abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † vrijdag 20 april 2007 @ 16:08:57 #251
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_48544180
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 15:54 schreef Neuk het volgende:
En biobim? Dat werd me ook ergens geadviseerd....
Da's volkoren rijstmeel. Het bindt borstvoeding beter dan gewoon rijstmeel.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_48545158
Wat weet jij dat allemaal goed Macka66!!
Handig hoor....!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  vrijdag 20 april 2007 @ 16:51:12 #253
19529 Fendy
True Spirit
pi_48545522
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 16:08 schreef Macka66 het volgende:

[..]

Da's volkoren rijstmeel. Het bindt borstvoeding beter dan gewoon rijstmeel.
Werk jij toevallig bij een babyvoedingproducent of heb je er gewoon een studie van gemaakt
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
pi_48545663
Maar rijstebloem is toch niet goed voor de darmen van kindjes onder 4 (of 6?) maanden? Of zit ik nu verkeerd te denken?
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_48545789
Ik belde net de HA voor de uitslag van de heupfoto van Iris. Valt het in de categorie "lichte dysplasie" Maandag word ik gebeld door de arts zelf. Maar dit komt eigenlijk wel rauw op mijn dak. Die foto hebben we (net als bij Amber) voor de zekerheid laten maken, omdat ik vroeger ook een een lichte afwijking had (zo licht dt het niet eens een dysplasie te noemen was, volgens mij Ik hoefde alleen breed geluierd te worden en toen was het zo weg).
Ik was ervan overtuigd dat er niks aan de hand was, omdat het zo onwaarschijnlijk was (buitenkant is helemaal niks te zien, door 3 of 4 artsen ofzo is ze gezien, dus dan ga je er toch vanuti dat er niks is .
Maar toch wel dus .......
pi_48545894
LadyS dat is even schrikken ja Succes met het gesprek maandag, ben benieuwd wat ze er over zullen zeggen. Hopelijk is de oplossing snel, safe en simpel
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_48546139
LadyS wat jammer dat het toch niet helemaal goed is.
Zeker als je het niet verwacht zal dat schrikken zijn.
  † In Memoriam † vrijdag 20 april 2007 @ 17:18:01 #258
141844 Macka66
pi_48546267
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 16:51 schreef Fendy het volgende:

[..]

Werk jij toevallig bij een babyvoedingproducent of heb je er gewoon een studie van gemaakt
Zelfstudie, maar ik zoek nog wel een baan...

bv liep slecht, bleek na veel geklooi door tekort aan klierweefsel, toen combi van bv en kv met aanvankelijk veel spugen, wisseling van kv 1 jbpmeel naar kv 2 normaal ging moeizaam, nu gaat het prima op kv 2 met jbpmeel en vaste voeding a la Rapley. Niemand had alle kennis in huis voor mijn specifieke geval, dus ben ik die zelf maar gaan verzamelen
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  † In Memoriam † vrijdag 20 april 2007 @ 17:30:56 #259
141844 Macka66
pi_48546626
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 16:55 schreef beefcake het volgende:
Maar rijstebloem is toch niet goed voor de darmen van kindjes onder 4 (of 6?) maanden? Of zit ik nu verkeerd te denken?
Rijstebloem is in principe lichtverteerbaar. Dus een schepje om te binden zou wel kunnen. Een heel bord vol pap is een ander verhaal.
Maar ik heb zelf gekozen voor johannesbroodpitmeel, omdat ik Lucie's kleine maagje niet wilde vullen met de extra caloriën van rijstemeel.
  † In Memoriam † vrijdag 20 april 2007 @ 17:45:52 #260
141844 Macka66
pi_48547043
LadyS, da's schrikken! Gelukkig maar dat Iris op een leeftijd is waar op er nog iets aan te doen valt. Veel sterkte en succes gewenst!
  vrijdag 20 april 2007 @ 18:01:25 #261
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_48547462
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 16:55 schreef beefcake het volgende:
Op het pak staat 4 maanden, Dean is bijna 3 maanden, maar een vriendin van mij vertelde me dat toen ze met haar, toen, 3 maanden oude zoontje in het ziekenhuis was (vanwege allerlei vervelende dingen) dat de verpleegsters haar daar zeiden dat het echt geen kwaad kon met 3 mnd. Die 4 maanden zijn een richtlijn, zeiden ze in het ziekenhuis. Dus ik ga er vanuit dat hun het wel weten. Daarbij geef ik hem maar 1 eetlepel in zijn laatste fles, minder dan op het pak staat voor die hoeveelheid flesvoeding
Daarbij is het niet slecht voor de darmen maar zijn de darmen pas met 4 mnd helemaal gerijpt, da's wat anders denk ik

Dat van dat Johannesbroodpitmeel wist ik niet btw, is ms een betere optie dan ja
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  vrijdag 20 april 2007 @ 19:23:40 #262
108648 cattie
lieve moeder
pi_48549732
LadyS, dat is schrikken! Maar goed dat er wel een controlefoto is gemaakt. Hopelijk is het goed en snel te behandelen.

Vivi, volgens mij zijn de darmen pas bij 6 maanden gerijpt.
  vrijdag 20 april 2007 @ 20:34:42 #263
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_48552267
Oh, wat vervelend, LadyS! Ik hoop dat het toch meevalt.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_48553245
Bedankt allemaal!
Het zal allemaal wel meevallen, ze ontwikkelt zich hartstikke goed (of zegt dat niks? )
Maandag weet ik meer. Ik heb ook niet alles verstaan wat die assistente voorlas, want er waren 2 kindjes die lekker gingen tetteren
Dus maandag(middag) is de update.
  vrijdag 20 april 2007 @ 23:06:57 #265
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_48557817
Ladys succes maandag

Even een ranzig vraagje denk dat jullie me iets makkelijker kunnen helpen
heb brinta geprobeerd op advies van dieetiste, vanochtend had ze bordje op. Geen ernstige zichtbare reacties er op en ze smulde goed. ( lichte reacties tellen we maar niet mee dan)
Nu had ze 3 keer gepoept waar het normala groene zalvige substantie is, was het nu net verzuurde brinta.. ook alles kapot.. arm schaap compleet in paniek.
Maar vraag me af of dat het zure en alles echt gewoon is van gewenning.. dus herkennen jullie het bij brood geven oid? of toch maar beter niet geven?
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_48559784
Evenstar, Tinka was 2 weken terug ziek (met name diarree) en na een week niet eten had ze ook eindelijk weer wat pap gegeten. Dit kwam er ook zo'n beetje weer uit zoals het er in ging (na een paar uur al ), maar dan zurig. Ik heb me toen ook afgevraagd of het nog steeds diarree was en of het eten eigenlijk wel verteerd was. Ik denk dat het dus gewenning was? Na 2 dagen was haar ontlasting weer 'normaal'.
Vind het eng om dit te schrijven, ben in Arwens geval bang een verkeerd advies te geven. Vandaar mijn 'conclusie' in het klein. Tinka was ziek geweest, misschien niet vergelijkbaar. Aan de andere kant misschien juist wel omdat ze een week nauwelijks iets anders had gehad
  zaterdag 21 april 2007 @ 00:26:16 #267
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_48560523
ik herken het totaal niet ook niet als eventueel reactie en met eten moet je het niveau van arwen gewoon zien als die van een babietje vandaar dat hier misshcien wat herkenning is
Engaging Infinite Improbability Drive..
  zaterdag 21 april 2007 @ 08:40:22 #268
24188 Belana
kloon van belana
pi_48564391
ladyS, wat balen zeg! kan me voorstellen dat je bent geschrokken. ik hoop dat het meevalt meid!

zeg, hadden we het hier laatst niet over een 9 maanden fase?
Ezra is natuurlijk ziek geweest en een hoop gooi je daar op, maar inmiddels gaat het prima met hem, kwa gezondheid, maar poeh heej, wat kan die tekeer gaan. ontevreden, gefrustreerd, niks willen eten, alleen flessen drinken, krijsen als een speenvarken
gelukkig kan ie tussendoor lief spelen en lachen

[ Bericht 68% gewijzigd door Belana op 21-04-2007 10:36:05 ]
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 21 april 2007 @ 11:03:13 #269
24188 Belana
kloon van belana
pi_48566000
ik heb iets gevonden wat Ezra lekker vind en tussendoor kan eten (hij moet natuurlijk een beetje aankomen) nijntje babykoekjes hij zit met smaak te smikkelen
de afgelopen dagen drinkt meneer alleen maar flessen zo'n beetje heel klein beetje fruit en beetje van zijn potje, brood al helemaal niet. dus wel fijn als er weer eens wat vastigs in gaat
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 21 april 2007 @ 13:40:19 #270
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_48569735
Super Belana!

LadyS,ben benieuwd wat de arts maandag zal zeggen! Maar zoals je zelf zegt, ze ontwikkelt zich goed dus echt ernstig kan het niet zijn?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zaterdag 21 april 2007 @ 15:27:37 #271
103793 kozakken
Living the life
pi_48572432
Terug van vakantie en vooral nieuws over Romme. Jonne is gewoon lekker zijn onverstoorbare zelf geweest.
Maar Romme.... kreeg koorts. Dus wij na twee dagen met een kindje met 40,5 naar de dokter. Virus..
En dan zit je dus heel gezellig in een huisje.
Na vier dagen weer een beetje boven jan, begon hij de laatste dag alweer. Koorts en last van z'n oortjes.

Maar verder is het ook een heerlijk mannetje dat lacht, gekke bekken trekt en zich een weg door al zijn speelgoed in de box sabbelt.

Maar ja.. dat eten he.. Romme drinkt dus niet. Echt niets meer uit de fles
Alles suggesties zijn welkom.
's ochtends is het dus een bord pap, fruit lepelt prima, boterham is niet favoriet (lees: ik doe mijn mond gewoon heeeeel ver dicht) en drinken doe ik dan ook zeker niet. Een groot potje en dan nog een enorme bak met yoghurt oid. Maar drinken.... -zucht- En ook hier zo'n mannetje dat het gewoon wel gebruiken kan.
Ideeen? anyone?
  zaterdag 21 april 2007 @ 15:32:06 #272
24188 Belana
kloon van belana
pi_48572553
ze lijken te veel op elkaar hoor Romme en Ezra
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 21 april 2007 @ 15:34:59 #273
103793 kozakken
Living the life
pi_48572624
Twee datummama's met twee gelijkende kindjes
Ze waren deze week zelfs samen ziek!
Toeval bestaat toch niet
  zaterdag 21 april 2007 @ 16:04:48 #274
108648 cattie
lieve moeder
pi_48573410
Wat fijn dat Ezra in ieder geval weer babykoekjes eet. De rest komt vanzelf wel.

Hoe is het nu met Romme? Tegen oorpijn hebben we hier Belladonna, dat is een homeopatisch middel en werkt als een tierelier! Bij enig begin van oorpijn een lading druppels en het is binnen een dag weg.

Wat vervelend dat hij nu niets meer uit een fles wil. Heb je al een tuitbeker geprobeerd? Hema heeft goedkope waaraan een baby niet hoeft te zuigen, het loopt er vanzelf uit.
  zaterdag 21 april 2007 @ 16:46:58 #275
94046 PM-girl
pi_48574493
Lastig Kozakken. Ik heb uit eigen ervaring geen tips, maar ik heb een vriendin die heel vroeg met rietjes begonnen is, met succes. Daarna al vlug met een gewone beker, zonder tuit of wat dan ook. Misschien is dat interessanter voor Romme, immers net als mama en papa?
*
pi_48581303
Wij zijn hier nu gestopt met de avondfles. Mikael wilde die net als 's ochtends niet meer hebben. Vanavond heeft ie om 6 uur eten gehad, om kwart voor 8 yoghurt en een liga en daarna nog gewoon iets drinken en nu ligt ie heerlijk te slapen (en dat is zo zeldzaam de laatste paar weken dat ie zomaar gaat slapen). En nu maar hopen dat het goed gaat
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  zondag 22 april 2007 @ 11:31:44 #277
94046 PM-girl
pi_48592319
Ben benieuwd Nicole, of en hoe lang Mika doorgeslapen heeft!

SImon heeft vannacht voor het eerst 's nachts in zijn eigen kamertje gelegen. De nacht ervoor wilden we dat ook al, maar toen hij huilde heb ik hem lekker bij ons genomen voor 1 keer!
Vannacht ging prima.
*
  † In Memoriam † zondag 22 april 2007 @ 13:06:45 #278
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_48594829
Heeft er iemand "oei ik groei" bij de hand? Milo is sinds gisteren 11 weken en hij lijkt zichzelf niet te zijn. Erg snel van slag en als hij gewoon rustig in de box ligt zet hij het ineens op een brullen. Echt heel vreemd. We zijn wel in voeding omhoog gegaan, dus misschien dat het daaraan ligt?
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  zondag 22 april 2007 @ 13:17:13 #279
19529 Fendy
True Spirit
pi_48595141
quote:
Op zondag 22 april 2007 13:06 schreef Slaapmeisje het volgende:
Heeft er iemand "oei ik groei" bij de hand? Milo is sinds gisteren 11 weken en hij lijkt zichzelf niet te zijn. Erg snel van slag en als hij gewoon rustig in de box ligt zet hij het ineens op een brullen. Echt heel vreemd. We zijn wel in voeding omhoog gegaan, dus misschien dat het daaraan ligt?
Wat relevante dingetjes overgetypt:
quote:
Lief en leed rond 12 weken ofwel bijna 3 maanden
Alle baby's huilen langer en vaker. De ene natuurlijk meer dan de andere. Sommigen zijn ontroostbaar, anderen zijn zeurderig, chagrijnig, humeurig of lusteloos.
De ene is vaker 's nachts lastig, de andere is vooral overdag uit zijn doen. Alle baby's huilen minder als ze rondgesjouwd worden, als er met ze wordt rondgedanst of als ze aandacht krijgen. Maar toch merk je ook dat ze niet helemaal zichzelf zijn en om het minste of geringste weer zeuren of huilen.

Eet hij slechter?
Veel baby's eten slechter. Borstbaby's die zelf bepalen wanneer ze willen drinken willen dat de hele dag, toch drinken ze niet. Flessenbaby's doen er langer over om de fles leeg te drinken, tenminste, als dat lukt.
Dat komt doordat al deze baby's geregeld liggen te knabbelen aan speen of tepel zonder te drinken, ze gebruiken nu de speen of tepel ook als troostbron. Ze willen er zo lang mogelijk aan liggen. Meestal doezelen ze langzaam in slaap.
Andere baby's grijpen moeder vast tijdens het voeden of leggen hun hand in moeders bloes. Ook zals ze uit de fles drinken, alsof ze bank zijn dat de borst of fles weggaat.

Veel baby's slapen slecht. Ze worden 's nachts weer wakker en willen gevoed worden, soms wel 3 keer. Ook overdag willen sommige n niet naar bed. Of ze worden snel weer wakker. Bij veel baby;s is het normale dagritme veranderd in een chaos. Geen slaap- of voedingstijd ligt meer vast.

Resumerend
  • Huilt vaker
  • Wil vaker beziggehouden worden
  • Eet slechter
  • Is (vaker) eenkennig
  • Klampt zich vaak steviger aan je vast.
  • Zoekt extra lichaamscontact tijden s het voeden
  • Slaapt slechter
  • Zuigt (vaker) op de duim
  • Is minder beweeglijk
  • Maakt minder geluidjes
  • Snel effe overgetypt, als je meer wilt weten, geef maar een brul
    Je hebt gelijk Fen.
    pi_48595152
    yep, 12 weken is een springmoment volgens mijnheer en mevrouw oei-ik-groei.
      † In Memoriam † zondag 22 april 2007 @ 14:16:54 #281
    3234 Slaapmeisje
    Jompels nog es an toe
    pi_48596861
    quote:
    Resumerend
    Huilt vaker
    Wil vaker beziggehouden worden
    Eet slechter
    Is (vaker) eenkennig
    Klampt zich vaak steviger aan je vast.
    Zoekt extra lichaamscontact tijden s het voeden
    Slaapt slechter
    Zuigt (vaker) op de duim
    Is minder beweeglijk
    Maakt minder geluidjes
    Superbedankt voor het overtypen Fendy

Het is heel herkenbaar! Gelukkig slaapt Milo vanmiddag nu voor het eerst op zijn kamertje en dat lijkt goed te gaan. We hebben hem eerst lekker mee onder de douche genomen want hij was erg pieperig. Gewoon zijn geduldige tevreden zelf niet en we wisten echt niet wat er aan de hand kon zijn. Een groeisprongetje dus. Staat er in het boek ook hoe lang zo'n fase duurt en wat hij daarna kan? Is het een aanrader? Ik heb even gekeken op google en de meningen zijn nogal verdeeld
    We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
      Milf zondag 22 april 2007 @ 14:23:03 #282
    16000 nikky
    Paars is het nieuwe rood!
    pi_48597098
    Herkenbaar! Vooral het huilen. Begint meestal na 18 uur en ik noem het maar het huiluurtje. Meestal is het met een uurtje wel weer over. Ik loop dan lekker met haar rond. En met dat warme weer ga ik naar buiten en dan gaan we plantjes en bloemetjes kijken. Al die kleuren zijn megamooi natuurlijk.

Maar niet het minder beweegelijk zijn. Frummel draait zich al om helemaal op de buik en dan heerlijk om zich heenkijken. En als ze dan weer naar der rug wil lukt dat nog niet en dan is ze boos . Mamma helpt dan een handje.
    En als ze gaat slapen in de box dan doet ze dat tegenwoordig op haar zij. Heftig sabbelend op haar duim die sinds enkele weken zeer zeker gewild is .
    En Frummel "kletst" je de oren van je kop af ! Zoooo lief gewoon. We kletsen de hele dag . Ik film wat af hier!
    👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
    Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
    Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
      Milf zondag 22 april 2007 @ 14:24:47 #283
    16000 nikky
    pi_48597161
    Ow en ik meldde toch laatst dat ik een trappelzak had aangeschaft omdat Frummel door het hele bed heenbanjerde? Kom ik vanmorgen op haar kamer lag ze helemaal bovenin op haar zij en dwars in het ledikant .

Het helpt dus niets meer.
    Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
    pi_48597197
    Oei ik groei is best een aanrader Slaapmeisje, zolang je er maar geen persoonlijk bijbel van maakt.
    "I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
    It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
      † In Memoriam † zondag 22 april 2007 @ 14:27:58 #285
    3234 Slaapmeisje
    Jompels nog es an toe
    pi_48597260
    Ze doet het hartstikke goed dus nikky Wat leuk ook dat ze zich al op haar buik kan draaien. Milo probeert wel af en toe heftig een kant op te gaan, maar nog geen concrete draaiacties hier gesignaleerd. En kletsen kan Milo inderdaad ook al heel goed. Zo gezellig dat gebrabbel en gelach. Alleen nu dan even niet, dus ik hoop dat het groeisprongetje gauw over is. Heb je ook een speen voor Frummel? Die is hier nog steeds erg geliefd, al probeert Milo nu wel zijn duimpje of een andere vinger in zijn mond te stoppen. Soms zelfs tijdens het drinken

PM-girl wat een grote stap dat Simon voor het eerst 's nachts op zijn kamertje geslapen heeft. Kon jij wel een beetje slapen dan?
      † In Memoriam † zondag 22 april 2007 @ 14:31:02 #286
    3234 Slaapmeisje
    Jompels nog es an toe
    pi_48597368
    Die kleintjes kunnen straks alles in een trappelzak Nikky Ik zie dat het kleintje van mijn vriendin gewoon kan staan en lopen in dat ding, maar het is wel prettig zodat ze zichzelf niet onder de dekens vandaan wurmt en het koud krijgt.

Jarno ik zie het ook meer als een naslagwerkje en zeker niet als persoonlijke bijbel. Net als het consultatiebureau eigenlijk.
      Milf zondag 22 april 2007 @ 14:40:15 #287
    16000 nikky
    pi_48597828
    quote:
    Op zondag 22 april 2007 14:27 schreef Slaapmeisje het volgende:
    Ze doet het hartstikke goed dus nikky Wat leuk ook dat ze zich al op haar buik kan draaien. Milo probeert wel af en toe heftig een kant op te gaan, maar nog geen concrete draaiacties hier gesignaleerd. En kletsen kan Milo inderdaad ook al heel goed. Zo gezellig dat gebrabbel en gelach. Alleen nu dan even niet, dus ik hoop dat het groeisprongetje gauw over is. Heb je ook een speen voor Frummel? Die is hier nog steeds erg geliefd, al probeerd Milo nu wel zijn duimpje of een andere vinger in zijn mond te stoppen. Soms zelfs tijdens het drinken

PM-girl wat een grote stap dat Simon voor het eerst 's nachts op zijn kamertje geslapen heeft. Kon jij wel een beetje slapen dan?
    Ja dat gaat snel allemaal joh! Je merkt echt nu wat voor karaktertje erin zit en je ziet nu al dat ze zo hard aan het groeien zijn qua dingen doen. eerst zag je alleen de lengte x breedte omhoog gaan . Eerst werd er wat gezwiept met de benen, komisch gezicht hoor en nu dan dus echt al draaien.

Ik had een speen voor Frummel alleen die wilde ze eigenlijk nooit hebben. Drie keer *glupglup* en hij werd er weer met de tong uitgeduwd. Ik had liever de speen dan de duim maar helaas. De duim was en lekkerder en sneller bij de hand dan dat mamma met die speen is. Dat ik liever die speen had was omdat dat makkelijker af te leren is dan duimen.

En dat tijdens het drinken: Als ik haar wil voeden en ze ziet de borst gaan die ogen wijd open, trappelen met de benen en nog harder zuigen op de duim .
      zondag 22 april 2007 @ 14:59:16 #288
    19529 Fendy
    True Spirit
    pi_48598945
    Wel lollig dat jij je dochtertje frummel noemt

Wij noenem Jayden altijd Pullekie (pulkie)
    Je hebt gelijk Fen.
      Milf zondag 22 april 2007 @ 15:16:22 #289
    16000 nikky
    pi_48599708
    quote:
    Op zondag 22 april 2007 14:59 schreef Fendy het volgende:
    Wel lollig dat jij je dochtertje frummel noemt

Wij noenem Jayden altijd Pullekie (pulkie)
    Zijn ze immers ook al ze zo klein zijn
    En Pulkie is ook een lieve bijnaam
      zondag 22 april 2007 @ 18:07:03 #290
    24188 Belana
    kloon van belana
    pi_48606708
    wij noemen Ezra altijd doppie
    stormy waters...
    sailin'
      zondag 22 april 2007 @ 18:57:14 #291
    108648 cattie
    lieve moeder
    pi_48608430
    Ive noemen we dupke. Of Iveltje.
    pi_48609318
    Mijn lief zei laatst dat Fons gaat denken dat zijn naam ''manneke'' is...
      zondag 22 april 2007 @ 19:41:05 #293
    24188 Belana
    kloon van belana
    pi_48609691
    lief al die bijnaampjes
    stormy waters...
    sailin'
    pi_48609766
    Ik noeme Iris altijd Truus of Miep
    En Amber ook
      zondag 22 april 2007 @ 20:46:57 #295
    131977 Neuk
    It's a Brent New Day!!!
    pi_48611965
    Brent is hier al eeuwig 'Soppie' en 'Menneke'
    Doppie is ook
    Iedere golf van de zee,
    Die wild op het strand wordt gesmeten,
    Brengt wel iets moois voor je mee.
    Wat heb jij van de zee gekregen?
      † In Memoriam † zondag 22 april 2007 @ 20:51:21 #296
    3234 Slaapmeisje
    Jompels nog es an toe
    pi_48612112
    Milo is manneman, frumpelventje en kereltje als ik tegen hem praat en Klaasvaker noemt hem altijd lieve jongen. Vrij standaard eigenlijk
      zondag 22 april 2007 @ 21:03:35 #297
    108648 cattie
    lieve moeder
    pi_48612526
    Lief die bijnamen!

Zo, na 2 uur vechten tegen de slaap en een extra keer borstvoeding is Ive eindelijk gaan slapen! Geen idee wat er aan de hand was, normaal slaapt hij 's avonds direct, maar het wilde maar niet lukken. Hij gaf vandaag ook 2x wat melk terug, ik denk dat hij niet helemaal lekker is ofzo.
    pi_48612925
    cattie hier is het precies het zelfde. mevrouwtje wilde de hele middag al niet slapen.
    mama van 3 kids!
    pi_48612947
    Mikael heeft de hele nacht lekker geslapen Om 7 uur hadden we hem wakker gemaakt omdat we vandaag een dagje weggingen maar hij kan het gewoon. Lekker geen fles meer 's avonds.

Vandaag is Mikael zo'n beetje de hele dag buiten geweest. Hij zag eruit. Helemaal pikken en over vies. Heerlijk
    Liefde
    Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
      zondag 22 april 2007 @ 21:14:05 #300
    1762 YPPY
    Yppiaans
    pi_48612952
    Hoe gaat het eten van Ive nu? Eet hij al wat beter?

Anna eet sinds deze week echt superveel. Bijna twee boterhammen per dag en een fruithapje en een groentehapje. Vast een sprongetje gehad.
    "wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
    Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
    *OUD heilige*
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')