Hij gaat straks helemaal para op vliegenjacht.quote:Op donderdag 12 april 2007 15:06 schreef PietjePuk63 het volgende:
Als ik niet al zou weten dat Amanda een dom mormel is, zou ik dit een geniaal gesprek van haar vinden.
Nu is het vooral leuk omdat Brain door zijn domme neukertje tot wanhoop wordt gedreven.
Ik heb dat filmpje nooit gezienquote:Op donderdag 12 april 2007 15:08 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Hij gaat straks helemaal para op vliegenjacht.
Geweldig!quote:Op donderdag 12 april 2007 15:08 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Op de andere stream vertelt Huub dat ie een verjaardagstaart heeft geregeld voor Brian, met een grote geglazuurde vlieg erop en de tekst: Het was maar een vlieg, Brian.
Het is leuk dat ze verbaal zo'n straatvechtertje is!quote:Op donderdag 12 april 2007 15:06 schreef PietjePuk63 het volgende:
Als ik niet al zou weten dat Amanda een dom mormel is, zou ik dit een geniaal gesprek van haar vinden.
Nu is het vooral leuk omdat Brain door zijn domme neukertje tot wanhoop wordt gedreven.
Briljantquote:Op donderdag 12 april 2007 15:08 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Op de andere stream vertelt Huub dat ie een verjaardagstaart heeft geregeld voor Brian, met een grote geglazuurde vlieg erop en de tekst: Het was maar een vlieg, Brian.
en je zegt het eaxact op de wijze waarop dat ook in het gooi gezegd!!quote:Op donderdag 12 april 2007 14:48 schreef robert2006 het volgende:
[..]
goed vriendje van john de mol naw
Hier staat ie vast wel ergens: [DGK] Centraal DGK Youtube e.a. Filmtopicquote:Op donderdag 12 april 2007 15:09 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ik heb dat filmpje nooit gezieniemand daar nog een link van?
En hier de parodie. http://www.youtube.com/watch?v=Sb9Mi1dFzMIquote:Op donderdag 12 april 2007 15:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hier staat ie vast wel ergens: [DGK] Centraal DGK Youtube e.a. Filmtopic
*Pleurt van zijn stoel*quote:Op donderdag 12 april 2007 15:12 schreef shmoopy het volgende:
[..]
En hier de parodie. http://www.youtube.com/watch?v=Sb9Mi1dFzMI
Hoe krijgt ze wát terug?quote:Op donderdag 12 april 2007 15:12 schreef demins het volgende:
En hoe krijg ik dat terug? vraagt Amanda.
Dit is de omslag in het gesprek...![]()
Haar gevoel voor/vertrouwen in Brian! Maar het komt allemaal langzaam weer terug... geloof me.quote:Op donderdag 12 april 2007 15:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe krijgt ze wát terug?
Toch niet zijn respect en 'liefde', mag ik hopen?
Precies dat voorbeeld geeft Amanda nu aan Brian. Dat Sylvia weet wat ze aan Huub heeft en dat Amanda dat niet heeft bij Brian.quote:Op donderdag 12 april 2007 15:06 schreef Clank het volgende:
Deze discussie hebben ze al vaker gevoerd. Het enige wat Amanda wil is dat Brian openlijk in de groep voor haar kiest. Zoals Huub nooit in de groep zal zeggen dat hij Sylvia eruit stemt.. zó wil Amanda ook dat Brian naar haar en vóóral de groep toe is.
Ik geloof je. Dat komt net zo snel terug als de jeuk tussen Amanda's benen.quote:Op donderdag 12 april 2007 15:19 schreef demins het volgende:
Haar gevoel voor/vertrouwen in Brian! Maar het komt allemaal langzaam weer terug... geloof me.
Sterker nog: Amanda is het type dat sex koppelt aan "liefde" en dan wel op de meest negatieve manier, als hij het met haar doet dan houdt hij dus van haar...quote:Op donderdag 12 april 2007 15:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik geloof je. Dat komt net zo snel terug als de jeuk tussen Amanda's benen.
Gewéldige cap !!!quote:Op donderdag 12 april 2007 15:24 schreef demins het volgende:
"Moedeloosheid" [Digitale fotografie, 2007]
Niet houden van, maar wel een soort relatie waarbij je wel rekening houdt met elkaars gevoelens en belangen, imho. Een mix van lat, neukrelatie en Delly component.quote:Op donderdag 12 april 2007 15:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sterker nog: Amanda is het type dat sex koppelt aan "liefde" en dan wel op de meest negatieve manier, als hij het met haar doet dan houdt hij dus van haar...
Amanda heeft hem achtergelaten in de kapsalon?quote:Op donderdag 12 april 2007 15:26 schreef farceman het volgende:
Zo mooi om die onmacht van onze para brotha brianless te zien, echt genieten dit!
Ik denk dat ze sowieso al niet veel met Amanda ophad, maar zich een beetje verdiept had in Sonneveld en dus de tactiek overgenomen had van het "prijzen"quote:Op donderdag 12 april 2007 15:24 schreef noekje het volgende:
Netty is inmiddels ook weer genezen van Amanda denk ik.
Bronquote:Maar ja, wat doe je in de moderne opvoeding? Je zegt niet tegen je eigen dochtertje: ´Meid, ga uit m´n ogen met dat stuk verdriet!´ Maar je haalt die kwal binnen of het Sinterklaas is.
Oh, die Harrie. Hij was er altijd. En hij moest ook altijd mee-eten. En dan was-ie zo gedienstig, weet je wel, zo glijerig. Hij kon alles zo lekker aangeven. Het zout en de jus en de aardappels… Baah! Ik dacht als dát mijn schoonzoon moet worden, dan verhang ik me op een mooie zondagmorgen in het Amsterdamse Bos.
Maar goed, in het begin heb je nog enige invloed, want dan gaat zo´n meid aan je vragen: ´Pa, hoe vind je Harrie? En ik, heel link, ik begon Harrie te prijzen. Ik prees hem regelrecht het graf in. Dat-ie zo gedienstig was en dat-ie alles zo lekker kon aangeven… En zo zaagde ik indirect de poten onder zijn stoel vandaan. Binnen de maand had ik hem plat. Dag, Harrie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |