Zijn ze allebei op de 24equote:Op woensdag 11 april 2007 22:49 schreef dndiek het volgende:
Datum aangepast
nee deze wel die ander is op 25. Ik heb een mod gevraagd het aan te passen.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:10 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Zijn ze allebei op de 24e.
Zeker...Chelsea - Liverpoolquote:Op woensdag 11 april 2007 23:16 schreef xFriendx het volgende:
Leukste halve finale van de twee vind ik.
Geen zorgen, Milan zal morgen sowieso scoren.quote:Op maandag 23 april 2007 23:48 schreef Henkmanz het volgende:
Ben stiekem wel een beetje zenuwachtig voor morgen, lol. Hoewel dit nog maar de eerste leg is natuurlijk.
Je doelt neem ik aan op de gehavende defensie van ManU?quote:Op dinsdag 24 april 2007 00:01 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Geen zorgen, Milan zal morgen sowieso scoren.
En het gegeven dat Milan als geen ander kan loeren/pieken in Europa.quote:Op dinsdag 24 april 2007 00:09 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Je doelt neem ik aan op de gehavende defensie van ManU?
Jammer inderdaad...want ik gun het Manchester het meest van de 3 Engelse teams...Maar ik ga vanavond gewoon voor Milan zijn. Zoals ik al 15 jaar doe (behalve die ene keer tegen PSVquote:Op dinsdag 24 april 2007 10:27 schreef venomsnake het volgende:
Hup Milan..
Een Engelse finale hoeft van mij niet zo nodig.
Ja, gek he als nagenoeg iedereen achterin mistquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:02 schreef jorienvdherik het volgende:
valt me wat tegen die opstelling van united
Hoe had jij gespeeld dan?quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:02 schreef jorienvdherik het volgende:
valt me wat tegen die opstelling van united
Inderdaad.quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:09 schreef mcyodogg het volgende:
Sterk bezet middenveld van Milan.
Carrick speelt en de rest is geblesseerdquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:20 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
carrick er in. en achterin meer bekendere![]()
Kanslozequote:Op dinsdag 24 april 2007 20:20 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
carrick er in. en achterin meer bekendere![]()
United heeft de beste aanval van de PL. Chelsea en Liverpool de beste verdediging, vandadat al die neutrale meer uitkijken naar vandaag.quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:24 schreef Smeich het volgende:
Ja, de verdeding (beste van de PL) staat er inderdaad niet vanavond al had ik niet verwacht dat Evra er zou staan. Snap alleen de 4-3-3 bij ManU niet maar wel dat zij een meer verdedigende instelling hebben gekozen door Fletcher te kiezen boven Smith om Kaka proberen aan te pakken. Alleen hoop ik voor ze dat Fletcher meer centraal gaat spelen dan op de vleugels.
Redondoquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:31 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Kaká vind ik de mooiste voetballer op dit moment. Beetje Redondo in zijn goede jaren. Of Valéron.
Lang niet gehoord he?quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:39 schreef jorienvdherik het volgende:
Die hymne prachtig
hehe, ik kan nog herinneren dat je vorig seizoen bijna hoopte dat Barca zou winnen van Milan, omdat Milan anders te dicht bij Real zou kunnen komen qua titelsquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:42 schreef WeebI het volgende:
Ik ben ook van de partij.
Hup United.
Milan heeft al te vaak dat ding gewonnen, en dit seizoen doen ze zelfs onterecht mee.
Vallen omverquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:43 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ben benieuwd hoe de verdediging het houdt tegen een Kaka en een Gilardino
Ik heb een hekel aan beide clubs, maar om die reden koos ik dan toch maar voor Barça, en hoopte dat Arsenal in de finale zou winnen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:43 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
hehe, ik kan nog herinneren dat je vorig seizoen bijna hoopte dat Barca zou winnen van Milan, omdat Milan anders te dicht bij Real zou kunnen komen qua titels![]()
idd. mijn humeur ontploft! een mokerslag voor mijn kijkbeleving.quote:
Hij is de Nederlandse Andy Gray jaquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:44 schreef knnth het volgende:
Jezus die Ten Napel blaast ieder detail op tot mythische proporties, praat grotesk over ieder klein dingetje, redeneert in superlatieven, en dan is de wedstrijd nog niet eens begonnen
Wat een lul
quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:44 schreef WeebI het volgende:
Ceux sont les meilleurs equipes,
Es sind die aller besten Mannschaften, the main event.
Die Meister, die Besten, les meilleurs equipes, the champions.
Les grandes et les meilleurs!
Eine grosse stattliche Veranstaltung, the main event:
These are the men,
Sie sind die Besten,
These are the champions!
Inderdaad, dacht er net ook aan. Gaat leuk worden als ie weer zo fluitquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:45 schreef Soul79 het volgende:
He die scheids is dat diezelfde dikzak die Valencia-Chelsea zo verklooide? Wat een zelfgenoegzaam mannetje was dat.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:45 schreef Soul79 het volgende:
He die scheids is dat diezelfde dikzak die Valencia-Chelsea zo verklooide? Wat een zelfgenoegzaam mannetje was dat.
Je kunt toch zelf wel tellenquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:47 schreef jorienvdherik het volgende:
waar is de tijdsbalk nos...
Ziet er slecht uit ja.quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:51 schreef WeebI het volgende:
wat een poepkeeper is het ook
quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:52 schreef tong80 het volgende:
Dida was aan het jumpen. Eén stapje naar voren en twee terug.
helemaalquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:53 schreef knnth het volgende:
Lul Zevert zegt Káka, maar het is Kaká, toch?
5e, en Heinze krijgt hem volgens Teletekstquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:54 schreef jorienvdherik het volgende:
welke minuut viel de goal ?
zei ik ook al..quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
JankulovskyWaar gaat dat over joh. Is vast een goeie voetballer, maar bij Milan?
Nou, het leek me niet dat Heinze de bal raakte. Zal nog wel worden aangepastquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
5e, en Heinze krijgt hem volgens Teletekst
Ronaldo volgens VIquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
5e, en Heinze krijgt hem volgens Teletekst
Ronaldo volgens UEFA, en die hebben altijd gelijk.quote:
Ajax wilde hem ooit hebbenquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
JankulovskyWaar gaat dat over joh. Is vast een goeie voetballer, maar bij Milan?
Precies. Prachtig hoe Braziliaanse namen altijd worden verkracht.quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:53 schreef knnth het volgende:
Lul Zevert zegt Káka, maar het is Kaká, toch?
Moeten ze hun echte namen maar niet zelf verkrachtenquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:58 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Precies. Prachtig hoe Braziliaanse namen altijd worden verkracht.![]()
Eugh triestquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:58 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
En een own goal van Dida volgens UEFA
Klopt, Dida krijgt de goal op zijn naam.quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:58 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Zuid-Amerikaanse keepers kunnen daar anders wel wat vanquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Klopt, Dida krijgt de goal op zijn naam.
Gebeurt niet vaak dat een keeper scoort.
Hehehe...quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:58 schreef WeebI het volgende:
[..]
Moeten ze hun echte namen maar niet zelf verkrachten
Ja, TT is ook wakker nuquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:58 schreef WeebI het volgende:
[..]
Ronaldo volgens UEFA, en die hebben altijd gelijk.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:58 schreef WeebI het volgende:
[..]
Ronaldo volgens UEFA, en die hebben altijd gelijk.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:58 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Higuitaquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:59 schreef WeebI het volgende:
[..]
Zuid-Amerikaanse keepers kunnen daar anders wel wat van
Chilavertquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Higuita
en hoe heette die flipse van Paraguay ook weer?![]()
José Luis Chilavertquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Higuita
en hoe heette die flipse van Paraguay ook weer?![]()
Die ken ik dan weer nietquote:
quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:03 schreef Longmen het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=WPg9d_jvdz4![]()
Ceni is doelman van São Paulo, international van Brazilië (nog boven Gomes in de rangorde) en heeft al 70 keer gescoord in zijn carrière.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die ken ik dan weer niet
Claudio Taffarel heeft ook weleens gescoord toch? Uit een vrije trap of zo?
blijf maar mooi kijken danquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:06 schreef BigFire het volgende:
altijd als ik Milan live zie speelt Seedorf slecht
Andrés Palop. Dan kun je ook Paul Robinson noemen als we toch over de globe gaan rondkijkenquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:06 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Vergeet die kerel van Sevilla die voor verlenging zorgde in de Uefa ook niet.
goede assist Seedorf..quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:06 schreef BigFire het volgende:
Dat zijn inderdaad meer de lucky goals, zoals ook Pieckenhagen vorig seizoenquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:08 schreef Smeich het volgende:
[..]
Andrés Palop. Dan kun je ook Paul Robinson noemen als we toch over de globe gaan rondkijken
quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:06 schreef BigFire het volgende:
Hehe dat was natuurlijk een nietszeggend goaltjequote:Op dinsdag 24 april 2007 21:08 schreef Smeich het volgende:
[..]
Andrés Palop. Dan kun je ook Paul Robinson noemen als we toch over de globe gaan rondkijken
idd Carrick laat hem lopenquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:08 schreef Ludacriss het volgende:
Damn... slecht gedaan door Carrick.
heeft een Nederlansdse keeper weleens ever ooit een aansprekend doelpunt gemaakt sowieso? In de laatste zegmaar 20 jaar?quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:08 schreef Smeich het volgende:
[..]
sorry ik schakelde net even weg naar geer & goorquote:
Zou leuk zijn als Milan doorging, om zodoende een all England finale te voorkomen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:09 schreef Solidius het volgende:
Leuk voor de wedstrijd / neutrale voetbal liefhebber
Mja, eitherway kan dit uitdoelpunt heel duur worden voor ManU.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:09 schreef Dos37 het volgende:
[..]
idd Carrick laat hem lopen
Naja nog maar een keer scoren
Eenschquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:10 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als Milan doorging, om zodoende een all England finale te voorkomen.
Roma scoorde ook uit tegen ManUtdquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:11 schreef Panick het volgende:
[..]
Mja, eitherway kan dit uitdoelpunt heel duur worden voor ManU..
Ego-tript ie es een keer niet, geeft ie 'm op moment van buitenspel..quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:12 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Had al veel eerder moeten passen. Maar das wel vaker met hem.
Maar dat kunnen wij ook wel.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:11 schreef Panick het volgende:
[..]
Mja, eitherway kan dit uitdoelpunt heel duur worden voor ManU..
Ja, dat is ook echt te vergelijken.quote:
en danquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:16 schreef Smeich het volgende:
Denk plots nu aan die vette move van Redondo tegen ManU (Scholes dacht ik)... die was pas GEWELDIG
Ik had em nog genomineerd als mooiste goal ooit, maar volgens mij is ie gesneuveld.quote:
Jaha. Wat een verslaggever is dat toch. Die zinsopbouw is echt mag-ni-fiek. Eenvoudig, maar doeltreffend. Dat kan je echt aan hem overlaten ja. Gewoonweg klasse. Daarvoor zet je de TV aan.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:16 schreef paultjuhhh het volgende:
Goeie verslaggevert he
ik ben aan het uploaden op YouTube..quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:19 schreef jorienvdherik het volgende:
Iemand link van de 1-1
quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:19 schreef golfer het volgende:
Wat een heerlijke speler is die Gatuso toch.
Hij doet me denken aan Ronaldinho. Veel poespas en sjieke trucjes maar weinig rendement.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:21 schreef tong80 het volgende:
Ronaldo is op weg de beste van de wereld te worden. Net 22 en al zo goed.
vier posts boven je..quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:22 schreef EkzCluSivv het volgende:
iemand link van de 1-0?
Kaka dus vooralsnogquote:Op dinsdag 24 april 2007 02:28 schreef mcyodogg het volgende:
Dit is het eerste team van wereldklasse die United tegenkomt deze CL. Ben benieuwd of Ronaldo de status van 'beste speler van de wereld' kan waarmaken, die velen op hem plakken. Of dat Kaka dat doet, die ik eigenlijk nog wat hoger inschat.
Ik bedoelde Kakaquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:21 schreef tong80 het volgende:
Ronaldo is op weg de beste van de wereld te worden. Net 22 en al zo goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |