Arme Kaith... hooikoorts, daar ben je dus niet zomaar vanaf. Bah... wat voor anderen de leukste tijd van het jaar is, krijgt zij last van. Niet leuk.
Ezra werkt aan het gebit! Maar hopen dat ze snel door zijn. Tinka krijgt ook de ene na de andere door, non-stop eigenlijk. Gelukkig merk ik er -net als bij Randy- weinig van, op de zure stinkluiers na dan!
Ik80... waar komt dat onderwatergedoe vandaan???
![]()
Heb ik iets gemist? Zit je op babyzwemmen ofzo???
Tinka is gelukkig weer de oude.
![]()
Ze heeft alweer 2 dagen vaste ontlasting en heeft vandaag bergen bami weggewerkt... Hoop dus dat ze het verloren gewicht nu gaat inhalen. Ze eet nu al 2 dagen weer prima, op de lunch na; dan krijg ik er geen hap in. Geen brood, beschuitje, banaantje of wat dan ook. Ze gooit gewoon haar bord demonstratief op de grond.
![]()
Verder is ze supervrolijk net zoals ze was voor ze ziek werd.
![]()
Ze was altijd nogal serieus tot aan de 9-maandensprong eigenlijk, daarna als een blad aan de boom omgeslagen! Zo leuk! En ze heeft het aanwijzen ontdekt! Bij alles wat ze ziet is het "Uh" en dan wijst ze er naar en kijkt mij aan, alsof ze wil dat ik het even benoem! En dat doe ik dus maar! Vooral een stenen geit in de supermarkt vindt ze geweldig, misschien omdat ik er ook nog een 'beeh'-geluid bij maak?! Iedere keer als ik weer verder wil lopen, stuit ik op wild protest, hihi!
En ze heeft het buiten spelen helemaal ontdekt, maar aangezien ze nog niet loopt, vind ik dat nogal lastig wat betreft kleding. Zeker met het mooie weer op komst. Iemand tips? (mini-skate-kniebeschermers ofzo?
![]()
)