Nee, das Karrelientjequote:Op vrijdag 13 april 2007 10:32 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Die middelste heeft je net gepepen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 april 2007 22:06 schreef TheMaestro het volgende:Ik las het...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
Ik zou d'r doen!quote:Op donderdag 12 april 2007 14:03 schreef FiXeR999 het volgende:
Ik het even met mijn vriendin overlegt, en ze wil graag weten of ze echt zoveel op een jongen lijkt.
Nu wil ze graag jullie mening horen.
[afbeelding]
Ik heb net nog een vriend gebeld, maar toen ie op nam, en ik mijn naam zei. zei ie tegen mij: "hee, homo" ik heb toen direct opgehangen en ben in huilen uitgebarsten...
die was nuttigquote:Op donderdag 19 april 2007 12:12 schreef Piovan. het volgende:
tvp
quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:32 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Die middelste heeft je net gepepen?
ik weet hetquote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:34 schreef WurM het volgende:
[..]
Wat een kutkick
Is dat de nieuwe rage ofzo? Na baggeren?
die linkse heeft wel pronte borstjesquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:22 schreef FiXeR999 het volgende:
Hallo lieve mensen,
Ik heb nu andere vrienden gevonden, het zijn allemaal erg leuke meiden en ze zoeken nog een leuke vriend. Misschien iets voor jullie?
[afbeelding]
Groetjes, anoniempje
Anders ga je ff serieus doen in /49quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:14 schreef BillGates het volgende:
gast, wat een zielig topic..
geen vrienden ofzo om je ueberlame 'grapjes' mee te delen?
ik hoop maar dat je er zelf heel hard om hebt kunnen lachen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |