Persverklaring omg, ze laten zich nog opnaaien door az ookquote:Ten Cate over 'flirt' Huntelaar
donderdag 12 april, door JK, Amsterdam, 14:01u, RTV NH
'Laat ik er maar niks over zeggen, anders barst de bom. 'Dat was de reactie donderdagmiddag van Ajax-trainer Henk ten Cate op de vraag van RTV N-H hoe hij denkt over flirt van AZ met Klaas Jan Huntelaar.
Aanleiding was een interview deze week in het weekblad V. I., waarin voorzitter Dirk Scheringa van AZ zei dat Huntelaar graag voor de Alkmaarders zou willen spelen.
De spits zou ontevreden zijn met de manier waarop Ten Cate met hem zou zijn omgesprongen. De zaak is inmiddels zo hoog opgelopen dat Ajax later in de middag met een persverklaring komt.
Nu komt Ajax natuurlijk met een lijstje spelersquote:Op donderdag 12 april 2007 14:19 schreef Jasza het volgende:
[..]
Persverklaring omg, ze laten zich nog opnaaien door az ook![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 14:19 schreef Jasza het volgende:
[..]
Persverklaring omg, ze laten zich nog opnaaien door az ook![]()
hij zal wel zeggen dat het pure nonsens is..quote:Op donderdag 12 april 2007 14:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik ben vooral benieuwd wat Huntelaar te zeggen heeft, maar die zal wel niets zeggen.
Of hij gooit er weer een paar cryptische uitspraken tegenaan!quote:Op donderdag 12 april 2007 14:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik ben vooral benieuwd wat Huntelaar te zeggen heeft, maar die zal wel niets zeggen.
Vast wel ja, ze kunnen zoveel willen maar denken ze nou echt dat Ajax er ooit aan mee zou werkenquote:Op donderdag 12 april 2007 14:24 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Of hij gooit er weer een paar cryptische uitspraken tegenaan!![]()
Maar goed, een persverklaring vind ik wel weer erg ver gaan. Daar is AZ toch juist op uit?
En over 3 maanden speelt hij bij AZ.quote:Op donderdag 12 april 2007 14:24 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
hij zal wel zeggen dat het pure nonsens is..
Inderdaad, scheringa heeft precies bereikt wat hij wilde.quote:Op donderdag 12 april 2007 14:24 schreef M0NTANA het volgende:
Maar goed, een persverklaring vind ik wel weer erg ver gaan. Daar is AZ toch juist op uit?
Whahah hij zal zich echt niet verlagen hoorquote:Op donderdag 12 april 2007 14:28 schreef Intergalactrick het volgende:
[..]
En over 3 maanden speelt hij bij AZ.![]()
Net een klein kind dat net zolang doormekkert totdat hij die zak met snoepjes bij de supermarkt krijgt.quote:Op donderdag 12 april 2007 14:29 schreef PyTh het volgende:
[..]
Inderdaad, scheringa heeft precies bereikt wat hij wilde.
Yeps, doet ie slim dus..quote:Op donderdag 12 april 2007 14:29 schreef PyTh het volgende:
[..]
Een paar klappen als hij een keer in Amsterdam komt jaquote:Op donderdag 12 april 2007 14:29 schreef PyTh het volgende:
[..]
Misschien zelfs nog wel meer dan waar hij op hoopte!quote:Op donderdag 12 april 2007 14:29 schreef PyTh het volgende:
[..]
WHAHA jaquote:Op donderdag 12 april 2007 14:30 schreef Black-Death het volgende:
jaaaaaaaa ik hoop op een lekkere uitspraak van Huntelaar. Iets van 'AZ? ik wil hogerop!'
AZ
Ik vind daar niets slims aan. Gewoon kinderachtig. Ach ja, mensen met teveel geld willen nogal eens raar gaan doen.quote:Op donderdag 12 april 2007 14:31 schreef HeatWave het volgende:
Yeps, doet ie slim dus..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |