pro-vo-ce-ren (ov.ww., ook abs.)quote:Op maandag 2 juli 2007 21:25 schreef Klit het volgende:
Waarom stuurt Skippy22 mij teksten als Satan en onderstaande plaatjes via m'n PM?
[afbeelding]
blok-ke-ren (onov.ww.)quote:kan dat zomaar of is daar iets tegen te doen?
Ja, want het is getuigt.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:41 schreef Klit het volgende:
Maar het is toch gewoon kinderachtig en getuigd van een grote onvolwassenheid.
Of zie ik dat nu zo verkeerd?
Ja duh, maar dan hoef je toch geen provocerende dingen naar mensen te gaan PM-en, en dan ook niet één keer, maar meerdere keren.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:49 schreef Dingest het volgende:
Ja, wat moet ik daar nu op zeggen...
Je zit op het FOK! forum, lieve schat![]()
Ow, daar ben ik ook niet bang voor Onze Vader zal altijd over me waken.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:53 schreef Dingest het volgende:
Ik ben er vrij zeker van dat je veilig bent hoor...
Duh...quote:(en het is gelijk, niet geleik)
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:01 schreef Klit het volgende:
[..]
Ow, daar ben ik ook niet bang voor Onze Vader zal altijd over me waken.
Ik doelde meer op het idee dat hij me wellicht erg leuk vindt.
Ik zal het even in context plaatsen:quote:[..]
Duh...
quote:
quote:
Onze Vader zal altijd over me waken?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:01 schreef Klit het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het idee dat hij me wellicht erg leuk vindt.
[..]
Duh...
[afbeelding]
Ook gij Dingest, ook gij.![]()
Joh, dan snap je neem ik aan, dat gezien de context, dit wellicht niet geheel per ongeluk gebeurde?quote:
Ja, wat dan m'n beste roburt, wat dan.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:10 schreef roburt het volgende:
Onze Vader zal altijd over me waken?
en wat als je morgen onder een auto ligt?
Je bent dyslectisch?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:11 schreef Klit het volgende:
[..]
Joh, dan snap je neem ik aan, dat gezien de context, dit wellicht niet geheel per ongeluk gebeurde?![]()
nou je zegt dat hij je altijd beschermd.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:13 schreef Klit het volgende:
[..]
Ja, wat dan m'n beste roburt, wat dan.
Dan zijn er twee mogelijkheden, ik ben gewond, of ik ben niet gewond.
Wat wil je hier nu mee zeggen?
Dat ofwel Vader niet over je waakt, of dat Vader wel over je waakt, maar niet zo goed.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:13 schreef Klit het volgende:
[..]
Ja, wat dan m'n beste roburt, wat dan.
Dan zijn er twee mogelijkheden, ik ben gewond, of ik ben niet gewond.
Wat wil je hier nu mee zeggen?
En als je iets overkomt, dan lette "Onze" Vader even niet op?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:01 schreef Klit het volgende:
Natuurlijk wel, wel eens over nagedacht dat Onze Vader ons het vermogen heeft gegeven om zelf op te letten, heb je dit niet gedaan dan was dat een leermoment.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:17 schreef Arcee het volgende:
[..]
En als je iets overkomt, dan lette "Onze" Vader even niet op?
-edit- wat roburt ook zei dus.
er klopt echt helemaal niks van.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:43 schreef Klit het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, wel eens over nagedacht dat Onze Vader ons het vermogen heeft gegeven om zelf op te letten, heb je dit niet gedaan dan was dat een leermoment.
Dat hebben we nodig om gevormd te worden tenslotte.
hehe, MOD billenlikkertjequote:Op donderdag 12 april 2007 00:43 schreef Klit het volgende:
Ik erger me dus kostelijk aan mensen die maar te pas en te onpas andere users voor van alles en nog wat uitmaken.
Sterker nog, ik vind het getuigen van puberaal, onrespectvol gedrag, je gaat toch niet iemand toewensen dat hij mag sterven of kanker krijgt?
Je gaat toch geen GVD neerzetten als je weet dat er mensen zijn die dit erg vervelend vinden?
Wellicht dat hier eens iets aan gedaan zou kunnen worden, vooral omdat het vaak dezelfde users zijn die zo lomp en respectloos bezig zijn.![]()
Mods zijn er voor mensen die geen zin hebben in domme of beledigende reacties. Dus niet andersom; die mensen zijn er niet voor de mods.quote:
Haha, wat een kleuteropmerking zeg en dan die username...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:47 schreef Demon_Hunter het volgende:
HOER
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |