abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48243033
Van de Frontpage.
Link

Henk, je hebt geen bijdrage geleverd en lees de bijbel nog maar is goed, verder kots ik van het bericht.

Trouwens heb je al een nieuwe partner, boeit me echt niet.

Ik wil dat iedere homo die dit virus overdraagt achter de tralies eindigd.

Groeten Hetero.

Rot op met je kut krant.
  donderdag 12 april 2007 @ 02:57:48 #2
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_48243103
ben je weer wakker?
From feudal serf to spender.
pi_48243110
Jammer he Henk, shit god had gelijk, de chaos theorie werkt niet, de bijbel weet dat al duizende jaren, leg me nou is uit, Homo's kunnen trouwen, dus ze kunnen ook scheiden, nou doei.
pi_48243117
Ben helemaal zat van dat homo, Kwalbert Verlinde jank verhaal.
pi_48243132
En ja ik ben vanaf nu een weiger ambtenaar.
pi_48243150
quote:
Op donderdag 12 april 2007 02:57 schreef S1nn3rz het volgende:
ben je weer wakker?
Hemel yeah, we zien het al duizende jaren het werkt niet.
pi_48243206
Biertje?
pi_48243218
quote:
Op donderdag 12 april 2007 02:48 schreef newsman het volgende:
Van de Frontpage.
Link

Henk, je hebt geen bijdrage geleverd en lees de bijbel nog maar is goed, verder kots ik van het bericht.

Trouwens heb je al een nieuwe partner, boeit me echt niet.

Ik wil dat iedere homo die dit virus overdraagt achter de tralies eindigd.

Groeten Hetero.

Rot op met je kut krant.
de bijbel aanhalen als argument terwijl je zelf een zooi posts achter elkaar zet met niets anders dan meningen en vooroordelen.

en nu verwacht je dat ook maar iemand je serieus neemt...

sure
pi_48243480
newsman is homo
oneindig...?
dan is dus alle fictie werkelijkheid, en wel op dit moment
  donderdag 12 april 2007 @ 06:41:31 #10
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_48243561
quote:
Op donderdag 12 april 2007 03:03 schreef newsman het volgende:

[..]

Hemel yeah, we zien het al duizende jaren het werkt niet.
Het lijkt me dat als we het al duizenden jaren kunnen zien, het best wel werkt. Anders was het wel verdwenen
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_48243653
Drank maakt meer kapot dan je lief is.
pi_48244409
wat heeft een HIV infectie nou met het homo huwelijk te maken. En waar staat in de bijbel dat je van homosexualiteit enge ziektes krijgt want volgens mij staat er alleen maar in de de heer dat niet zo tof vind.

Oh ik zie nu je posttijd, dronken lor ga je frustraties ergens anders uitleven
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_48244439
God? Wasda?
pi_48245649
quote:
Fors meer hiv-patiënten in Groningen

Steeds meer inwoners van de stad Groningen zijn besmet met hiv, het virus dat aids veroorzaakt. Het aantal hiv-besmettingen in de stad is vorig jaar met 79 procent toegenomen ten opzichte van 2005. Dat meldt de GGD Groningen woensdag op basis van een eigen onderzoek naar seksueel overdraagbare aandoeningen (soa's). De stijging van het aantal hiv-infecties is vooral geconstateerd bij jonge homoseksuele mannen.

De toename is gedeeltelijk toe te schrijven aan het groeiende aantal mensen dat zich op hiv laat testen, zegt een woordvoerder van de GGD woensdag. Dat aantal is vorig jaar in de stad Groningen met 35 procent toegenomen. Hoe het overige 'gat' van 44 procent is te verklaren, weet de zegsman niet. "Er trekken steeds veel homoseksuele mannen naar de stad. Maar deze trend zien we al jaren, dus daar kan het niet echt aan liggen." In 2005 waren er nog 14 hiv-patiënten in Groningen, vorig jaar ging het om 25 patiënten.

Het aantal gevallen van chlamydia, syfilis en gonorroe in de provincie Groningen bleef vorig jaar nagenoeg gelijk. Bij homoseksuele mannen komen vooral de soa's syfilis, gonorroe en hiv voor. Een steeds grotere groep jongere homoseksuele mannen is met syfilis of hiv besmet. Onder deze groep vindt meer onveilige seks plaats dan voorheen.

In de provincies Groningen, Friesland en Drenthe steeg zowel het aantal mensen dat zich op soa's liet testen als de hoeveelheid bezoekers aan soa-centra. In beide gevallen was de toename volgens de GGD relatief groot in vergelijking met de rest van Nederland. Zij schrijft dit toe aan de uitgebreide soa-campagnes in de noordelijke drie provincies. Deze worden dit jaar verder geïntensiveerd.
Sinds 2005 een toename van 14 naar 25 hiv-patiënten.
Relatief best veel, maar absoluut gezien hebben we het nog niet over Afrikaanse toestanden.
pi_48247782
quote:
Op donderdag 12 april 2007 03:01 schreef newsman het volgende:
als je dan echt een vent bent, dan leg je je baan neer
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_48248769
quote:
Op donderdag 12 april 2007 03:01 schreef newsman het volgende:
Die moeten ontslagen worden.
pi_48249315
@TS

Probeer het maar op een normale manier. Als je bent afgekoeld mag je PM-en om de nieuwe en normale OP te laten zien ofzo. Blijf anders lekker afreageren op de FP.
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')