En Amanda is zo zwak, die heeft zijn aandacht nodig en laat zich dus maar gebruiken als neuksletje.quote:Op donderdag 12 april 2007 16:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ook binnen dat concept is er ruimte genoeg voor liefde en respect, maar dat heeft hij geen van beiden voor Amanda, ze is echt alleen zijn neukertje.
Ze weet niet beter, denk ikquote:Op donderdag 12 april 2007 16:09 schreef Gert het volgende:
[..]
En Amanda is zo zwak, die heeft zijn aandacht nodig en laat zich dus maar gebruiken als neuksletje.
Nu?? al een maand of 4....quote:Op donderdag 12 april 2007 16:11 schreef FdW het volgende:
Die honden hebben al een aantal keren lopen pissen in huis.
Onbegrijpelijk dat daar nog geen herrie over gemaakt is.
Kan me niet voorstellen dat mamtasja daar niets van weet.
Zit DVK nu in een sanatorium periode?
Zelfs met zoenen is het een agressief mannetje dusquote:Op donderdag 12 april 2007 16:09 schreef Gert het volgende:
[..]
En Amanda is zo zwak, die heeft zijn aandacht nodig en laat zich dus maar gebruiken als neuksletje.
Want aan het gesprek met Nena was wel af te leiden dat Brian's kwaliteiten als lover ernstig tekort schieten. (Nena: "brian ramt zijn tong altijd helemaal bij je naar binnen en denkt dan dat hij vol passie aan het zoenen is" of zoiets)
Maar Tasja die hondenpis in haar huis duldt is toch wel heel bijzonder...quote:
Ja...was het je ook al opgevallen?quote:Op donderdag 12 april 2007 16:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hou je mond, altijd als jij dat roept komt hij het beeld vervuilen![]()
Ja, je doet het er volgens mij om... heb je stiekem een lijntje met de redactie ofzo??quote:Op donderdag 12 april 2007 16:17 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ja...was het je ook al opgevallen?![]()
en ineens staat Snollie onder de douche...............quote:Op donderdag 12 april 2007 16:18 schreef FdW het volgende:
Ook een slechte periode voor Scanman01.![]()
Geen tiet te bekennen.![]()
Er zijn kennelijk enkele welwillende stagiaires bij de Febo.quote:Op donderdag 12 april 2007 16:20 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
en ineens staat Snollie onder de douche...............![]()
Zelfs Amanda inzepen is Brian al te veel moeite... als ze maar wil neuken vindt hij het voldoende.quote:Op donderdag 12 april 2007 16:20 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
en ineens staat Snollie onder de douche...............![]()
zonder zeep en zonder wassen...![]()
Sponsor?quote:Op donderdag 12 april 2007 16:27 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Het lukt mij elke keer weer...........raar he?![]()
![]()
Begreep al niet waarom opeens mijn bier doodsloegquote:Op donderdag 12 april 2007 16:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Delletje heeft ff gedouched en haar jurkje aangetrokken. Heel duidelijk ...... geen slipje !
[afbeelding]
Fitness voor Dummies?quote:Op donderdag 12 april 2007 16:28 schreef Sug4r het volgende:
En Jaap noemt dit 'er flink tegenaan gaan' ?
Hij zit op zijn gemak te lezen op die fiets![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 16:29 schreef FdW het volgende:
[..]
Begreep al niet waarom opeens mijn bier doodsloeg![]()
Mokum020 schijnt invloed te hebben, misschien kan hij het regelenquote:Op donderdag 12 april 2007 16:33 schreef getl0st het volgende:
Kunnen ze chips eten in DGK niet verbieden?
Bij deze mokum020quote:Op donderdag 12 april 2007 16:36 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Mokum020 schijnt invloed te hebben, misschien kan hij het regelen![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 16:37 schreef FdW het volgende:
[quote]Op donderdag 12 april 2007 16:34 schreef Leandra het volgende:
Natasia baalt van dat meisje wat toen bij Huub was, nu weet ze niet waar haar slippertjes zijn gebleven
----------
Tasja's ''slippertjes'' zijn ook niet bij te houden.
Zelfs een foftografisch geheugen is ontoereikend.![]()
Ligt hier geen mooie taak voor de speurneuzen onder ons?quote:Op donderdag 12 april 2007 15:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vraag me toch echt af hoe Brian zich in discussies met eerdere vriendinnen opstelde.
Die van 3 euro uit Turkije?quote:Op donderdag 12 april 2007 16:36 schreef beequeen het volgende:
Zdngmw is haar slippers kwijt, maar en passant meldt ze dat ze nog wel Louis Vuitton slippers heeft.
Normaal wel, maar nu ze daar zit zou het zomaar the real stuff kunnen zijn.... met de vriendelijke groeten van John de Mol.quote:
Zaterdag komt Lieke weer Pietjequote:Op donderdag 12 april 2007 16:43 schreef PietjePuk63 het volgende:
Overmorgen wordt Sylvia blond, zo zegt ze.
Ik zeg: Bespaar je de moeite, er is maar één echte Blonde!![]()
Alsof ze het verschil ziet!quote:Op donderdag 12 april 2007 16:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Normaal wel, maar nu ze daar zit zou het zomaar the real stuff kunnen zijn.... met de vriendelijke groeten van John de Mol.
Je avatar......quote:Op donderdag 12 april 2007 16:43 schreef PietjePuk63 het volgende:
Overmorgen wordt Sylvia blond, zo zegt ze.
Ik zeg: Bespaar je de moeite, er is maar één echte Blonde!![]()
Vandaag was het Melissa-dag voor Pietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |