koken hier ook.. laterrrrrrrrrrrr
na und?quote:Op donderdag 12 april 2007 17:17 schreef FdW het volgende:
Gelukkig is Sylvia weer aan het Tarotten...![]()
Miljonairs-StYl0w, jeweets...quote:Op donderdag 12 april 2007 17:20 schreef FdW het volgende:
diepvries zalm van Aldi.
Beide bezigheden horen niet in the rocking DVK! Aktie..quote:Op donderdag 12 april 2007 17:19 schreef Prosac het volgende:
[..]
na und?
er zijn ook mensen die zondag naar de kerk gaan![]()
Ik hoorde het ook, maar net als Huub mis ik het punt ook volledigquote:Op donderdag 12 april 2007 17:21 schreef happyme28 het volgende:
Syl had net een interessant gesprek met Huub.
Syl: Waarom ben jij zo boos op nicolaas dat hij jouw immuun heeft gemaakt?
H: Boos? Ik snap het niet, het is een gemiste kans.
S: Zie je het dan niet?
H: Ja hij zegt ook steeds dat ik iets mis. Wat dan?
S: Ik dacht dat je dat na 2 dagen wel door zou hebben
H: Ja ik snap wel dat hij zo niet openlijk voor ons groepje kiest. Maar het is zo'n machtig wapen
S: Nee, dat is het niet
En toen kwam nicolaas eraan.
het zijn miljonairs die op de kleintjes letten, euroshopper zie je ook regelmatig voorbijkomenquote:Op donderdag 12 april 2007 17:20 schreef FdW het volgende:
En Tasja is druk met de diepvries zalm van Aldi.
And .. times are a changing![]()
Het zal wel vertrouwen winnen en dan van binnenuit duidelijk maken aan Brain en Natasia dat Jaap weg moet want Syl en ERic gaat niet werken. Als hij Brian immuun had gemaakt had hij misschien Natasia (en Brian) tegen zich gehad en had hij geen vertrouwen gehad.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:22 schreef Desii het volgende:
[..]
Ik hoorde het ook, maar net als Huub mis ik het punt ook volledig![]()
Brian immuum, was toch een stuk makkelijker geweest
Wat maakt het uit?? SHE is echt een eenheid, bij BANJ hebben vooralsnog alleen Natasia en Brian back-up aan elkaar, met andere woorden: Huub kan best immuun zijn want Sylvia en Eric stemmen elkaar er toch niet uit.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:22 schreef Desii het volgende:
[..]
Ik hoorde het ook, maar net als Huub mis ik het punt ook volledig![]()
Brian immuum, was toch een stuk makkelijker geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |