haha beef hier het zelfde maat 68 romper ook. hier kan ik om de 4 weken een andere maat aan doen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:05 schreef beefcake het volgende:
[sentiment]Drie maanden geleden hing ik babykleertjes maat 56 in de kast, nu moet ik ze alweer opruimen. Quinten past er nu écht niet meer in[/sentiment] Ik kreeg een romper van Friso met zijn naam erop, maat 68. Zit als gegoten
ja, echt onwijs stom dat een moeder haar kind niet onder water durft te doenquote:Op vrijdag 13 april 2007 18:36 schreef ik80 het volgende:
ik durf Lotte niet onder water te doen, stom he?
quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:29 schreef YPPY het volgende:
Dat is dan een voordeel van een depressie, ik durf Anna wel onder water te doen.
Dat is dan een voordeel van een depressie, ik durf Anna wel onder water te doen.
YPPY!quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:29 schreef YPPY het volgende:
Knap van Lucie.
Knap van Lucie.
Knap van Lucie.
Nee ook niet altijd.quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:15 schreef PM-girl het volgende:
Wat vervelend Vivi. Is ie bij jou wel stil?
Ja, het zal wel zoiets zijn, hij is een heel druk baasje en hij wil alles zien. misschien wordt dat een beetje veel somsquote:Op zaterdag 14 april 2007 22:27 schreef PM-girl het volgende:
Misschien wel Vivi.
Simon kan soms ineens enorme honger hebben (een uur na een voeding ofzo). Ik denk daar niet meteen aan dan, maar als ik dan voed, is het meteen goed.
Maar misschien moet hij ook de indrukken verwerken, hij wordt zich natuurlijk steeds bewuster van alle dingen om hem heen.
OKquote:Op zaterdag 14 april 2007 23:31 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik baker haar in in overleg met het CB idd, maar die raadde me dus juist het bakerzakje aan....
Het is in ieder geval een stuk makkelijker in gebruik ipv losse doeken. Meike valt na de voeding vaak in slaap, met losse doeken moesten we haar dan nog gaan inbakeren, nu is het een kwestie van rits dicht en wegleggen.
Ik deed tot nu toe de onderkant niet vast (zitten van die touwtjes aan) Misschien moet ik dat ook maar eens doen zodat de vrijheid nog meer wordt beperkt.
op deze manier dus (dit is meike niet, een kindje van de website van de bakerzak)
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |