Ian_Nick las al een jaar of 3 mee maar was te lui om te registreren...quote:Op donderdag 12 april 2007 01:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sterker nog, eigenlijk is Ian_Nick op fok ook eenmaar wel 1 die we met liefde kutnewbie Schnitzeltje
noemen.
Ian_Nick heeft dan ook eerst leren FOK!ken en kwam daarna waarschijnlijk geheel onbedoeld bij het verslavende DGK terecht![]()
I'm 'DAKTERRASMAN!'quote:

LURKERS!quote:Op donderdag 12 april 2007 01:20 schreef Ian_Nick het volgende:
Ian_Nick las al een jaar of 3 mee maar was te lui om te registreren...
Zo gaat dat hier ook... ik heb gisteravond gewoon de reservesleutel en papieren langsgebracht, kon hij m'n auto vanmorgen ophalen, en aan t eind van de middag bracht ie m weer terugquote:Op donderdag 12 april 2007 01:12 schreef Prospera het volgende:
[..]
Aye en de eigenaar kwam hem niet alleen halen en brengen,
1.98 aan de haak en lekker dus
Edit 89%
Cheer up, je zit niet eens aan het dagpost van Tong, die dit al 7 jaar doetquote:Op donderdag 12 april 2007 01:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ian_Nick las al een jaar of 3 mee maar was te lui om te registreren...
Wist arme Ian_Nick veel dat hij al na 3 maanden geen normaal leefritme meer zou hebben!
Ik heb geen terras maar gewoon een tuinquote:Op donderdag 12 april 2007 01:22 schreef APK het volgende:
[..]
I'm 'DAKTERRASMAN!' [afbeelding]
Geen gras, alleen een bieslookplaag.![]()
In de SC mag ik het zeggen, maar die vogel moedt ook doot.quote:Op donderdag 12 april 2007 01:23 schreef Prospera het volgende:
Cheer up, je zit niet eens aan het dagpost van Tong, die dit al 7 jaar doet![]()
Mijn meneer komt me halen en brengen, is single en erg lekker moet ik zeggenquote:Op donderdag 12 april 2007 01:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo gaat dat hier ook... ik heb gisteravond gewoon de reservesleutel en papieren langsgebracht, kon hij m'n auto vanmorgen ophalen, en aan t eind van de middag bracht ie m weer terug![]()
Alleen mijn automeneer is niet mijn type en getrouwd dus ik hoef er niet mee uit eten, hij lijkt ook niet op Nicolaas trouwens....
* Leandra dankt Lobasca voor de snelle quote![]()
Dus jij bent datquote:Op donderdag 12 april 2007 01:10 schreef Lobasca het volgende:
Eigenlijk ben ik dus ook een WC eendje, Wild Chat eendje...
Ja duh, daarom heb je gras.quote:Op donderdag 12 april 2007 01:24 schreef Leandra het volgende:
Ik heb geen terras maar gewoon een tuin![]()
Een beetje algemeen, ik werk in de buitenlucht, woon half-vrijstaand, and so is mij relationship, 35 en techno heeft niet mijn voorkeur..quote:Op donderdag 12 april 2007 01:18 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ok Lobasco, wat doe je voor je living, hoe en waar woon je, hoe oud ben je en hou je van techno?
Dat's de vraag.
En hij heeft verstand van auto's, das ook altijd handigquote:Op donderdag 12 april 2007 01:26 schreef Prospera het volgende:
[..]
Mijn meneer komt me halen en brengen, is single en erg lekker moet ik zeggen![]()
Welgeteld, na optellen, aftrekken en vermenigvuldigen... Zero... kijk alleen de streams daar..quote:Op donderdag 12 april 2007 01:19 schreef Prospera het volgende:
En nog belangrijker: hoeveel post heb je op ons zeer geachte buur VOL.
Kunnen we het niet over auto's hebben want je roept nou dingen waar ik nix mee kan...quote:Op donderdag 12 april 2007 01:28 schreef APK het volgende:
[..]
Ja duh, daarom heb je gras.![]()
Ik heb potten met kamferfoelie en blauwe regen en druiven en hedera en clematissen en....![]()
...bieslook.
Doe eens minder saai en geef eens wat meer info.quote:Op donderdag 12 april 2007 01:29 schreef Lobasca het volgende:
Een beetje algemeen, ik werk in de buitenlucht, woon half-vrijstaand, and so is mij relationship, 35 en techno heeft niet mijn voorkeur..
Beetje laat.. maar dat ben ik..quote:Op donderdag 12 april 2007 01:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dus jij bent dat![]()
Hoe vaak ik wel niet voor jou ben aangezien....
quote:Op donderdag 12 april 2007 01:33 schreef APK het volgende:
Effe doorposten in dit topic trouwens, dan klopt de link in de OP van de COS morgen niet meer en kan er weer een of andere huisvrouw naar het ziekenhuis met hoge bloeddrukproblemen.![]()
Wat raar dat ik sinds 1920 geen Nederlandse vriendin meer heb gehad hè?quote:Op donderdag 12 april 2007 01:32 schreef Leandra het volgende:
Kunnen we het niet over auto's hebben want je roept nou dingen waar ik nix mee kan...
Ik weet wat het gras in mijn tuin is en er staat ook nog een of ander boompje, verder weet ik tulpen van rozen te onderscheiden maar daar houdt mijn kennis van flora en fauna echt op![]()
Wat wil je expliciet weten APK?quote:Op donderdag 12 april 2007 01:33 schreef APK het volgende:
[..]
Doe eens minder saai en geef eens wat meer info.![]()
Effe doorposten in dit topic trouwens, dan klopt de link in de OP van de COS morgen niet meer en kan er weer een of andere huisvrouw naar het ziekenhuis met hoge bloeddrukproblemen.![]()
Je bent door naar de volgende rondequote:Op donderdag 12 april 2007 01:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Welgeteld, na optellen, aftrekken en vermenigvuldigen... Zero... kijk alleen de streams daar..
-Stop met interessant doen.quote:
Ach, was waarschijnlijk de eerste link die ik tegenkwam...quote:Op donderdag 12 april 2007 01:37 schreef Prospera het volgende:
[..]
Je bent door naar de volgende ronde![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |