dat ben ik zelf ook wel een beetjequote:Op donderdag 12 april 2007 15:12 schreef Sweetbeach het volgende:
[..]
verbaasd me, je zit constant op dit forum![]()
![]()
Dan hebben we dezelfde mening. Wat is de inhoud van je afstudeerstage nu?quote:Op donderdag 12 april 2007 15:11 schreef ReMcOrE het volgende:
@ Casual-T: mooie opleiding; alles met jaarrekening vond ik wat minder, AO en Logistiek (afstudeerprofiel voor het 4e jaar) vond ik zeer interessant, Bedrijfsadministratie was ronduit k*t
quote:Op donderdag 12 april 2007 15:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
@ ReMcOrE: van mij mag je de competenties schrijven
@: Damzkieee: van POP en competenties zijn in feite hetzelfde. Je hebt er niets aan, maar men wil wel dat je er één maakt
logistiek afstudeerstage bij een technische groohandel in slangen & koppelingen... goederenstromen en extern vervoer in kaart brengen en analyserenquote:Op donderdag 12 april 2007 15:16 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Dan hebben we dezelfde mening. Wat is de inhoud van je afstudeerstage nu?
Wat wil je hierna gaan doen?
ik heb tijdens stage nooit een tussenrapportage ingeleverd, nooit wat van gehoordquote:Op donderdag 12 april 2007 15:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik moest een tussenrapportage inleveren na week 12 met hoe je er tot nu toe voorstaat. zit nu in week 14, heb het nog steeds niet opgestuurdMaar ga morgen maar ff deel faxen en deel mailen.
quote:Op donderdag 12 april 2007 15:21 schreef ReMcOrE het volgende:
@ Luctor.et.Emergo: PM me maar wat belangrijke info, dan kijk ik wel even
Meerkeuze = antwoorden opverschrijven en wachten tot die vrijgegeven worden. Dan zelf je cijfer berekenen...quote:Op donderdag 12 april 2007 15:25 schreef Roycoooooo het volgende:
allemaal meerkeuze, geen pijl op te trekken![]()
Ahaa, ja, zit ook hevig te twijfelen over de situatie na deze opleiding. Masteropleiding hierna zijn ook duur hé, 12 duizend euri ofzo, als je die route wilt doen. Aan de ene kant zeg ik dan dat ik ook wil gaan werken (dan mag je heus wel doorleren van je baas denk ik?), maar aan de andere kant vind ik het studentenleventje ook wel best en wil ik nog een hoop bijleren (misschien nog wel een hele andere kant op).quote:logistiek afstudeerstage bij een technische groohandel in slangen & koppelingen... goederenstromen en extern vervoer in kaart brengen en analyserenhierna ga ik waarschijnlijk aan het werk, kan geen mooie masteropleiding vinden!
eenschquote:Op donderdag 12 april 2007 15:31 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Ahaa, ja, zit ook hevig te twijfelen over de situatie na deze opleiding. Masteropleiding hierna zijn ook duur hé, 12 duizend euri ofzo, als je die route wilt doen. Aan de ene kant zeg ik dan dat ik ook wil gaan werken (dan mag je heus wel doorleren van je baas denk ik?), maar aan de andere kant vind ik het studentenleventje ook wel best en wil ik nog een hoop bijleren (misschien nog wel een hele andere kant op).
helaas weer eenquote:Op donderdag 12 april 2007 15:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[afbeelding] en weer ééntje terug
bij mij stond het in een mooi overzichtje, maar ik was al bang dat het door elkaar gehaald zou gaan wordenquote:Op donderdag 12 april 2007 15:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
helaas weer een [afbeelding] terug...
Jee.. Volgens mij ben ik de enige hier die MBO doet en niet echt geeft om een vervolg opleiding.quote:Op donderdag 12 april 2007 15:31 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Ahaa, ja, zit ook hevig te twijfelen over de situatie na deze opleiding. Masteropleiding hierna zijn ook duur hé, 12 duizend euri ofzo, als je die route wilt doen. Aan de ene kant zeg ik dan dat ik ook wil gaan werken (dan mag je heus wel doorleren van je baas denk ik?), maar aan de andere kant vind ik het studentenleventje ook wel best en wil ik nog een hoop bijleren (misschien nog wel een hele andere kant op).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |