je mag altijd langskomen voor de gezelligheidquote:Op donderdag 12 april 2007 14:19 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik merk het!
Maar dan krijgen julie het na volgende week woensdag nog zwaar!
je komt maar gewoonquote:Op donderdag 12 april 2007 14:19 schreef lienelien het volgende:
[..]
Im merk het!
Tja.. we willen de nummer 100 halenquote:
Fok! werkt hier gewoon goedquote:Op donderdag 12 april 2007 14:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ligt het aan mij of ik FOK! traag?
ligt aan jou...quote:Op donderdag 12 april 2007 14:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ligt het aan mij of ik FOK! traag?
sms-en, bellen, e-mailen ?!quote:Op donderdag 12 april 2007 14:19 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik merk het!
mooi weer, mooie vrouwenquote:
Mooie vrouwen zijn hier in geen velden of wegen te bekennen midden in de polderquote:Op donderdag 12 april 2007 14:24 schreef Houniet het volgende:
[..]
mooi weer, mooie vrouwen
ik wil naar buiten![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 14:24 schreef Houniet het volgende:
[..]
mooi weer, mooie vrouwen
ik wil naar buiten![]()
Dieren? Daar kwam ik altijd met de trein doorheen op weg naar mijn vorige stage. Wat een baggerzooi daar zegquote:Op donderdag 12 april 2007 14:25 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dieren met al die stoplichten achter mekaar langs het station
regel maar wat zou ik zeggen, ik OV overal wel heen (of met de auto)quote:Op donderdag 12 april 2007 14:26 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
We hadden toch al eerder plannen om te meeten? Kan ik mij herinneren!
Met aan de rechterkant naast het spoor (vanaf Zuthpen) zoeen hokje waar altijd van die blowerts zatenquote:Op donderdag 12 april 2007 14:26 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Dieren? Daar kwam ik altijd met de trein doorheen op weg naar mijn vorige stage. Wat een baggerzooi daar zeg
Die zijn er geweest, maar daar is weinig van terrecht gekomen..quote:Op donderdag 12 april 2007 14:26 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
We hadden toch al eerder plannen om te meeten? Kan ik mij herinneren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |