Klopt en ook lijkt het erop dat mensen intern bij Ferrari hem als de eerste man zien.quote:Op zondag 15 april 2007 11:06 schreef Sally het volgende:
[..]
*via laptop*
volgens de nummering is Massa toch eerste rijder?
quote:Op zondag 15 april 2007 11:17 schreef Noud_ het volgende:
Morgen weer een tentamen dus dat wordt met een boek op schoot de race kijken. Voor m'n eigen bestwil, hoop ik eigenlijk op een saaie race.
Ik zou het niet meer weten... Dit seizoen is alles door elkaar gegooid!quote:Op zondag 15 april 2007 11:20 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Klopt en ook lijkt het erop dat mensen intern bij Ferrari hem als de eerste man zien.
Klopt maar laat ze bij Ferrari eerst eens zorgen dat ze 1 wagen langdurig voor die Zilveren wagens kunnen houden alvorens ze zich uitspreken over een 1ste of 2de manquote:Op zondag 15 april 2007 11:21 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik zou het niet meer weten... Dit seizoen is alles door elkaar gegooid!
komt vanwege het uur tijdverschil en waarom ze die half uur er tussen zetten weet ik ook niet. In het verleden met de GP van japan is dat ook gedaan.quote:Op zondag 15 april 2007 11:56 schreef cpcpb het volgende:
Sjips de race begint al om half 2,
waarom is dat eigenlijk? Ik neem aan dat de klok niet een half uur voorloopt in de woestijn?
Voorbeschouwing bij rtl 7 begint om 12.30. De race gewoon om 13.30quote:Op zondag 15 april 2007 11:59 schreef FJD het volgende:
Volgens de F1 site al over een half uur? Dus dat zou half 1 zijn NL tijd toch?
Zo eens kijken of ik hier een TV zender kan vinden die het uitzendtDe kwali was nergens te vinden maar de eerste race werd wel gewoon uitgezonden dus misschien deze ook wel.
Zit altijd een beetje te kutten met de timezones. De NL timezone (op FOK!), de Roemeense timezone en dan nu ook de Bahrein timezonequote:Op zondag 15 april 2007 12:01 schreef Sally het volgende:
Voorbeschouwing bij rtl 7 begint om 12.De race gewoon om 13.30
Gebruik de timeconverter
of gewoon lief aan jouw vragenquote:Op zondag 15 april 2007 12:01 schreef Sally het volgende:
[..]
Voorbeschouwing bij rtl 7 begint om 12.De race gewoon om 13.30
Gebruik de timeconverter
quote:
HAHAHAHAHAHA............ Je zegt het zelf!quote:Op zondag 15 april 2007 12:20 schreef Stereotomy het volgende:
Als dit een voorbeschouwing is, waarom zit ik dan naar een fokking paasrace op zandvoort te kijken?
Spuit 11.
Bij mij sprak ie Nederlands hoorquote:Op zondag 15 april 2007 12:34 schreef Stereotomy het volgende:
Allard
Eindelijk fatsoenlijk Engels in de pits ipv "I doe spiek Inglish" Jack Pllij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |