nou ja .... áls ze dan toch stil moeten staan dan maar op zo'n moment. Het plaatje kan zo een lesboek psychologie in. Om te gillen zoals hij erbij staat.quote:Op donderdag 12 april 2007 15:27 schreef demins het volgende:
[..]
De streams stonden stil, dus ik had alle tijd...![]()
Aha, ze zit er nog bij, dus.quote:
Met Nicolaas heeft ze niets te maken, interesseert haar niet.quote:Op donderdag 12 april 2007 15:31 schreef Sarah-Louise het volgende:
Heeft Amanda trouwens al mot gehad met Nicolaas hierover?
ok thanks.quote:Op donderdag 12 april 2007 15:34 schreef FdW het volgende:
[..]
Met Nicolaas heeft ze niets te maken, interesseert haar niet.
Dit is voor Delly een one issue kwestie met haar ''vriend''.
quote:Op donderdag 12 april 2007 15:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat ze sowieso al niet veel met Amanda ophad, maar zich een beetje verdiept had in Sonneveld en dus de tactiek overgenomen had van het "prijzen"
[..]
Bron
Ik vraag me toch echt af hoe Brian zich in discussies met eerdere vriendinnen opstelde.quote:Op donderdag 12 april 2007 15:37 schreef Prosac het volgende:
Brian kan het gesprek niet sturen zoals hij wil en dus zegt hij: "Ik kan dit niet, jij doet moeilijk"
Wat zou het programma zijn zonder Huub_The_Entertainer?quote:Op donderdag 12 april 2007 15:42 schreef Leandra het volgende:
Amanda loopt langs Huub en Nicolaas en terwijl ze weer wegloopt vraagt Huub: "gaat het?"
Amanda geeft geen antwoord (of heeft het weer eens niet gehoord) en Huub zegt er achteraan: "oh, je bent met mr. Serious"
Vervolgens roept hij: "Brian niet spelen met scheermesjes hè"
Of: Amanda heeft iets in haar kop en het interesseert haar niet waar ze gaan zitten, niet belangrijk.quote:Op donderdag 12 april 2007 15:48 schreef Leandra het volgende:
Toen Amanda en Brian de kapsalon uitliepen wilde Amanda aan de tafel bij de kapsalon gaan zitten, Brian zag dat niet zitten (waarschijnlijk te dicht bij Huub en Nicolaas) en zei: "we willen hier niet zitten, we willen daar of daar zitten"
Amanda: "oh, okay" en pakte haar spullen en liep verder.
Amanda heeft dus wel een issue, maar luistert nog steeds braaf naar Brian....
Zou kunnen, maar ik zie haar er net zo makkelijk toe in staat om hem dat "we willen" keihard voor de voeten te gooien...quote:Op donderdag 12 april 2007 15:52 schreef FdW het volgende:
[..]
Of: Amanda heeft iets in haar kop en het interesseert haar niet waar ze gaan zitten, niet belangrijk.
Dat zou betekenen dat Amanda zich sterk voelt, en vastberaden zich niet te laten ompraten.
quote:Op donderdag 12 april 2007 15:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda krijgt toch te veel last van opgekropte geiligheid
[afbeelding]
je weet dat het gaat gebeuren inderdaad en toch is het elke keer weer kut.quote:Op donderdag 12 april 2007 16:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Het lag in de lijn der verwachtingen, maar toch is het weer teleurstellend.
Bij Loco gaat dominantie boven liefde. Dat is wat hij heeft geleerd in zijn cultuur (mix)quote:Op donderdag 12 april 2007 16:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daarom komt Brian overal mee weg... van haar kant is de liefde echter dan van zijn kant![]()
Ook binnen dat concept is er ruimte genoeg voor liefde en respect, maar dat heeft hij geen van beiden voor Amanda, ze is echt alleen zijn neukertje.quote:Op donderdag 12 april 2007 16:02 schreef FdW het volgende:
[..]
Bij Loco gaat dominantie boven liefde. Dat is wat hij heeft geleerd in zijn cultuur (mix)
Dat wipje is dan ook de bevestiging van zijn gevoelens voor haarquote:Op donderdag 12 april 2007 16:04 schreef farceman het volgende:
Erg jammer dat Amanda haar dagelijkse wipje met Brian niet wilt opgeven
Amanda is zo dom als ze geil is.quote:Op donderdag 12 april 2007 16:04 schreef farceman het volgende:
Erg jammer dat Amanda haar dagelijkse wipje met Brian niet wilt opgeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |