abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48236999
Mijn relatie met 1 van mijn buren is ronduit slecht te noemen. Een vrachtwagenchauffeur met een belgse kakmadam die zich denken alles te kunnen permiteren en beiden denken Remi te heten.
Op zich stoor ik me er niet zo aan, ok, ik had het liever anders gezien, maar dat is nu eenmaal niet zo.
Meestal kunnen we nog wel lachen om hun pesterijen en grollen, maar soms gaat het echt te ver.
De kakmadam in kwestie vindt dat iedereen zich aan moet passen aan haar, nou dan heb je aan mij een slechte buur.
Nou hebben ze een zoontje van 2,5 jaar (arm kind) dat regelmatig zichzelf bezig moet houden in de achtertuin, terwijl moeders op de bank soaps zit te kijken.
Hij vindt het fijn om aandacht te krijgen en gooit wel eens een balletje over de schutting in onze tuin. Op zich geen probleem en gooi je het terug.
Maar toen mijn dochter van 10 een pingpongballetje teruggooide kwam buuv schreeuwend en jankend de tuin in stormen dat ze het niet normaal vond dat ze zowat knock-out werd gegooid, ze had er wel een hele dag hoofdpijn van.
Mijn dochter kreeg spontaan 5 euro, want zo iemand knock-out gooien met een pingpongal is zeker heel wat waard!
Sinds dat voorval gooi ik of mijn gezinsleden absoluut niets meer over de schuttig terug, alles wordt steevast in de schuur gelegd en wanneer men er normaal, fatsoenlijk om komt vragen kan men het terug krijgen. Maar dat durft men schijnbaar niet.
Inmiddels liggen er al zoveel ballen en ander speelgoed in de schuur dat ik met koninginnedag een kraam vol kan leggen. En nu het mooie weer weer komt, wordt het kind steeds vaker in de tuin "gedumpt" zodat moeders soaps kan kijken.
Al met al niet mijn zaak en ook niet mijn probleem, ware het niet dat als ik niet thuis ben, ik bij thuiskomst steevast voetstappen van haar in mijn groentetuin aantref met vervolgens het gegil tegen haar kind dat hij NU niet MEER met ballen mag spelen.
Vanaaf ging ik ff weg en buuv was er niet op berekend dat mijn oudste dochter nog thuis was en dacht wel ff de bal uit de tuin te komen plukken. NIET DUS!!
Wat kan ik hier nou eigenlijk aan doen? Kan ik dit aangeven bij de politie als inbraak? Want als ik niet thuis ben haalt ze rot de poort van de knip (is eenvoudig langs boven te openen) of moet ik echt bewijs hebben dmv webcam dat ze zich in mijn tuin begeeft?
this bitch bites
  woensdag 11 april 2007 @ 22:53:11 #2
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_48237202
Samenvating: Asociale buurvrouw is hypocriet, en betreed het terrein van de TS zonder toestemming. De vraag: of hier rechtelijk wat aan gedaan kan worden.
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
pi_48237326
ja, in het kort komt het hier idd op neer
this bitch bites
  woensdag 11 april 2007 @ 22:58:31 #4
83951 rashudo
project 2501
pi_48237427
Wat een irritant kreng.
Their eyes opaque.
  † In Memoriam † woensdag 11 april 2007 @ 22:59:56 #5
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_48237472
slot op de tuindeur
:')
pi_48237479
220 op de poort zetten, denk dat dat de beste oplossing is.
I spent a lot of my money on booze, birds and fast cars, the rest I just squandered.
  FOK!fotograaf woensdag 11 april 2007 @ 23:09:26 #7
145146 Andyy
pi_48237940
quote:
Op woensdag 11 april 2007 22:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
slot op de tuindeur
Er zit een schuifslot op wat je van buitenaf makkelijk langs de bovenkant van de poort kan openen, maar of dat er nu zit of niet, zoiemand heeft toch absoluut niets te zoeken in mijn tuin?
Het was dat ze mijn oudste dochter hoorde roepen naar de hond vanaaf anders was ze wederom met haar poten zo mijn tuin ingestapt. En dit is niet bepaald de eerste keer.

(btw, iemand geinterresseerd in zo`n 20 stuks ballen, verschillende grootte en verschillende stukken lego/ duplo)
this bitch bites
pi_48237962
Wat ook helpt, jeugdzorg bellen met een klacht, enzo, voor je 't weet komt daar zo'n billie kijken :p
"There is only you and your camera. The limitations in your photography are in yourself, for what we see is what we are" - Ernst Haas
[Simon de la Court Photography]
pi_48238006
quote:
Op woensdag 11 april 2007 23:00 schreef Artbij het volgende:
220 op de poort zetten, denk dat dat de beste oplossing is.
Nou, dat vind ik niet bepaald een oplossing of het moet er puur op staan als ik en mijn kids van huis zijn, want anders kan er wel eens de verkeerde persoon aanhangen en dat wil ik niet bepaald op mijn geweten hebben.
this bitch bites
pi_48238038
quote:
Al gereageerd inmiidels
this bitch bites
pi_48238478
Zei komt ongevraagt in jouw tuin dus de woningbouw is bellen misschien is dat een optie en anders zou je toch naar de politie moeten gaan
In the beginning God created the heaven and the earth. And the earth was without form...
pi_48238755
Dat zulke mensen als jou buurvrouw bestaan! en jij moet er nog naast wonen ook.
Zelf zou ik het interesant vinden die mensen te observeren, wat beweegt hun zulk gedrag te uiten? Maar goed, dat lost weinig op.

Ik denk dat als je naar de letterlijke wet kijkt als je de schuif verplaatst zodat hij niet vanaf boven te openen is, jazeker dan kan je nog weleens van inbraak spreken. of de politie je serieus neemt ben bang van niet.

Ik denk dat ik zelf mischien een briefje bij de buurvrouw zou ingooien dat je nogal wat spullen van hun in je tuin hebt gevonden en dat ze het gerust mag ophalen, ik denk dat dat haar meer zeer doet dan wat dan ook en als ze toch voor je deur staat gewoon uitleggen hoe je eraan komt en dat je sinds die keer het niet zomaar durft terug te gooien

je maakt het bespreekbaar en ze zal elke week wel een paar ballen komen halen, als 1x aan je deur is geweest zal ze niet meer durven in je tuin te komen en ze weet waarom je het niet terug gooit

suc6
Je moet wel ontzettend goed zijn, wil je zoveel fouten kunnen maken :-S
pi_48238970
gewoon een firewall op je poort zetten.
  woensdag 11 april 2007 @ 23:49:12 #15
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_48239518
quote:
Op woensdag 11 april 2007 23:34 schreef ARKON het volgende:
gewoon een firewall op je poort zetten.
als je weg bent gewoon heel de utp kabel eruit halen.. weet je 't zeker

Huilen dan.
pi_48243640
zo zouden ze het op 49 oplossen, hier niet

[ Bericht 81% gewijzigd door buzzer op 12-04-2007 08:33:12 ]
pi_48243800
quote:
Op woensdag 11 april 2007 23:28 schreef zaans_boefje het volgende:
Dat zulke mensen als jou buurvrouw bestaan! en jij moet er nog naast wonen ook.
Zelf zou ik het interesant vinden die mensen te observeren, wat beweegt hun zulk gedrag te uiten? Maar goed, dat lost weinig op.

Ik denk dat als je naar de letterlijke wet kijkt als je de schuif verplaatst zodat hij niet vanaf boven te openen is, jazeker dan kan je nog weleens van inbraak spreken. of de politie je serieus neemt ben bang van niet.

Ik denk dat ik zelf mischien een briefje bij de buurvrouw zou ingooien dat je nogal wat spullen van hun in je tuin hebt gevonden en dat ze het gerust mag ophalen, ik denk dat dat haar meer zeer doet dan wat dan ook en als ze toch voor je deur staat gewoon uitleggen hoe je eraan komt en dat je sinds die keer het niet zomaar durft terug te gooien

je maakt het bespreekbaar en ze zal elke week wel een paar ballen komen halen, als 1x aan je deur is geweest zal ze niet meer durven in je tuin te komen en ze weet waarom je het niet terug gooit

suc6
We zitten inmiddels op zo`n punt dat communicatie niet meer mogelijk is, daar is teveel voor gebeurt.
De buurman zelf is helemaal een verschrikking (als ie een keer thuis is) en durft alleen te communiceren als hij een half krat bier achter zijn kiezen heeft en dan nog het liefst tegen kinderen. En dan komen er voornamelijk dreigementen en loos geblaat uit zijn mond.
Ik heb ook wel eens een beetje het idee dat de man niet eens weet wat er allemaal afspeelt en wat voor sekreet zijn vrouw is, daar hij als chauffeur bijna nooit thuis is.
En ik zal mezelf absoluut niet schoonpraten, want ik kan ook geen makkelijke zijn, maar ik heb gewoon geen zin om het hard tegen hard te spelen. Ik houd wat dat betreft de eer aan mezelf.
En de buurvrouw weet dat ze alle rotzooi terug kan krijgen, alleen als ze er netjes aan de deur om komt vragen, maar dat vind ze overdone. Ze vindt dat ze zich daartoe niet moet verlagen en dat ik het fatsoen maar moet hebben het gewoon terug te geven.
this bitch bites
pi_48244252
Hangslot?
  donderdag 12 april 2007 @ 08:33:52 #19
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_48244349
Ik zou sowieso een goed slot op de porrt zetten.
Dat mens heeft niets te zoeken in jouw tuin
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_48244612
duidelijk een gevall voor de RIJDENDE RECHTER

maar of je in aanmerking komt ervoor.. ben je boven de 60?
  donderdag 12 april 2007 @ 08:55:45 #21
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_48244747
En als je nou is al die ballen teruggooit? Heeft dat kind ook weer wat te doen. En kan ze over je schutting heenklimmen? Anders gewoon slot idd
--------------------------------------------------------------------------------------------
Als je gewoon je bek dicht houdt, is er niets aan de hand!
pi_48244854
bere klemmen in je tuin zetten
pi_48245006
quote:
Op donderdag 12 april 2007 08:55 schreef DoimeN het volgende:
En als je nou is al die ballen teruggooit? Heeft dat kind ook weer wat te doen. En kan ze over je schutting heenklimmen? Anders gewoon slot idd
Ballen teruggooien ben ik mee gestopt toen ze het nodig vond om mijn dochter stijf te schelden en vervolgens een hele dag heeft lopen jammeren van de hoofdpijn en zelfs durfde te beweren dat we haar bijna knockout hebben gegooid. (en dat van een pingpongballetje)
Ik ga vandaag idd kijken voor een ander slot, het slot wat ik nu heb is een schuifslot en kan ook op slot, maar is van buitenaf moeilijk op slot te draaien, vandaar dat alleen de schuif erop gaat als ik wegga.
En ja, ze kan wel over de schutting klimmen, alleen komt dan de hele schutting omdonderen aangezien deze niet bestand is tegen haar gewicht.
.
this bitch bites
pi_48245159
Ik zou die webcam ophangen.

Overigens best een achterlijk wijf. Blij dat zo iemand niet naast ONS woont. Pfew.
JOHNNY HEITINGA
  donderdag 12 april 2007 @ 09:23:08 #25
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_48245257
Ik heb ook van die aso's naast me wonen. En het ligt nooooit aan hun. Altijd aan jou. Jij ligt de halve nacht wakker van hún herrie, maar dat is natuurlijk niet hun schuld. Stik erin, zeg. Ligt hun halve zandbank ik jouw tuin, ook niet hun schuld. Kennelijk heeft 't pootjes gekregen.

Hoe dan ook; wij hebben ervoor gekozen om de tuin af te sluiten. We hebben onze -toch al hoge tuindeur- voorzien van nieuwe schuifjes. Een aan de bovenkant. (vanaf de buitenkant kun je daarbij), en een halverwege. En die is alleen vanaf de binnenkant open te maken.
Toen hadden ze 't snel afgeleerd, godzijdank.

Zou al die ballen fijn verkopen over een paar weken.
Iets in me heeft de neiging te zeggen 'smijt ze allemaal bij je buren te tuin in', maar dan krijg je ze op den duur vanzelf weer terug.

In principe is het jouw tuin. Daar mogen ze niet zomaar naar binnen wandelen. Volgens mij kun je daar aangifte van doen. Maar denk dat het bestempeld wordt als een burenruzie en je eerst zo'n maatschappelijk werker over de vloer krijgt om 'de dingen uit te praten met elkaar'. En volgens mij zit je daar niet echt op te wachten.
(Un)masking for the greater good.
pi_48245394
Het eerste stuk van het verhaal doet me denken aan mijn buren. Maar daarna wordt eht minder leuk
Ik zou zeker even naar de politie gaan om te vragen wat je er mee aan moet. (niet gelijk aangifte doen.)
Dan weten ze dat je het goed probeert op te lossen en kunnen ze een oogje in het zeil houden.
Evt zou je ook naar jeugdzorg kunnen gaan. Alleen al om ze te laten controleren daar schrikt zo'n mens vast van.
  donderdag 12 april 2007 @ 09:36:00 #27
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_48245572
ik zou al die ballen in 1 keer over de schutting dumpen als ze weg zijn
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_48245624
Huisvredebreuk is een strafbaar misdrijf, dat er in bestaat andermans woning of erf binnen te dringen.

In Nederland is er huisvredebreuk wanneer het door een opsporingsambtenaar geconstateerde feit voldoet aan de criteria omschreven in artikel 138 van het Nederlandse Wetboek van Strafrecht.

Hij die in de woning of het besloten lokaal of erf, bij een ander in gebruik, wederrechtelijk binnendringt of, wederrechtelijk aldaar vertoevende, zich niet op de vordering van of vanwege de rechthebbende aanstonds verwijdert, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste zes maanden of geldboete van de derde categorie.

Huisvredebreuk kan dus pas geconstateerd worden als er een rechthebbende is (of iemand die namens hem mag optreden) die de binnendringer heeft gesommeerd de woning, het tuinpad, het pand, het besloten lokaal enz. te verlaten.

En verder, wij hebben zelf ook zéér vervelende buren. Het enige dat je kan doen is het negeren, ze er een aantal keer op aanspreken en anders toch de politie inschakelen.
Wij hebben het geluk gehad dat onze buurman niet zo koppig is dan ons.
Na een aantal maanden hield hij het voor gezien, muziek draaien bij het thuis komen om half 5 na het uitgaan. Etc etc etc

Ik hoop dat het snel ophoudt, want dit is gewoon niet leuk als je je zo mateloos irriteert in en rondom je eigen huis..

Succes!
pi_48245637
quote:
Op donderdag 12 april 2007 09:23 schreef Natalie het volgende:
Ik heb ook van die aso's naast me wonen. En het ligt nooooit aan hun. Altijd aan jou. Jij ligt de halve nacht wakker van hún herrie, maar dat is natuurlijk niet hun schuld. Stik erin, zeg. Ligt hun halve zandbank ik jouw tuin, ook niet hun schuld. Kennelijk heeft 't pootjes gekregen.

Hoe dan ook; wij hebben ervoor gekozen om de tuin af te sluiten. We hebben onze -toch al hoge tuindeur- voorzien van nieuwe schuifjes. Een aan de bovenkant. (vanaf de buitenkant kun je daarbij), en een halverwege. En die is alleen vanaf de binnenkant open te maken.
Toen hadden ze 't snel afgeleerd, godzijdank.

Zou al die ballen fijn verkopen over een paar weken.
Iets in me heeft de neiging te zeggen 'smijt ze allemaal bij je buren te tuin in', maar dan krijg je ze op den duur vanzelf weer terug.

In principe is het jouw tuin. Daar mogen ze niet zomaar naar binnen wandelen. Volgens mij kun je daar aangifte van doen. Maar denk dat het bestempeld wordt als een burenruzie en ze je eerst zo'n maatschappelijk werker over de vloer krijgt om 'de dingen uit te praten met elkaar'. En volgens mij zit je daar niet echt op te wachten.
Ze durven ook alleen maar in de tuin te komen als ze denken dat we niet thuis zijn. En als ik of een gezinslid dus thuis ben/is zit niet alles op slot. Ze weet ook dondersgoed dat ik haar nooit moet betrappen in mijn tuin want dan is het echt goed mis aangezien ik een fijne waakhond heb.
Heb me wel in laten fluisteren door een agent dat ik wel even moet zorgen dat er een bordje op mijn poort hangt met een waarschuwing voor de hond, dan kan zij niet zomaar aangifte doen als de hond haar aanvalt.
De politie kan (zo heb ik me laten informeren) idd weinig doen.
Een mw om te komen bemiddelen zie ik idd niet zitten en aangezien de wachtlijsten zo lang zijn heeft het ook geen nut.
Dat mijn buren zich zo gedragen levert ons vaak een berg plezier op, want het zijn echte aanstellers.
Staat onze auto voor hun deur, dan wordt er een hele dag met deuren gegooid en steenhard muziek gedraaid.
Zitten we buiten gezellig te babbelen, dan gaan ze binnen zitten met wederom de muziek op standje oorlog.
In het begin is het ergernis, maar op den duur lach je je rot dat mensen zo laag kunnen zijn.
Het stomste van dit alles is, toen zij (Buurman woonde hier al, zij is na zijn scheiding 3 jaar gelden hier komen wonen) hier kwam wonen konden we redelijk met elkaar overweg.
We hebben al eens eerder zo`n erge ruzie gehad en dat is toen uitgesproken op mijn initiatief.
Buurvrouw heeft vorig jaar een ongelukje gehad en toen was ik er ook die haar hielp met boodschappen en dokterbezoekjes. Daar ben je tenslotten buren voor. Dochterlief liet haar hondje dagelijks uit.
Maar ineens kreeg ze aan het eind van de zomer de kolder weer in haar kop en is het weer oorlog.
this bitch bites
  donderdag 12 april 2007 @ 11:55:39 #30
165898 BBoy_Symm
Bboy 4 life =D
pi_48250446
echt achterlijk ja..ben benieuwd hoe t afloopt. ALs je die webcam plaats, vergeet dan niet om t up te loaden als je iets bezienswaardigs hebt =P
BBoy since 02-04-06
pi_48252161
Hmmm klote situatie,

net zoals bij mij in de straat gistermiddag zie link:

http://www.schlijper.nl/archive/2007/04/11.html

Sterkte in ieder geval.
pi_48252617
quote:
Op donderdag 12 april 2007 12:39 schreef grim_reepah het volgende:

http://www.schlijper.nl/archive/2007/04/11.html

Sterkte in ieder geval.
ligt het aan mijn kleureninstellingen of hebben al die niet luisterende mensen een getint kleurtje ?
't enige wat ik wil is de mogelijkheid om te bewijzen dat veel geld niet gelukkig maakt....
pi_48256575
quote:
Op donderdag 12 april 2007 12:51 schreef the_jestert het volgende:

[..]

ligt het aan mijn kleureninstellingen of hebben al die niet luisterende mensen een getint kleurtje ?
ik heb hetzelfde probleem als jou dan met mijn kleurinstellingen
pi_48256644
quote:
Op donderdag 12 april 2007 14:54 schreef Poogie het volgende:

[..]

ik heb hetzelfde probleem als jou dan met mijn kleurinstellingen
toeval denk ik
't enige wat ik wil is de mogelijkheid om te bewijzen dat veel geld niet gelukkig maakt....
  donderdag 12 april 2007 @ 15:17:57 #35
139538 m-ice
c'est la vie
pi_48257162
gooi al die spullen in 1x terug..... kijken ze ervan op, en dan ga je zeggen... gepwnd door die kind, jullie!!
  donderdag 12 april 2007 @ 19:17:03 #36
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_48264356

lol agenten kunnen blijkbaar niet normaal converseren? ..

maja dat was al bekend natuurlijk
Huilen dan.
  donderdag 12 april 2007 @ 19:56:51 #37
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_48265926

''Ja, ik mag nog geen pistool dragen maar ik heb wel me handboeiuh bij me!!''
--------------------------------------------------------------------------------------------
Als je gewoon je bek dicht houdt, is er niets aan de hand!
pi_48280606
dat irritante volk wat met z'n "kijk mij eens een tegek telefoontje met camera hebben" zo achterlijk foto's staan te maken moeten ze ook terplekke afschieten
  vrijdag 13 april 2007 @ 16:59:30 #39
139538 m-ice
c'est la vie
pi_48297679
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 08:03 schreef the_jestert het volgende:
dat irritante volk wat met z'n "kijk mij eens een tegek telefoontje met camera hebben" zo achterlijk foto's staan te maken moeten ze ook terplekke afschieten
nee als de politie er niet was was er ook niets gebeurd...
pi_48304012
Stuur de rijdende rechter er op af!
pi_48304859
Ik snap niet waar je je zo druk over maakt. Her zijn natuurlijk wel aso-zeikers maar volledig negeren lijkt me het beste recept. Met een slot op je tuindeur zie je ze niet weer terug op jouw erf, ben je daar ook van af.
Ik zou ook stoppen met het opsparen van rondvliegend speelgoed, wat een gedoe joh en als een soort onbezoldigd beheerder blijf je er mee bezig.
Meteen terugflikkeren, en als je dat niet wilt direkt de container in. Eventueel aan de andere kant van je tuindeur neerleggen, je weet immers niet zeker of het van links of rechts of van achteren kwam.
-
  vrijdag 13 april 2007 @ 22:47:26 #42
167671 Hijacking
wat is je probleem ?
pi_48308001
Ik snap ook niet waarom je je zo druk kunt maken Oke als ze nou spul stal maarja het is maar een balletje. Gewoon er naar toe gaan en vragen of ze de volgende keer even wilt aanbellen
happen naar de baas
pi_48309631
Gewoon goed kijken of er niemand loopt voor je alle zooi over de schutting terug in hun tuin keilt en een briefje door de brievenbus doen met daarop dat je de spullen hebt terug gebracht en dat je niet weer zooi van hun in je tuin wilt. Kun je erbij zetten dat ze, indien er per ongeluk iets over de schutting valt, het dezelfde dag kunnen afhalen bij jullie en zo niet, het dan weg gegooid wordt.
  vrijdag 13 april 2007 @ 23:50:19 #44
167671 Hijacking
wat is je probleem ?
pi_48310526
ach daarmee lok je naar mijn inziens onnodige conflicten uit
happen naar de baas
pi_48316470
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 23:50 schreef Hijacking het volgende:
ach daarmee lok je naar mijn inziens onnodige conflicten uit
Zelf ooit hardleerse buren gehad?
  zaterdag 14 april 2007 @ 13:50:15 #46
3542 Gia
User under construction
pi_48321343
Bekend verhaal van TS, inderdaad. Wij hebben ook van die gezellige buren.
Als zij hun kinderen iets willen vragen, moet de hele buurt dat horen.
's Morgens van 7.30 tot 8.15 de muziek vol open, zodat er niemand meer kan slapen. Verwacht wel een gehoorbeschadiging bij hun kinderen. Die praten ook overigens altijd hééél hard, lijkt meer op schreeuwen.

Hun katten hebben onze tuin als wc uitgekozen. Ik zit dan ook regelmatig klaar met plantespuit.
Komen die buren ook nog eens bij ons zeuren dat hun katten muizen vangen, zo van "die vangen ze in jullie (onze dus) tuin" en dit omdat wij brood op het dak van de schuur gooien voor de vogeltjes.

In het begin, als er een balletje over de schutting kwam, begon het jongste kind te krijsen: Buurvrouw!! Buuuurvrouououw!!! Steeds harder. Of ik even het balletje terug wilde gooien.
Heb ik eerst wel gedaan, maar met dat gedoe met die k*tkatten, heb ik daar geen zin meer in. We hebben een voordeur, met bel.

Mijn kinderen zijn ook jong geweest en ook zij gooiden weleens per ongeluk een balletje over de schutting naar de andere buren, maar ik heb ze altijd netjes aan laten bellen om hun bal terug te vragen. Was ook nooit een probleem.

Met die buren is de verstandhouding dan ook wel redelijk. Eén puntje van irritatie is dat bij hun vaak de wc verstopt zit en ze denken dat dat aan ons ligt. Mja, dat kan ik wel naast me neerleggen. Heb hier zelf namelijk géén problemen mee. Dat de riolering een beetje raar is aangelegd is namelijk niet onze fout. Hun rioleringsbuis loopt namelijk rechtdoor vanuit hun woning, die van ons komt daar op een meter of 5 afstand van de woning bij. Als er dan verderop een verstopping ontstaat, dan loopt het water rechtdoor terug, naar hun woning dus. Aangezien ik nooit iets in de wc gooi wat niet hoort, zie ik niet in waarom dat onze schuld zou zijn, dus maak ik daar ook geen woorden over vuil.
pi_48321864
Je moet je dochter op vechtsport zetten en naar de A-team laten kijken
AFC AJAX
  zondag 15 april 2007 @ 02:41:55 #48
167671 Hijacking
wat is je probleem ?
pi_48340391
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 09:42 schreef MM-Luna het volgende:

[..]

Zelf ooit hardleerse buren gehad?
Nee maar ik ken de nodige mensen die anderen als asociaal ervaren en meestal zijn het wel redelijke mensen gewoon ff aanpassen en normaal doen. En vooral niet over je heen laten lopen dan gaan ze er misbruik van maken
happen naar de baas
  zondag 15 april 2007 @ 02:54:48 #49
147976 RottePeer
Tantoe Spang
pi_48340467
EY MANG JE MOET zo een valkuil maken
met tantoe scherpe stokken
jeweetz net als in die ene kino met die gast
als die biiiiiiatch dan weer komt
dan is ze sateh babi geen grap
...sabi tog bitchez!
  zondag 15 april 2007 @ 03:30:57 #50