weet je hoevaak ik daar het verkeer op hou. dan ben ik afgeleid vanwege de dames op het stationquote:Op donderdag 12 april 2007 14:25 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dieren met al die stoplichten achter mekaar langs het station
Oh ja, daar waar die stoomtrein vertrekt. Lekker stomen daar mennnnquote:Op donderdag 12 april 2007 14:28 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Met aan de rechterkant naast het spoor (vanaf Zuthpen) zoeen hokje waar altijd van die blowerts zaten
Merk het jaquote:
Haha, cool! Van te voren afgesproken waar jullie elkaar zouden zien neem ik aan?quote:Op donderdag 12 april 2007 14:28 schreef Goover het volgende:
[..]
Die zijn er geweest, maar daar is weinig van terrecht gekomen..
lien en ik hebben een soort minimeet gehad, tenminste, we zijn elkaar tegen gekomen bij een concert.
Ach niet bijhouden is niet erg als het toch nergens over gaatquote:Op donderdag 12 april 2007 14:30 schreef FJD het volgende:
[..]
Merk het ja
Ben bij deel 69 oid wel een tijdje actief geweest maar nu gaan jullie echt te snel om fatsoenlijk bij te houden
Mja, want schrijven kunnen we tegenwoordig niet meerquote:Op donderdag 12 april 2007 14:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
dan hebben we alles ongeveer wel gehad
Valt wel mee toch.. Wij verzetten allemaal ook veel werk op een dag hoor !!quote:Op donderdag 12 april 2007 14:30 schreef FJD het volgende:
[..]
Merk het ja
Ben bij deel 69 oid wel een tijdje actief geweest maar nu gaan jullie echt te snel om fatsoenlijk bij te houden
dat hebben we in Haaksbergen ook, ofniet Damzkieee+Roycooooooquote:Op donderdag 12 april 2007 14:25 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dieren met al die stoplichten achter mekaar langs het station
idd lang niet gezien FJDquote:Op donderdag 12 april 2007 14:30 schreef FJD het volgende:
[..]
Merk het ja
ehm, neuhquote:Op donderdag 12 april 2007 14:31 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Haha, cool! Van te voren afgesproken waar jullie elkaar zouden zien neem ik aan?![]()
Telegram, Postduifquote:Op donderdag 12 april 2007 14:31 schreef lienelien het volgende:
[..]
Mja, want schrijven kunnen we tegenwoordig niet meer![]()
ik wil je wel een brief schrijven hoorquote:Op donderdag 12 april 2007 14:31 schreef lienelien het volgende:
[..]
Mja, want schrijven kunnen we tegenwoordig niet meer![]()
Damzkieee weet het wel, Roycooooo niet waarschijnlijk.quote:Op donderdag 12 april 2007 14:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat hebben we in Haaksbergen ook, ofniet Damzkieee+Roycoooooo
[..]
idd lang niet gezien FJD
Afgelopen twee weken in Nederland geweest. Nu net weer terug in Roemeniequote:
Telex, Bekertjes met een touwtje ertussenquote:
touwtje met twee blikjes aan beide kant éénquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |