ik heb dat geforceerde nodig anders ga ik niet tellenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:01 schreef Lakai het volgende:
gebruik je avator
ik vind met metronoom spelen niet lekker
dan voel ik me zo geforceerd!
ja dat kan fijn zijn...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:14 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
ik heb dat geforceerde nodig anders ga ik niet tellen
Graag gedaan en tetris is vast leuk om aan andere mensen te laten horen. Erg herkenbaar. Ik ben nuquote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:08 schreef Off-ShoRe het volgende:
leuke van gamemuziek is dat je er zo lekker mee kan improviseren =) Je brengt me zowaar op het idee om eens met die melodieën van Tetris aan de slag te gaan![]()
Oefen eens met een liedje waarbij je elke vinger op dezelfde fret moet houden. Plugin baby van muse bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:27 schreef Fatality het volgende:
Ik zit nu al een hele tijd met een probleem met mijn pink aan mijn linkerhand, deze kan niet onafhankelijk van de ringvinger buigen. Dus als ik mijn ringvinger vastpak zodat ie niet beweegt kan mijn pink ook niet meer bewegen. Iemand tips om dit op te lossen?
IK zie jou avator van de kings of convience zijn.... (tochquote:Op zondag 27 mei 2007 12:09 schreef NiteSpeed het volgende:
Mocht iemand nog willen leren fingerpicken, dit is wel een lekker nummer en nog best simpel ook:
http://www.ultimate-guita(...)n_your_heart_tab.htm
Klopt ja. Ik heb er een perfecte site voor! Geweldige tabs staan eropquote:Op zondag 27 mei 2007 16:52 schreef Lakai het volgende:
[..]
IK zie jou avator van de kings of convience zijn.... (toch)
en die muziek zou ik ook wel graag willen spelen.. heb jij nog handige sites daarvoor?
even offtopicquote:Op zondag 27 mei 2007 17:16 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Klopt ja. Ik heb er een perfecte site voor! Geweldige tabs staan erop
http://www.shedjo.me.uk/tabpassage.htm
Eventueel ook bij mij.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:43 schreef MASD het volgende:
[..]
En over bassen kunnen bij mij worden gesteld![]()
Dat probleem heb ik ookquote:Op zondag 3 juni 2007 21:38 schreef shutupfool het volgende:
ff een domme noob vraag: telkens als je wisselt van akkoord, en dus je vinger van de fret af haalt, dan krijg ik hierdoor telkens een lelijke toon ertussen door. Dus zeg maar het loslaten van de snaar produceert (ongewenst) ook weer een toon. Gaat dit weg door veel te oefenen of heeft dit met techniek te maken misschien?
btw: ik 'speel' op een akoestische gitaar
Dan klinken de tonen toch niet door??quote:Op maandag 4 juni 2007 22:10 schreef shutupfool het volgende:
aangezien een mens maar 2 handen heeft neem ik aan dat je strumhand je rechter hand is ? (bij een rechtshandige)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |