En jij ook trouwensquote:Op donderdag 12 april 2007 11:38 schreef Afwazig het volgende:
Heeft ze wel gepijpt met condoom? Anders is ze nu zwanger.
Ja, ik heb haar gepijpt met een condoom en andersom ook.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:38 schreef Afwazig het volgende:
Heeft ze wel gepijpt met condoom? Anders is ze nu zwanger.
Je snap het verschil tussen pijpen en beffen?quote:Op donderdag 12 april 2007 11:40 schreef FiXeR999 het volgende:
[..]
Ja, ik heb haar gepijpt met een condoom en andersom ook.![]()
Anoniempje
moeje zeggen dat als ze je nog een keer homo noemen dan neuk je ze knetterhard in hun bipsquote:Op donderdag 12 april 2007 11:36 schreef FiXeR999 het volgende:
Ik weet nu niet wat ik tegen mijn vrienden moet zeggen, zodat ze ophouden mij homo te noemen.
Snap jij het topic niet?quote:Op donderdag 12 april 2007 11:41 schreef Matty___ het volgende:
[..]
Je snap het verschil tussen pijpen en beffen?![]()
oh wacht dit is het ik ben een kansloze homo topic.. sorryquote:
quote:Op donderdag 12 april 2007 11:41 schreef Matty___ het volgende:
[..]
Je UI is wel toepasselijkquote:Op donderdag 12 april 2007 11:43 schreef Matty___ het volgende:
[..]
oh wacht dit is het ik ben een kansloze homo topic.. sorry
UI?quote:
quote:Op donderdag 12 april 2007 11:43 schreef Matty___ het volgende:
[..]
oh wacht dit is het ik ben een kansloze homo topic.. sorry
deze smily (quote:
Hallo Dr. Lovequote:Op donderdag 12 april 2007 11:45 schreef speknek het volgende:
Beste Anoniempje,
Homo-verdenkingen zijn altijd lastig, zeker omdat je natuurlijk niet buiten je vriendengroep wil vallen alsware je een smerige flikker. Ik kan me je leed dan ook goed voorstellen. Vaak gaan vrienden uit op uiterlijke kenmerken, zowel van je vriendin als van jou. Dat is niet netjes, maar je kunt er je voordeel mee doen. Probeer daarom in het vervolg weer recht op te lopen, met je benen keurig bij elkaar. Je geeft zo minder de indruk stevig uitgewoond te zijn in je bruine holletje. Binnen afzienbare tijd zul je merken dat je vrienden je weer accepteren binnen de groep en net doen alsof je een hetero bent.
Succes ermee!
Dr. Love.
net als deze smily door het leven gaanquote:Op donderdag 12 april 2007 11:47 schreef FiXeR999 het volgende:
[..]
Hallo Dr. Love
Ik heb het geprobeert, alleen ze lachte me toen heel erg hard uit. Want ik ben laatst ondekt door een van mijn vrienden toen ik net haar aan het rukken was op de WC tijdens een feest. Dit was de eerste keer dat ik hun weer zag na het feest, en ik liep zoals je had gezegt alleen ze lachte me heel erg hard uit.
Wat moet ik doen?
Anoniempje.
spot de foknerdquote:
Ja, leuk... Ga nu maar weer naar F&Fquote:Op donderdag 12 april 2007 11:48 schreef Matty___ het volgende:
[..]
net als deze smily door het leven gaan
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dacht dat we in ONZ bezig warenquote:
quote:Op donderdag 12 april 2007 11:48 schreef Matty___ het volgende:
[..]
net als deze smily door het leven gaan
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Of misschien juist wel?quote:Op donderdag 12 april 2007 11:50 schreef FiXeR999 het volgende:
[..]
Als je nou de TS nog es doorleest snap je misschien het topic. Zo te zien hoor jij niet in ONZ thuis.
![]()
sorry still learningquote:Op donderdag 12 april 2007 11:51 schreef WurM het volgende:
[..]
Klopt. En jij bent nog lang niet klaar voor ONZ
quote:Op donderdag 12 april 2007 11:41 schreef Matty___ het volgende:
[..]
Nahaj ik denk die arme jonge heeft een iq van onder de 90 en ik wil hem alleen helpen zodat die weer met zijn vrienden mag spelen..quote:
Je maakt het alleen maar ergerquote:Op donderdag 12 april 2007 12:25 schreef Matty___ het volgende:
Nahaj ik denk die arme jonge heeft een iq van onder de 90 en ik wil hem alleen helpen zodat die weer met zijn vrienden mag spelen..
![]()
Ik doe gewoon een pogingquote:Op donderdag 12 april 2007 12:26 schreef speknek het volgende:
[..]
Je maakt het alleen maar erger. Gewoon slikken en doorgaan. Zoiets als TS zeg maar.
Beste TS,quote:Op donderdag 12 april 2007 12:26 schreef speknek het volgende:
[..]
Je maakt het alleen maar erger. Gewoon slikken en doorgaan. Zoiets als TS zeg maar.
Hebben die ook last van kopkaas ?quote:Op donderdag 12 april 2007 12:33 schreef -SL- het volgende:
Grote clitoris moet ook gepijpt worden.. je tong alleen red het niet
quote:Ik vind namelijk dat ze helemaal niet op een jongen lijkt, want ze kan heel goed pijpen, en ze zegt dat ik haar ook heel goed kan pijpen.
Hoi murpquote:Op donderdag 12 april 2007 12:36 schreef zeehond. het volgende:
[..]
Hebben die ook last van kopkaas ?
Hallo Karrel,quote:Op donderdag 12 april 2007 13:16 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Zolang je elkaar niet in de kont neukt ben je geen homo...
Toch ben je zwangerquote:Op donderdag 12 april 2007 13:46 schreef FiXeR999 het volgende:
[..]
Hallo Karrel,
Nee wij hebben elkaar nog niet in de kont geneukt, alleen elkaar gevingert, en elkaar gerukt en gepijpt. Allebij hadden we een condoom om.
Anoniempje.
Toch ook wel tijdens het vingeren mag ik hopen?quote:Op donderdag 12 april 2007 13:46 schreef FiXeR999 het volgende:
[..]
Hallo Karrel,
Nee wij hebben elkaar nog niet in de kont geneukt, alleen elkaar gevingert, en elkaar gerukt en gepijpt. Allebij hadden we een condoom om.
Anoniempje.
Nee, das Karrelientjequote:Op vrijdag 13 april 2007 10:32 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Die middelste heeft je net gepepen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 april 2007 22:06 schreef TheMaestro het volgende:Ik las het...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
Ik zou d'r doen!quote:Op donderdag 12 april 2007 14:03 schreef FiXeR999 het volgende:
Ik het even met mijn vriendin overlegt, en ze wil graag weten of ze echt zoveel op een jongen lijkt.
Nu wil ze graag jullie mening horen.
[afbeelding]
Ik heb net nog een vriend gebeld, maar toen ie op nam, en ik mijn naam zei. zei ie tegen mij: "hee, homo" ik heb toen direct opgehangen en ben in huilen uitgebarsten...
die was nuttigquote:Op donderdag 19 april 2007 12:12 schreef Piovan. het volgende:
tvp
quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:32 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Die middelste heeft je net gepepen?
ik weet hetquote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:34 schreef WurM het volgende:
[..]
Wat een kutkick
Is dat de nieuwe rage ofzo? Na baggeren?
die linkse heeft wel pronte borstjesquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:22 schreef FiXeR999 het volgende:
Hallo lieve mensen,
Ik heb nu andere vrienden gevonden, het zijn allemaal erg leuke meiden en ze zoeken nog een leuke vriend. Misschien iets voor jullie?
[afbeelding]
Groetjes, anoniempje
Anders ga je ff serieus doen in /49quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:14 schreef BillGates het volgende:
gast, wat een zielig topic..
geen vrienden ofzo om je ueberlame 'grapjes' mee te delen?
ik hoop maar dat je er zelf heel hard om hebt kunnen lachen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |