Oeh heerlijkquote:Op donderdag 12 april 2007 09:29 schreef Metro2005 het volgende:
wordt vandaag 20 graden als het goed is! Ik hoop dat dat klopt want ik heb alleen een tshirt aan vandaag
waarom niet?quote:Op donderdag 12 april 2007 09:30 schreef vamperotica het volgende:
Ik mag geen ijsjes
Die is op vacantie dus ziet het toch nietquote:
Het was hier 's ochtends en begin middag een beetje grauw maar gistermiddag hebben we het zonnetje nog wel gezienquote:Op donderdag 12 april 2007 09:38 schreef Ghanschje het volgende:
de zon schijnt nu ook hier
Gisteren geen enkel zonnetje gezien, grijze k*tdag
Ja het lijkt erop dat het ook nog eens warm kon wordenquote:Op donderdag 12 april 2007 09:41 schreef senesta het volgende:
[..]
Het was hier 's ochtends en begin middag een beetje grauw maar gistermiddag hebben we het zonnetje nog wel gezien![]()
Nu schijnt hier ook inderdaad het zonnetje enthousiast![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 09:40 schreef valek het volgende:
Wat heeft dat weer voor zin als je moet werken. Heb liever dat het keihard regent. Zit toch binnen te werken. Als het van het weekend maar mooi is.
ach... ik vind het wel lekker om in het zonnetje naar mijn werk te wandelen en in het zonnetje ook weer terug te wandelen zometeen.quote:Op donderdag 12 april 2007 09:40 schreef valek het volgende:
Wat heeft dat weer voor zin als je moet werken. Heb liever dat het keihard regent. Zit toch binnen te werken. Als het van het weekend maar mooi is.
hey en de mensen dan die niet nu hoeven te werken, mogen die niet een beetje zon?quote:Op donderdag 12 april 2007 09:40 schreef valek het volgende:
quote:Op donderdag 12 april 2007 09:40 schreef valek het volgende:
Dan heb je toch gewoon een SAS dagquote:
Preciesquote:Op donderdag 12 april 2007 09:43 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hey en de mensen dan die niet nu hoeven te werken, mogen die niet een beetje zon?![]()
gewoon nu en in het weekend mooi weer!
Buiten in de zon pauze houdenquote:Op donderdag 12 april 2007 09:40 schreef valek het volgende:
Hey draak... daar gaaaaaan we weerquote:Op donderdag 12 april 2007 09:44 schreef draculettetje het volgende:
[..]
doe je toch even een schijt aan sonja momentje.... of een waterijsje?
quote:Op donderdag 12 april 2007 09:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan heb je toch gewoon een SAS dag![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |