Ja, leg eens uit, Klit?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:47 schreef roburt het volgende:
er klopt echt helemaal niks van.
hierboven zeg je dat je vader op je let.
en als er dan iets 'verkeerds' gebeurt is het een leer moment.
op welke manier waakt hij dan?
want hierboven zeg je dat vader je beschermd en dat je daarom niet bang bent dat skippy je iets aan doet. (ofzo)
Hoezo vind je dan dat je op internet geen normaal respect hoeft te tonen aan medemensen?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:44 schreef Robin2130 het volgende:
Dat gescheld neem ik met een korreltje zoutOp internet ken je toch lekker je gang gaan. Maar in het echte leven is het toch heel anders
Onze Vader heeft daar dan een bedoeling mee en zal dus altijd doen wat voor jou het beste is.quote:
internet = je uitleven, alles eruit gooien. even lekker kankeren op die kut users. heerlijk!quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:02 schreef Klit het volgende:
[..]
Hoezo vind je dan dat je op internet geen normaal respect hoeft te tonen aan medemensen?
Ben ik even blij dat ik niet gezellig met jou pauze hoef te houden zeg.quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:06 schreef roburt het volgende:
[..]
internet = je uitleven, alles eruit gooien. even lekker kankeren op die kut users. heerlijk!
vergelijk het met je pauze op je werk, even ontvluchten van de werkelijkheid waar alles maar volgens de regels moet.
Als je goed onderbouwde en normen/waarden antwoorden wil op je vragen, ga dan niet naar ONZ of KLB. Gewoon een tip.quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:15 schreef Klit het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat ik niet gezellig met jou pauze hoef te houden zeg.
Als jij je zo gevangen voelt in je werk zou ik toch maar eens gaan uitkijken naar iets anders, want zo word je er volgens mij niet gelukkiger van.
Datzelfde is wel heel erg op jou van toepassing...quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:23 schreef static het volgende:
Loopt deze minderwaardige klucht nou nog steeds?
Als je het zelf maar gelooftquote:Op woensdag 4 juli 2007 00:04 schreef Klit het volgende:
[..]
Onze Vader heeft daar dan een bedoeling mee en zal dus altijd doen wat voor jou het beste is.
Natuurlijk zijn daar ook tegenslagen of zelfs ergere dingen bij, daar zul je tenslotte ook mee moeten leren omgaan, vorming heet dat.
Net zo lang totdat je naar een volgende fase kunt gaan omdat je daar klaar voor bent.
quote:Op donderdag 12 april 2007 16:53 schreef Klit het volgende:
Ja vast wel, maar na een jaar van bezinning kan ook jij een beter mens worden beste Armageddon.
Het feit dat je de bewoording, zoals hierboven te lezen is, plaatst geeft al aan dat je het bewust doet om medeburgers bewust te kwetsen.
Maar wat is het nut hiervan? Is er al niet genoeg ellende op deze mooie aarde, laten we dan toch proberen om hier bij Fok te laten zien dat dingen ook anders kunnen gaan. Laten we laten zien dat we met z'n allen kunnen leven op een harminieus forum waar mensen elkaar respecteren en elkaar zo nemen als dat ze zijn.
Zou dat niet allemaal veel prettiger aanvoelen beste Armageddon?
Zou je dan niet met een veel vrediger gevoel de dag door gaan komen?
Omdat ze denken dat God en Jezus van hun zijn, wat natuurlijk niet zo isquote:Op zondag 1 juli 2007 15:39 schreef Arcee het volgende:
Waarom zijn gelovigen altijd gelijk zo beledigd?
quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:44 schreef Dingest het volgende:
TS is degene die het geloof erbij heeft staan halen, uiteindelijk werd het meer schelden van users ipv schelden naar users. En dan is de overstap naar het geloof al snel gemaakt, vooral als dat het voornaamste argument van TS is
quote:Op donderdag 12 april 2007 00:43 schreef Klit het volgende:
Ik erger me dus kostelijk aan mensen die maar te pas en te onpas andere users voor van alles en nog wat uitmaken.
Sterker nog, ik vind het getuigen van puberaal, onrespectvol gedrag, je gaat toch niet iemand toewensen dat hij mag sterven of kanker krijgt?
Je gaat toch geen GVD neerzetten als je weet dat er mensen zijn die dit erg vervelend vinden?
Wellicht dat hier eens iets aan gedaan zou kunnen worden, vooral omdat het vaak dezelfde users zijn die zo lomp en respectloos bezig zijn.![]()
Haha, nee, maar dat was wel het uitgangspunt en door de discussie is het toch weer naar het Geloof getrokken, maar dat is niet helemaal wat ik voor ogen had met dit topic.quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:55 schreef Dingest het volgende:
Nee, het staat niet in je OP. Is dat het enige bericht wat je in dit topic gepost hebt?![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:44 schreef Laton het volgende:
sterf toch een keer met je kuttopics klit.
stoken kunnen die christenhonden wel goed he.quote:
Jammer weer hoor roburt, waaarom nu weer?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:38 schreef roburt het volgende:
stoken kunnen die Christenhonden wel goed he.![]()
Ik doelde meer over de term Christenhond m'n beste roburt, maar jij mag de lapo, kun je weer een nieuw deeltje openen (146 of zo).quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:26 schreef roburt het volgende:
je weet toch dat god bepaald wanneer jij dood gaat dus nergens om je druk over te maken, dunkt mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |