Lekkerquote:Op donderdag 12 april 2007 11:17 schreef Nashje het volgende:
Kaarten binnenBedankt voor de tip dat ik nog eens ergens anders moest proberen
dan nog zal hij geen basisspelers bij Ajax, Feyenoord of PSV weg kunnen plukken denk ik!quote:Op donderdag 12 april 2007 11:20 schreef HeatWave het volgende:
Tja, of Scheringa is echt gek geworden en trekt 50 miljoen uit voor AZ volgend seizoen...
Voor geld is alles te koop hoor. We zullen het wel zien.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:22 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
dan nog zal hij geen basisspelers bij Ajax, Feyenoord of PSV weg kunnen plukken denk ik!
Ja maar als je één van je beste spelers gaat verkopen aan een concurrent dan is dat een dubbel verlies. Zou het erg dom vinden als PSV, Ajax of Feyenoord dat zou doen..quote:Op donderdag 12 april 2007 11:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Voor geld is alles te koop hoor. We zullen het wel zien.
Tja, het gebeurt niet vaak, maar het kan weldegelijk. Maar goed, het lijkt vooralsnog op onrust zaaien. We zullen wel zien wie wie koopt binnenkort.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:24 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ja maar als je één van je beste spelers gaat verkopen aan een concurrent dan is dat een dubbel verlies. Zou het erg dom vinden als PSV, Ajax of Feyenoord dat zou doen..
Alves is onbetaalbaar voor Ajax. Ajax moet niet eens zoveel geld willen uitgeven aan 1 speler.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:34 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
KJH gaat echt niet naar AZ. Voor veel geld naar 't buitenland en dan Alves halen?
Lachen, gieren en brullen inderdaad.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:38 schreef Sethje het volgende:
Mooi die Lawrenson
Staat wel net zoals KJH garant voor veel goals. Zie dat maar is te vindenquote:Op donderdag 12 april 2007 11:35 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Alves is onbetaalbaar voor Ajax. Ajax moet niet eens zoveel geld willen uitgeven aan 1 speler.
AS Roma verliest over twee wedstrijden met 8-3 van Manchester United, PSV met 4-0 van Liverpool, dan doe je het toch niet het slechtst van alle kwartfinalisten? Maar goed, dat is niet echt iets voor in het Ajax-topic.quote:
quote:
Maar het spel was wel het meest belabberd denk ik.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:43 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
AS Roma verliest over twee wedstrijden met 8-3 van Manchester United, PSV met 4-0 van Liverpool, dan doe je het toch niet het slechtst van alle kwartfinalisten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |