Hij zal het toch wel goed voor hebben met zijn zonen?quote:Op donderdag 12 april 2007 11:57 schreef Adidah het volgende:
Let's pray to the gods for a miracle.
God wist zeker niet dat Vertonghen verhuurd was aan de tegenstander.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:09 schreef HeatWave het volgende:
Dat hebben we gezien van het weekend.
Ach, ze doen het iig beter dan Ajax..... Laat ze. Flink hoop houden, en dan hopelijk een flinke knauw krijgen. Kan ze de titel nog wel eens kosten dan...quote:Op donderdag 12 april 2007 12:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Onze Alkmaarse vrinden vinden dat ze op moeten passen Werder niet te onderschatten. Om je kapot te lachen
Wel een ronde verderquote:Op donderdag 12 april 2007 12:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Voorlopig doen ze het niet beter dan wij, wij wonnen thuis met 3-1.
Aufwienersnitzel..quote:Ajax trekt Donovan Slijngard terug
GRONINGEN - FC Groningen zal op zoek moeten naar een nieuwe linksbenige verdediger voor het volgend seizoen. Ajax trekt de 19-jarige Donovan Slijngard namelijk terug.
Slijngard kwam in januari naar Groningen. Hij werd aangetrokken als opvolger van Mathias Florén. In eerste instantie was het de bedoeling dat de jonge voetballer voor een half jaar voor de FC zou uitkomen. De van Ajax gehuurde verdediger keert nu terug naar Ajax of wordt door de Amsterdamse club verhuurd aan een andere eredivisieclub.
De leiding van Ajax is teleurgesteld dat Slijngard sinds januari slechts enkele minuten voor FC Groningen heeft gespeeld en dus vrijwel geen ervaring heeft kunnen opdoen.
bron: rtvnoord
waar hadden ze hem dan moeten stallen?quote:Op donderdag 12 april 2007 12:51 schreef S-Two het volgende:
Is toch logisch dat die jongen daar ook weinig aan spelen toekomt? Rare actie van Ajax.
Aan het eind van dit seizoen neem ik aan..quote:Op donderdag 12 april 2007 12:51 schreef zjroentje het volgende:
Per direct?
Geen idee, maar Groningen is gewoon een goede subtopper dus dan lijkt het me vrij logisch dat zo'n jongen niet direct elke wedstrijd in de basis zal starten.quote:Op donderdag 12 april 2007 13:05 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
waar hadden ze hem dan moeten stallen?
Wat is dat dan voor flutartikel?quote:Op donderdag 12 april 2007 13:06 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Aan het eind van dit seizoen neem ik aan..
quote:Ajax-speler Gabri: 'Liverpool heeft een grote aantrekkingskracht'
--------------------------------------------------------------------------------
Datum: 12-apr-2007 13:17
Ajacied Gabri zegt in de Daily Mirror open te staan voor een transfer naar Liverpool. Daarmee reageert hij op berichtgeving in de Spaanse media dat Liverpool-manager Rafael Benitez interesse toont in Gabri. “Mocht er een optie zijn voor een transfer, dan zou ik graag zien dat Ajax die mogelijkheid bekijkt”, zegt Gabri. “Ik voel me gelukkig in Amsterdam, maar Liverpool heeft op iedere speler een grote aantrekkingskracht.”
De 28-jarige Gabri, voluit Gabriel García de la Torre, is sinds afgelopen zomer actief namens Ajax. Daarvoor kwam hij uit voor FC Barcelona. (MA)
waar komt dit nou weer vandaan?quote:
Als Ajax geen Champions League haalt aankomend seizoen zijn de rapen gaar, vrees ik.quote:
Bovendien heeft Groningen de Zweed Fredrik Stenman aangetrokken voor volgend seizoen..quote:Op donderdag 12 april 2007 13:07 schreef S-Two het volgende:
[..]
Geen idee, maar Groningen is gewoon een goede subtopper dus dan lijkt het me vrij logisch dat zo'n jongen niet direct elke wedstrijd in de basis zal starten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |