Neuh.... Ik typte wat er in me op kwam... Ik koester mijn eerste avatar... Ik vond die eige(N)wijze van jou ook heel leuk, maar ik weet niet hoe je dat moet verkleinen, kheb hem wel opgeslagen...quote:
Shit, was je kwijtquote:Op donderdag 12 april 2007 00:46 schreef Leandra het volgende:
Roadrunner wordt je volgende avatar??![]()
Gna gna gna![]()
Ik val in herhaling, maar sinds ik DGK hier volg, heeft enige vorm van alcoholisme zich mij eigen gemaakt.quote:Op donderdag 12 april 2007 00:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Dat van die alcohol heeft ze duidelijk van haar moeder...
Ik had hem niet verkleind, ik had gewoon de url van het originele plaatje ingevoerd en toen kwam het vanzelf goedquote:Op donderdag 12 april 2007 00:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Neuh.... Ik typte wat er in me op kwam... Ik koester mijn eerste avatar... Ik vond die eige(N)wijze van jou ook heel leuk, maar ik weet niet hoe je dat moet verkleinen, kheb hem wel opgeslagen...![]()
Kut APK... nou heb je weer een SC in je MyAT staan... het wordt wel een serie zo hè... denk je een beetje om je reputatie?!quote:Op donderdag 12 april 2007 00:52 schreef APK het volgende:
Ik ga maar even niet de COS in, iedereen neemt die hele zooi nog steeds serieus.
En jij denkt dat ik weet wat een url is.... ben ook een kind van me vader...quote:Op donderdag 12 april 2007 00:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had hem niet verkleind, ik had gewoon de url van het originele plaatje ingevoerd en toen kwam het vanzelf goed
Moet je de url (internetadres) van dat plaatje nog ff hebben dan??quote:Op donderdag 12 april 2007 00:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik weet wat een url is.... ben ook een kind van me vader...![]()
Ik weet heul wel wat een url is!quote:Op donderdag 12 april 2007 00:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik weet wat een url is.... ben ook een kind van me vader...![]()
Lobascaquote:Op donderdag 12 april 2007 00:57 schreef kleinzusje het volgende:
Is de naam van de baby al bekend ?
Graag, en wat ik moet bewerkstelligen om hem tot avatar te bombarderen.quote:Op donderdag 12 april 2007 00:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Moet je de url (internetadres) van dat plaatje nog ff hebben dan??
Heb je mn laatste post niet gezien , wat een rampenplan die Benjolaquote:Op donderdag 12 april 2007 00:52 schreef APK het volgende:
Ik ga maar even niet de COS in, iedereen neemt die hele zooi nog steeds serieus.
Mwah, Prospera heeft m geopend dus ga er maar vanuit dat haar achterliggende gedachte bij deze TT zeker bij jou was... maar dan ook bij de hele TTquote:Op donderdag 12 april 2007 00:56 schreef PC eend het volgende:
Eindelijk een naamtopic![]()
edit: het is voor een of andere kutnewbie![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 00:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, Prospera heeft m geopend dus ga er maar vanuit dat haar achterliggende gedachte bij deze TT zeker bij jou was... maar dan ook bij de hele TT![]()
Is er ondertussen geschoond dan?? Want ik ging al relbehoeftig op zoek in de COSquote:Op donderdag 12 april 2007 00:58 schreef Prospera het volgende:
[..]
Heb je mn laatste post niet gezien , wat een rampenplan die Benjola![]()
Leandra slaat me heel vaak...quote:Op donderdag 12 april 2007 00:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Omdat mams je niet meer toeliet totdat je het kon dromen...![]()
Ik kon 'm ook niet vinden!quote:Op donderdag 12 april 2007 01:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is er ondertussen geschoond dan?? Want ik ging al relbehoeftig op zoek in de COS![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 01:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat was tog een van jouw Huwelijkse voorwaarden?![]()
Lieve schat, mama vindt papa heel lief, maar meer dan spannende nachten en een fantastisch eendekuikentje gaat het tussen ons niet worden, mama doet niet aan trouwen enzo, en zeker niet met papa, die is nog veel te jong om zich te realiseren wat voor ellende een huwelijk is...quote:Op donderdag 12 april 2007 01:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat was tog een van jouw Huwelijkse voorwaarden?![]()
Hey, ga geen dingen voor me invullenquote:Op donderdag 12 april 2007 00:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, Prospera heeft m geopend dus ga er maar vanuit dat haar achterliggende gedachte bij deze TT zeker bij jou was... maar dan ook bij de hele TT![]()
Jquote:Op donderdag 12 april 2007 01:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lieve schat, mama vindt papa heel lief, maar meer dan spannende nachten en een fantastisch eendekuikentje gaat het tussen ons niet worden, mama doet niet aan trouwen enzo, en zeker niet met papa, die is nog veel te jong om zich te realiseren wat voor ellende een huwelijk is...
Hij heet Willem, binnenkort Willem de 4de geloof ikquote:Op donderdag 12 april 2007 00:57 schreef kleinzusje het volgende:
Is de naam van de baby al bekend ?
Ik ging er gewoon vanuit dat dat ene plaatje niet de enige reden van deze TT kon zijnquote:Op donderdag 12 april 2007 01:06 schreef Prospera het volgende:
[..]
Hey, ga geen dingen voor me invullen![]()
Ik hing al aan de lijn met de nationale inspectie dienst voor .. iets
Aye en de eigenaar kwam hem niet alleen halen en brengen,quote:Op donderdag 12 april 2007 01:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ging er gewoon vanuit dat dat ene plaatje niet de enige reden van deze TT kon zijn![]()
Maar als je nu wel zit op te letten herhaal ik m'n vraag nog een keer: jouw auto vandaag ook probleemloos door de APK gerold??
Uhhmmm.. Khad ergens gelezen, dat jij een jaar of 40 bent, hij dus een jaar of 20..quote:
Yep, misschien kunnen we je koppelen aan PC eendquote:Op donderdag 12 april 2007 01:10 schreef Lobasca het volgende:
Eigenlijk ben ik dus ook een WC eendje, Wild Chat eendje...
Niels is niet lekker..mijn mening..is een wannabee, maar dat zijn ze daar op Sylvia na, allemaal..quote:Op donderdag 12 april 2007 01:12 schreef Prospera het volgende:
[..]
Aye en de eigenaar kwam hem niet alleen halen en brengen, maar ook nog een hapje eten![]()
1.98 aan de haak en lekkerder dan Nicolaas![]()
Die post had ik even gemist, maar het antwoord combineer ik dan even met een quote van mezelf uit de vorige SC.quote:Op donderdag 12 april 2007 00:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Graag, en wat ik moet bewerkstelligen om hem tot avatar te bombarderen.
quote:Op woensdag 11 april 2007 23:42 schreef Leandra het volgende:
http://www.futurecrew.org/skaven/artwork/ZuglyDuck.jpg
Zorg dat je die link kopieert, ga naar "wijzig profiel" vul dan die link in bij Webicon, scroll naar beneden, vul je wachtwoord nogmaals in en klik op wijzigen.
Eend heeft eerder een ervaren vrouw nodigquote:Op donderdag 12 april 2007 01:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yep, misschien kunnen we je koppelen aan PC eend![]()
Tot 1 juni schijn ik nog een vrije meid te zijn, bommen los... om in DGK_zweren te blijvenquote:Op donderdag 12 april 2007 01:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yep, misschien kunnen we je koppelen aan PC eend![]()
Sterker nog, eigenlijk is Ian_Nick op fok ook eenquote:Op donderdag 12 april 2007 01:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Uhhmmm.. Khad ergens gelezen, dat jij een jaar of 40 bent, hij dus een jaar of 20..
Wie is hier nu de newbie.......
![]()
Ok Lobasco, wat doe je voor je living, hoe en waar woon je, hoe oud ben je en hou je van techno?quote:Op donderdag 12 april 2007 01:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Tot 1 juni schijn ik nog een vrije meid te zijn, bommen los... om in DGK_zweren te blijven
En dan??? Je krijgt 1 juni verkering??quote:Op donderdag 12 april 2007 01:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Tot 1 juni schijn ik nog een vrije meid te zijn, bommen los... om in DGK_zweren te blijven
Wanneer kom je mijn gras maaien?quote:Op donderdag 12 april 2007 01:19 schreef APK het volgende:
Ja, ga hier ook nog even over DGK gerelateerde zaken in discussie.![]()
Nogmaals: DIT IS GVD DE SC!![]()
Zijn er hier nog anderen met een passie voor tuinieren?![]()
Twee weken geleden heb ik mijn dakterras opnieuw gebouwd.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |