Met de huidige wensen van werkgevers wordt t misschien eens tijd om je erin te gaan verdiepen.quote:Op donderdag 12 april 2007 15:42 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Jee.. Volgens mij ben ik de enige hier die MBO doet en niet echt geeft om een vervolg opleiding.![]()
Maak t eens zelf. Je zit zelf gvd met je kont in de zon te genieten en dan ook nog vragen of iemand anders het voor je maaktquote:Op donderdag 12 april 2007 15:41 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Wil je mijn competenties ook maken?Gaat wel over docent zijn
Ben je wel helemaal up-to-date ? De banenmarkt schreeuwt op het moment naar mbo ict-ers.. Easy om een baan te krijgen voor me volgend jaar,quote:Op donderdag 12 april 2007 15:44 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Met de huidige wensen van werkgevers wordt t misschien eens tijd om je erin te gaan verdiepen.
kan, wat krijg ik er voor?quote:Op donderdag 12 april 2007 15:41 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Wil je mijn competenties ook maken?Gaat wel over docent zijn
je kunt het ook mailen, maar als ik de hoeveelheid zie wat je moet beschrijven, dan haak ik eigenlijk een beetje afquote:Op donderdag 12 april 2007 15:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kan je ook een Word-bestand PM'en?
jij ook al?quote:Op donderdag 12 april 2007 15:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga miljoenen verdienen nadat ik deze stage tot een goed einde heb afgerond.
En doorstroommogelijkheden?quote:Op donderdag 12 april 2007 15:46 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Ben je wel helemaal up-to-date ? De banenmarkt schreeuwt op het moment naar mbo ict-ers.. Easy om een baan te krijgen voor me volgend jaar,
Hahahaha! Maar ik moet no superveel doen!! 7 competenties beschrijven.. waar was ik, waar ben ik, waar wil ik heen.quote:Op donderdag 12 april 2007 15:45 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Maak t eens zelf. Je zit zelf gvd met je kont in de zon te genieten en dan ook nog vragen of iemand anders het voor je maakt!
Mjah, tenzij ze van algemeen maatschappelijk nut zijn, dan worden ze 'gewoon' gesubsideerd door de overheid (dus dan betaal je 1500 euri), dit zijn studie's oa op de willem de koning acedemie en in de zorgsector.quote:Op donderdag 12 april 2007 15:35 schreef Damzkieee het volgende:
Zijn al die masteropleidingen zo duur ?
dat zul je dan toch echt zelf moeten doenquote:Op donderdag 12 april 2007 15:48 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Hahahaha! Maar ik moet no superveel doen!! 7 competenties beschrijven.. waar was ik, waar ben ik, waar wil ik heen.
Daarbij ook nog 3 soorten probleem leerlingen omschrijven met aanbevelingen voor toekomstige docenten, hoe zij met dit soort leerlingen om moeten gaan in de les.
Daarbij moet ik nog een leerlijn maken van elk jaar, elk niveau wat de leerlingen moeten leren in een jaar.
Dus 1 havo, persoonlijke brief schrijven, spreekbeurt bla bla.. en elk leerjaar + niveau heeft zo'n 30 dingen die ze moeten kunnen :S KUTWERK!!Maar wel lekker die zon
Zorg dat je niet verbrand!quote:Op donderdag 12 april 2007 15:48 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Hahahaha! Maar ik moet no superveel doen!! 7 competenties beschrijven.. waar was ik, waar ben ik, waar wil ik heen.
Daarbij ook nog 3 soorten probleem leerlingen omschrijven met aanbevelingen voor toekomstige docenten, hoe zij met dit soort leerlingen om moeten gaan in de les.
Daarbij moet ik nog een leerlijn maken van elk jaar, elk niveau wat de leerlingen moeten leren in een jaar.
Dus 1 havo, persoonlijke brief schrijven, spreekbeurt bla bla.. en elk leerjaar + niveau heeft zo'n 30 dingen die ze moeten kunnen :S KUTWERK!!Maar wel lekker die zon
quote:Op donderdag 12 april 2007 15:46 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Ben je wel helemaal up-to-date ? De banenmarkt schreeuwt op het moment naar mbo ict-ers.. Easy om een baan te krijgen voor me volgend jaar,
Ik heb nog niksquote:Op donderdag 12 april 2007 15:56 schreef Damzkieee het volgende:
ICT zal wel een ander verhaal zijn. Ik heb het gevoel dat iedereen tegenwoordig een HBO diploma heeft...
Hahaha, nee zal niet gebeuren!quote:Op donderdag 12 april 2007 15:50 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Zorg dat je niet verbrand!
Succes![]()
Havo diploma heb ik in de pocketquote:
laat dan maarquote:Op donderdag 12 april 2007 15:46 schreef ReMcOrE het volgende:
je kunt het ook mailen, maar als ik de hoeveelheid zie wat je moet beschrijven, dan haak ik eigenlijk een beetje af
ik ookquote:Op donderdag 12 april 2007 15:59 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Havo diploma heb ik in de pocket![]()
MAVO, MBO-4 Onderwijsassistent liggen bij mij in de kast.quote:Op donderdag 12 april 2007 15:59 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
VWO hier.quote:Op donderdag 12 april 2007 15:59 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |