Andrés Palop. Dan kun je ook Paul Robinson noemen als we toch over de globe gaan rondkijkenquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:06 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Vergeet die kerel van Sevilla die voor verlenging zorgde in de Uefa ook niet.
goede assist Seedorf..quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:06 schreef BigFire het volgende:
altijd als ik Milan live zie speelt Seedorf slecht
Dat zijn inderdaad meer de lucky goals, zoals ook Pieckenhagen vorig seizoenquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:08 schreef Smeich het volgende:
[..]
Andrés Palop. Dan kun je ook Paul Robinson noemen als we toch over de globe gaan rondkijken
quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:06 schreef BigFire het volgende:
altijd als ik Milan live zie speelt Seedorf slecht
Hehe dat was natuurlijk een nietszeggend goaltjequote:Op dinsdag 24 april 2007 21:08 schreef Smeich het volgende:
[..]
Andrés Palop. Dan kun je ook Paul Robinson noemen als we toch over de globe gaan rondkijken
idd Carrick laat hem lopenquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:08 schreef Ludacriss het volgende:
Damn... slecht gedaan door Carrick.
heeft een Nederlansdse keeper weleens ever ooit een aansprekend doelpunt gemaakt sowieso? In de laatste zegmaar 20 jaar?quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:08 schreef Smeich het volgende:
[..]
sorry ik schakelde net even weg naar geer & goorquote:
Zou leuk zijn als Milan doorging, om zodoende een all England finale te voorkomen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:09 schreef Solidius het volgende:
Leuk voor de wedstrijd / neutrale voetbal liefhebber
Mja, eitherway kan dit uitdoelpunt heel duur worden voor ManU.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:09 schreef Dos37 het volgende:
[..]
idd Carrick laat hem lopen
Naja nog maar een keer scoren
Eenschquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:10 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als Milan doorging, om zodoende een all England finale te voorkomen.
Roma scoorde ook uit tegen ManUtdquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:11 schreef Panick het volgende:
[..]
Mja, eitherway kan dit uitdoelpunt heel duur worden voor ManU..
Ego-tript ie es een keer niet, geeft ie 'm op moment van buitenspel..quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:12 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Had al veel eerder moeten passen. Maar das wel vaker met hem.
Maar dat kunnen wij ook wel.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:11 schreef Panick het volgende:
[..]
Mja, eitherway kan dit uitdoelpunt heel duur worden voor ManU..
Ja, dat is ook echt te vergelijken.quote:
en danquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:16 schreef Smeich het volgende:
Denk plots nu aan die vette move van Redondo tegen ManU (Scholes dacht ik)... die was pas GEWELDIG
Ik had em nog genomineerd als mooiste goal ooit, maar volgens mij is ie gesneuveld.quote:
Jaha. Wat een verslaggever is dat toch. Die zinsopbouw is echt mag-ni-fiek. Eenvoudig, maar doeltreffend. Dat kan je echt aan hem overlaten ja. Gewoonweg klasse. Daarvoor zet je de TV aan.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:16 schreef paultjuhhh het volgende:
Goeie verslaggevert he
ik ben aan het uploaden op YouTube..quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:19 schreef jorienvdherik het volgende:
Iemand link van de 1-1
quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:19 schreef golfer het volgende:
Wat een heerlijke speler is die Gatuso toch.
Hij doet me denken aan Ronaldinho. Veel poespas en sjieke trucjes maar weinig rendement.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:21 schreef tong80 het volgende:
Ronaldo is op weg de beste van de wereld te worden. Net 22 en al zo goed.
vier posts boven je..quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:22 schreef EkzCluSivv het volgende:
iemand link van de 1-0?
Kaka dus vooralsnogquote:Op dinsdag 24 april 2007 02:28 schreef mcyodogg het volgende:
Dit is het eerste team van wereldklasse die United tegenkomt deze CL. Ben benieuwd of Ronaldo de status van 'beste speler van de wereld' kan waarmaken, die velen op hem plakken. Of dat Kaka dat doet, die ik eigenlijk nog wat hoger inschat.
Ik bedoelde Kakaquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:21 schreef tong80 het volgende:
Ronaldo is op weg de beste van de wereld te worden. Net 22 en al zo goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |