Verhoging??quote:Op donderdag 12 april 2007 03:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat luister je braaf?
Je wil toch geen zakgeldverhoging ofzo hé?![]()
Misschien grote snavel, klein rikketikkie... trustequote:Op donderdag 12 april 2007 03:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat luister je braaf?
Je wil toch geen zakgeldverhoging ofzo hé?![]()
Ze zei dat het van jou mocht!quote:Op donderdag 12 april 2007 03:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Verhoging??![]()
Krijgt ze van jou zakgeld??![]()
Het blijft toch je kuikentje...quote:Op donderdag 12 april 2007 03:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sjezus, jij trapt ook overal in hè...![]()
Ik heb het vage idee dat mijn dochter stiekem iets te oud is om mijn dochter te zijn...quote:Op donderdag 12 april 2007 03:17 schreef Leandra het volgende:
Vaders en dochters... eerlijk waar, ik wist dat mannen sukkels konden zijn maar zo erg?!
Niet alleen stiekem... ze is ook te oud om mijn dochter te zijnquote:Op donderdag 12 april 2007 03:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb het vage idee dat mijn dochter stiekem iets te oud is om mijn dochter te zijn...![]()
Maar natuurlijk!quote:Op donderdag 12 april 2007 03:20 schreef Leandra het volgende:
Maar goed, ik ga naar boven... als jij nou ff die Brufen pakt dan denk ik dat m'n hoofdpijn zo over is![]()
Niet alleen om je dochter te zijn...quote:Op donderdag 12 april 2007 03:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet alleen stiekem... ze is ook te oud om mijn dochter te zijn![]()
Oeh... gezellig... enne, laat die pyama maar zitten, jij hebt het niet koud vannachtquote:Op donderdag 12 april 2007 03:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar natuurlijk!![]()
Het is ook echt alwéér half vier...
quote:Op donderdag 12 april 2007 03:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh... gezellig... enne, laat die pyama maar zitten, jij hebt het niet koud vannacht![]()
Truste![]()
![]()
ach...*aai over bol geeft*quote:Op donderdag 12 april 2007 10:31 schreef kleinzusje het volgende:
Zo, de libelle is uit, e-mails beantwoord, afspraken met zeer belangrijke bedrijven gemaakt, cossen bijgelezen, mezelf ingelikt bij de users en nu....................... geen dansje
Dat te veel achter internet doorbrengen schadelijk is voor het huishoudenquote:Op donderdag 12 april 2007 10:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ach...*aai over bol geeft*
kopje koffie met de buurvrouw dan maar?wat stond er zoals in de libelle?
dáárom lees ik de Libelle dus niet....quote:Op donderdag 12 april 2007 10:58 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dat te veel achter internet doorbrengen schadelijk is voor het huishouden
quote:Op donderdag 12 april 2007 11:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dáárom lees ik de Libelle dus niet....![]()
Ik heb een kater.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:31 schreef kleinzusje het volgende:
Zo, de libelle is uit, e-mails beantwoord, afspraken met zeer belangrijke bedrijven gemaakt, cossen bijgelezen, mezelf ingelikt bij de users en nu....................... geen dansje
nou, not my cup of tea...quote:Op donderdag 12 april 2007 11:03 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Tis zo´n heerlijk babbeltjes VOL blad
![]()
![]()
Sjemig, alweer ? Dat blauw kun je dus wel vergetenquote:
Is dit in het kader van je leven beteren?quote:Op donderdag 12 april 2007 12:10 schreef kleinzusje het volgende:
Maar als je braaf bent kom ik je zachte kant wel snel onderhanden nemen![]()
upquote:Op donderdag 12 april 2007 12:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Is dit in het kader van je leven beteren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |