Er zit een schuifslot op wat je van buitenaf makkelijk langs de bovenkant van de poort kan openen, maar of dat er nu zit of niet, zoiemand heeft toch absoluut niets te zoeken in mijn tuin?quote:
Nou, dat vind ik niet bepaald een oplossing of het moet er puur op staan als ik en mijn kids van huis zijn, want anders kan er wel eens de verkeerde persoon aanhangen en dat wil ik niet bepaald op mijn geweten hebben.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:00 schreef Artbij het volgende:
220 op de poort zetten, denk dat dat de beste oplossing is.
als je weg bent gewoon heel de utp kabel eruit halen.. weet je 't zekerquote:Op woensdag 11 april 2007 23:34 schreef ARKON het volgende:
gewoon een firewall op je poort zetten.
We zitten inmiddels op zo`n punt dat communicatie niet meer mogelijk is, daar is teveel voor gebeurt.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:28 schreef zaans_boefje het volgende:
Dat zulke mensen als jou buurvrouw bestaan! en jij moet er nog naast wonen ook.
Zelf zou ik het interesant vinden die mensen te observeren, wat beweegt hun zulk gedrag te uiten? Maar goed, dat lost weinig op.
Ik denk dat als je naar de letterlijke wet kijkt als je de schuif verplaatst zodat hij niet vanaf boven te openen is, jazeker dan kan je nog weleens van inbraak spreken. of de politie je serieus neemtben bang van niet.
Ik denk dat ik zelf mischien een briefje bij de buurvrouw zou ingooien dat je nogal wat spullen van hun in je tuin hebt gevonden en dat ze het gerust mag ophalen, ik denk dat dat haar meer zeer doet dan wat dan ooken als ze toch voor je deur staat gewoon uitleggen hoe je eraan komt en dat je sinds die keer het niet zomaar durft terug te gooien
![]()
je maakt het bespreekbaar en ze zal elke week wel een paar ballen komen halen, als 1x aan je deur is geweest zal ze niet meer durven in je tuin te komen en ze weet waarom je het niet terug gooit
suc6![]()
Ballen teruggooien ben ik mee gestopt toen ze het nodig vond om mijn dochter stijf te schelden en vervolgens een hele dag heeft lopen jammeren van de hoofdpijn en zelfs durfde te beweren dat we haar bijna knockout hebben gegooid. (en dat van een pingpongballetje)quote:Op donderdag 12 april 2007 08:55 schreef DoimeN het volgende:
En als je nou is al die ballen teruggooit? Heeft dat kind ook weer wat te doen. En kan ze over je schutting heenklimmen? Anders gewoon slot idd
Ze durven ook alleen maar in de tuin te komen als ze denken dat we niet thuis zijn. En als ik of een gezinslid dus thuis ben/is zit niet alles op slot. Ze weet ook dondersgoed dat ik haar nooit moet betrappen in mijn tuin want dan is het echt goed mis aangezien ik een fijne waakhond heb.quote:Op donderdag 12 april 2007 09:23 schreef Natalie het volgende:
Ik heb ook van die aso's naast me wonen. En het ligt nooooit aan hun. Altijd aan jou. Jij ligt de halve nacht wakker van hún herrie, maar dat is natuurlijk niet hun schuld. Stik erin, zeg. Ligt hun halve zandbank ik jouw tuin, ook niet hun schuld. Kennelijk heeft 't pootjes gekregen.
Hoe dan ook; wij hebben ervoor gekozen om de tuin af te sluiten. We hebben onze -toch al hoge tuindeur- voorzien van nieuwe schuifjes. Een aan de bovenkant. (vanaf de buitenkant kun je daarbij), en een halverwege. En die is alleen vanaf de binnenkant open te maken.
Toen hadden ze 't snel afgeleerd, godzijdank.
Zou al die ballen fijn verkopen over een paar weken.
Iets in me heeft de neiging te zeggen 'smijt ze allemaal bij je buren te tuin in', maar dan krijg je ze op den duur vanzelf weer terug.
In principe is het jouw tuin. Daar mogen ze niet zomaar naar binnen wandelen. Volgens mij kun je daar aangifte van doen. Maar denk dat het bestempeld wordt als een burenruzie en ze je eerst zo'n maatschappelijk werker over de vloer krijgt om 'de dingen uit te praten met elkaar'. En volgens mij zit je daar niet echt op te wachten.
ligt het aan mijn kleureninstellingen of hebben al die niet luisterende mensen een getint kleurtje ?quote:Op donderdag 12 april 2007 12:39 schreef grim_reepah het volgende:
http://www.schlijper.nl/archive/2007/04/11.html
Sterkte in ieder geval.
ik heb hetzelfde probleem als jou dan met mijn kleurinstellingenquote:Op donderdag 12 april 2007 12:51 schreef the_jestert het volgende:
[..]
ligt het aan mijn kleureninstellingen of hebben al die niet luisterende mensen een getint kleurtje ?
toeval denk ikquote:Op donderdag 12 april 2007 14:54 schreef Poogie het volgende:
[..]
ik heb hetzelfde probleem als jou dan met mijn kleurinstellingen![]()
nee als de politie er niet was was er ook niets gebeurd...quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:03 schreef the_jestert het volgende:
dat irritante volk wat met z'n "kijk mij eens een tegek telefoontje met camera hebben" zo achterlijk foto's staan te maken moeten ze ook terplekke afschieten
Zelf ooit hardleerse buren gehad?quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:50 schreef Hijacking het volgende:
ach daarmee lok je naar mijn inziens onnodige conflicten uit
Nee maar ik ken de nodige mensen die anderen als asociaal ervaren en meestal zijn het wel redelijke mensen gewoon ff aanpassen en normaal doen. En vooral niet over je heen laten lopen dan gaan ze er misbruik van makenquote:
quote:Op zondag 15 april 2007 02:54 schreef RottePeer het volgende:
EY MANG JE MOET zo een valkuil maken
met tantoe scherpe stokken
jeweetz net als in die ene kino met die gast
als die biiiiiiatch dan weer komt
dan is ze sateh babi geen grap
Tsja je kunt lang normaal doen, maar op een gegeven moment is ook je grens bereikt. Sommige lui hebben een groot bord voor de kop.quote:Op zondag 15 april 2007 02:41 schreef Hijacking het volgende:
[..]
Nee maar ik ken de nodige mensen die anderen als asociaal ervaren en meestal zijn het wel redelijke mensen gewoon ff aanpassen en normaal doen. En vooral niet over je heen laten lopen dan gaan ze er misbruik van maken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |