abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48258108
Ok, het fabeltje van Huntelaar is nu definitief uit de wereld. Kunnen we het weer over Ajax hebben
pi_48258113
quote:
Op donderdag 12 april 2007 15:55 schreef PLAE@ het volgende:

huh hoezo een uitkaart laat maken wat lullen jullie nou. Ook al heb je zo'n Europees uitkaartje met een clubkaart aangeschaft dan heb je volgend seizoen op de CC gewoon een EU-UItkaart.
Als je met seizoenskaart bent geweest, zoals ik tegen Kopenhagen moet je een uitkaart nemen
  donderdag 12 april 2007 @ 15:59:10 #203
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_48258126
quote:
Op donderdag 12 april 2007 15:54 schreef Jasza het volgende:

[..]
Mooi. Duidelijk.
Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
pi_48258134
quote:
Op donderdag 12 april 2007 15:58 schreef Jasza het volgende:

[..]

Als je met seizoenskaart bent geweest, zoals ik tegen Kopenhagen moet je een uitkaart nemen
Hoe kom je daarbij? Iig het is onzin.
pi_48258159
quote:
Europese wedstrijd bezocht maar nog geen uitkaart
Heb jij als seizoenkaarthouder een Europese wedstrijd (2006-2007) bezocht en wil jij volgend seizoen een Europees recht op de seizoenkaart; dit is mogelijk maar je bent dan wel verplicht om voor 9 juni een uitkaart te laten maken. In bovenstaande lijst staan ook de seizoenkaarthouders die een uitkaart moeten laten maken.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_48258184
Dat is dan zeker nieuw?
pi_48258214
quote:
Op donderdag 12 april 2007 15:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Hoe kom je daarbij? Iig het is onzin.
Staat duidelijk op Ajax.nl hoor, bij clubcards ligt dat anders maar met seizoenskaart moet dat volgens Ajax.nl, nieuwe regel?
pi_48258227
quote:
Op donderdag 12 april 2007 16:01 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Dat is dan zeker nieuw?
Geen idee. Ik doe het pas voor het eerst en ik haal het van ajax.nl af. Verder kan ik er niets over zeggen.
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  donderdag 12 april 2007 @ 16:02:14 #209
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_48258228
Wel mooi dat KJH zegt "we hebben Perez nog" Nou alleen HtC dat nog even aan zijn botte verstand brengen .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_48258237
quote:
Op donderdag 12 april 2007 16:02 schreef Jasza het volgende:

[..]

Staat duidelijk op Ajax.nl hoor, bij clubcards ligt dat anders maar met seizoenskaart moet dat volgens Ajax.nl, nieuwe regel?
Vind het op zich wel een beetje vreemd ja.
pi_48258245
quote:
Op donderdag 12 april 2007 16:02 schreef HeatWave het volgende:
Wel mooi dat KJH zegt "we hebben Perez nog" Nou alleen HtC dat nog even aan zijn botte verstand brengen .
Perez speelt morgen hoor
pi_48258260
quote:
Op donderdag 12 april 2007 16:02 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Vind het op zich wel een beetje vreemd ja.
Tsja, ik wilde sowieso wel een uitkaart nemen dus boeit niet.
  donderdag 12 april 2007 @ 16:04:10 #213
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_48258268
quote:
Op donderdag 12 april 2007 16:02 schreef Jasza het volgende:

[..]

Perez speelt morgen hoor
Ik mag het hopen ja...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 12 april 2007 @ 16:06:28 #214
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_48258327
quote:
Op donderdag 12 april 2007 10:14 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]
Hoe haalt ie het in z'n hoofd?! Scheringa
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_48258344
3 laatste wedstrijden winnen en een doelsaldo van +12 of meer in die wedstrijden en ik ben tevreden of we nou kampioen worden of niet. NAC gaat eraan morgen! Een kolkend stadion morgen! Gekfluiten die NAC-spelers!

Ik begin een beetje ongeduldig te raken...
pi_48258384
quote:
Op donderdag 12 april 2007 16:03 schreef Jasza het volgende:

[..]

Tsja, ik wilde sowieso wel een uitkaart nemen dus boeit niet.
Ik hoop dan wel dat de supporters die in hetzelfde schuitje als jij zitten, persoonlijk bericht krijgen.

Dit is inderdaad nieuw. Ik kan het me van andere jaren niet herinneren in ieder geval.
pi_48258396
quote:
Op donderdag 12 april 2007 16:08 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Ik hoop dan wel dat de supporters die in hetzelfde schuitje als jij zitten, persoonlijk bericht krijgen.

Dit is inderdaad nieuw. Ik kan het me van andere jaren niet herinneren in ieder geval.
Ajax kennende krijg je geen bericht
pi_48258421
Morgen een monsterscore neerzetten. Laat ze maar zenuwachtig worden bij az.
pi_48258445
quote:
Op donderdag 12 april 2007 16:08 schreef Jasza het volgende:

[..]

Ajax kennende krijg je geen bericht
Dat valt wel mee hoor. Ik krijg vaker post van Ajax dan me lief is
pi_48258463
quote:
Op donderdag 12 april 2007 16:08 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Volgens mij krijg ik in ieder geval niet automatisch een brief oid aangezien ik nog geen uitkaart had.

Hele bericht mbt. uitkaart 2007-2008:

http://www.ajax.nl/web/show/id=168076
  donderdag 12 april 2007 @ 16:12:02 #221
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_48258478
Niet eens een droge opmerking van Klaas-Jan? Wat een domper
Jawel, je keek.
pi_48258519
quote:
Op donderdag 12 april 2007 16:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Dat valt wel mee hoor. Ik krijg vaker post van Ajax dan me lief is
Ik sta 2-maal op de mailinglist, ik word voor alle acties 2 keer gebeld en ik kreeg in de winterstop een brief met de vraag of ik nog een halve SCC wilde aanschaffen. Volgens mij moet ik ze toch eens even een mailtje gaan sturen...
pi_48258521
quote:
Op donderdag 12 april 2007 15:54 schreef Jasza het volgende:

[..]
Toch netjes gereageerd van KJH!
pi_48258962
van NU.nl
quote:
Ajax in de wachtkamer
Uitgegeven: 12 april 2007 15:24
Laatst gewijzigd: 12 april 2007 16:14

AMSTERDAM - Na de mislukte poging van afgelopen zondag bij RKC Waalwijk kan Ajax vrijdagavond in de thuiswedstrijd tegen NAC opnieuw proberen de koppositie van de eredivisie te veroveren.

Het grote verschil met de situatie in de vorige speelronde is dat de Amsterdammers zaterdag en zondag alweer door PSV en AZ kunnen worden achterhaald.

Ajax heeft de kansen op de dertigste landstitel na het gelijke spel in Waalwijk nog steeds niet in eigen hand. De club kan alleen maar hopen dat koploper PSV nog een misstap maakt. Helemaal ondenkbaar is dat niet. De kampioen wacht al zeven duels op rij vergeefs op een overwinning.
Ajax is na het gelijke spel tegen RKC echter een concurrent voor de landstitel rijker. AZ heeft inmiddels evenveel punten. De club uit Alkmaar beschikt ook nog over een beduidend beter doelsaldo dan Ajax. Het verschil bedraagt acht treffers.

Competitiewedstrijden
Ajax moet dus niet alleen de laatste drie competitiewedstrijden winnen. De Amsterdammers willen tijdens de resterende duels met NAC, Sparta en Willem II ook nog het doelsaldo liefst drastisch opvijzelen.
"We weten waar we aan toe zijn", stelde trainer Henk ten Cate donderdagmiddag na de training van Ajax. "Het kan nog steeds. Ik denk dat de definitieve beslissing over de landstitel pas op de allerlaatste speeldag valt."

Sneijder vervangen
Ten Cate kan tijdens het duel met zijn oude werkgever uit Breda niet over de geschorste Wesley Sneijder beschikken. Kenneth Perez zal hem vervangen. Jaap Stam, Zdenek Grygera, Hedwiges Maduro en Leonardo zijn nog steeds geblesseerd.
Maduro is dichtbij een terugkeer en ook Stam revalideert volgens schema. "Het is moeilijk te zeggen wanneer Stam er weer bij is. We bekijken zijn blessure iedere dag. Hij moet eerst pijnvrij zijn", aldus Ten Cate.

Trainer
Dat Ajax vrijdagavond al speelt tegen NAC beschouwt de trainer van Ajax als een groot voordeel. "Dat kan heel psychologisch werken", aldus Ten Cate.
"Als wij winnen, dan moeten onze concurrenten ook winnen. Dat geeft druk", weet de coach sinds het gelijke spel van zijn ploeg van afgelopen zondag bij RKC inmiddels uit eigen ervaring.

Kampioenskandidaten
Ajax heeft van de drie kampioenskandidaten op het oog het eenvoudigste programma. PSV stuit nog op FC Twente, FC Utrecht en Vitesse. AZ sluit af tegen Vitesse, Heerenveen en Excelsior.
"Deze competitie heeft toch wel geleerd dat niets te voorspellen valt", aldus Ten Cate. "Daarom moeten wij gewoon alles winnen en dan zien we wel wat de rest doet. Ik heb het in ieder geval nog niet opgegeven."
  donderdag 12 april 2007 @ 16:42:37 #225
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_48259518
haha 1500 man moet een nieuwe foto laten maken. Wat een onzin
Net of als je volwassen bent je na 3 jaar zo verandert bent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')