Ik zou het wel willen doen, maar aangezien dat landje wat jou aanvalt ook bij een alliantie zit, weet ik niet of zijn geallieerden mij aan zullen vallen.quote:Op donderdag 26 april 2007 09:41 schreef BadBadPresident het volgende:
Ik word steeds aangevallen door een of andere zielig landje
Rayderaymania
Hij dacht omdat hij meer infrastruc had en meer tech dat hij ging winnen, maar hij heeft nog 74 soldiers over.. en ik nog paar honderd deployed en thuis ook nog een aantal... Helaas kan ik vandaag geen aanvallen meer uitvoeren
Dus mijn vraag is: Wil iemand Rayderaymania aanvallen in de naam van Peraeus en in de naam van de toekomstige fok! alliance! je hoeft hem alleen eenduwtje van de afgrond te geven! dan ben ik je eeuwig dankbaar
200kquote:Op donderdag 26 april 2007 10:46 schreef Document1 het volgende:
Volgens mij moet je op het moment dat je gross income boven de 53euro komt je tax op 28% zetten... gewoon zorgen dat je genoeg leger hebt, niks aan de hand... ik moet wel zeggen dat iemand die me zielig vond in mn alliance me 200k heeft gestuurd voor die harbour... op voorwaarde dat ik ooit hetzelfde doe voor iemand anders
Gewoon groeien dan wordt het vanzelf meer. Ik zit nu op 15.000 per dag ofzo.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:42 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
200k![]()
ik kan hooguit 4k innen per dag
hoe groeien jullie dan zo snel ik zit nog steeds maar op 500 manquote:Op donderdag 26 april 2007 11:57 schreef du_ke het volgende:
[..]
Gewoon groeien dan wordt het vanzelf meer. Ik zit nu op 15.000 per dag ofzo.
ik kreeg wat steun van de aliance waar ik bij zitquote:Op donderdag 26 april 2007 12:00 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
hoe groeien jullie dan zo snel ik zit nog steeds maar op 500 man![]()
ahquote:Op donderdag 26 april 2007 12:01 schreef du_ke het volgende:
[..]
ik kreeg wat steun van de aliance waar ik bij zit.
vind ik gekquote:Op donderdag 26 april 2007 12:04 schreef Document1 het volgende:
oh wat ik ook doe als iemand met me wil traden, geld ervoor vragen![]()
maar ik heb gold en fish, schijnt nogal gewild te zijn
mwah, ik kreeg mn eerste dag 14 trade verzoeken..... toen ben ik gaan uitvogelen wat handig was en terug gemailt dat ik voor 10k iig een trade van 4 weken kon garanderen, schijnt helemaal niet zo raar te zijn.quote:Op donderdag 26 april 2007 12:18 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
vind ik gek
ik heb wheat en lead
Lol daar moet ik ook maar eens naar kijken danquote:Op donderdag 26 april 2007 12:29 schreef Document1 het volgende:
mwah, ik kreeg mn eerste dag 14 trade verzoeken..... toen ben ik gaan uitvogelen wat handig was en terug gemailt dat ik voor 10k iig een trade van 4 weken kon garanderen, schijnt helemaal niet zo raar te zijn.
Ik meen dat je dan zijn land kan plunderen (en dus geld/tech kan stelen).quote:Op donderdag 26 april 2007 12:39 schreef Zero2Nine het volgende:
Wat is trouwens het nut van oorlog in cybernations? wat krijg je als je da ander verslaat? zijn land?
Zijn ongeveer ook mijn inkomsten per dag.quote:Op donderdag 26 april 2007 12:37 schreef Mutant01 het volgende:
Ah ik doe dit spel al een tijdje
Zit nu op 50 tech, 2 banken 1 school, ongeveer 3,500 man
ong 60 k p/dag
Wat is je naam daar?quote:Op donderdag 26 april 2007 13:55 schreef Mutant01 het volgende:
Ik zit alleen niet bij een organisatie (geen allies ofzo), dan schijnt het moeilijk te zijn om te overleven..
Muttie.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:07 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Wat is je naam daar?
ik heb nu ook geen zin om bij een alliance te zitten,veel te veel gedoen om op nog een aparte forum erover te lullen![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 17:14 schreef Double-Helix het volgende:
We zitten in het zelfde deel van de wereld,ik met tamazgha en jij met al maghribia
Als je het te bont maakt en mensen keuren je religie niet goed dan draai je geld verlies.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:19 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Waarom heb je Islam niet als religie
De voorkeur van het volk veranderd om de 2 weken. Als je de "verkeerde" religie kist voor het volk, dan draait je economie wat slechter. Aan het begin had ik toevallig 2 weken Islam, maar dat wisselt dus telkens. Net als de vorm van je government.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:19 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Wat staat er bij je religie dan? Wat willen de mensen.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:23 schreef Double-Helix het volgende:
ik heb nog steeds niet de juiste religie te pakken.
![]()
Wel heb ik eindelijk federal goverment en die keuren ze goed.
quote:Op donderdag 26 april 2007 17:27 schreef Double-Helix het volgende:
Your people approve of this national religion but the majority of your people would prefer something else. They do not believe in a single God but instead believe in oneness and freedom from personal desires.
dit ik snap er geen bal van.
Die moet je hebben.quote:# Taoism - There is no personal god, the closest thing being the Tao, which is a supreme force which underlies change through the passage of time. One is to become free of personal desires, and become attuned to the flow of change.
Global Poopie Alliance?quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:58 schreef Document1 het volgende:
Zitten er toevallig nog meer mensen bij de GPA?
monotheisme waarderen ze niet altijd in het spelquote:Op donderdag 26 april 2007 17:19 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
quote:Op donderdag 12 april 2007 12:03 schreef Coencordia het volgende:
We hebben de T![]()
We hebben de V![]()
We hebben de P![]()
Dit ga ik vanavond even bekijken
Niks ervan. Ik weiger eens in de zoveel tijd van religie of staatsvorm te veranderen, ook al is het maar een spelletje. Dan maar wat minder inkomsten.quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:43 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
monotheisme waarderen ze niet altijd in het spelje kan niet een religie nemen die jij leuk vindt je moet naar the people luisteren
Ik heb op het moment geen religie, het is ook mijn streven om een atheistische staat op te zetten op Texel maar ik denk toch dat de mensen over een tijdje gaan zeuren en ik om zal moeten.
Ik voelde me niet aangesproken door quote overigens, maar wilde dit even melden
Als je in een alliance zit die politiek erg actief is, dan gaat het echt wel ergens over. Het is niet alleen beschermen, maar ook het uitdenken van tactieken voor oorlogsvoering (gaat nog best diep), allerlei vetes die al een tijd slepen, geruchten, het aangaan van treaties en vooral ook het hele politieke spel er om heen. Je hebt toch wel te maken met goodwill (of een gebrek daaraan) op de publieke forums.quote:Op woensdag 25 april 2007 17:12 schreef FJD het volgende:
Zo'n alliance gaat idd nergens overMet elkaar afspreken om elkaar te beschermen en dan op een apart forum er over lullen
Daarom heb ik nu de vrij bijzondere combinatie van Communisme en Taoisme.quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:43 schreef Zero2Nine het volgende:
je kan niet een religie nemen die jij leuk vindt je moet naar the people luisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |