abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 april 2007 @ 14:35:16 #251
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_48540620
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 14:34 schreef thaleia het volgende:
En als het dan uit is ga je juist die kleine minpuntjes, die je aanvankelijk zo schattig vond, gigantisch uitvergroten
Nou als het wat minder gaat in je relatie ga je juist die min punten inderdaad uitvergroten en dan zijn ze opeens niet zo leuk meer. Sterker nog alles bij elkaar is het 1 groot drama en dat ga je zelf alleen maar erger en erger maken.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  vrijdag 20 april 2007 @ 16:08:04 #252
140245 base3ball
State Of Mind
pi_48544157
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 13:28 schreef ook_gek het volgende:
trouwens een leuke vraag. Ik maak vaak mee dat mensen vragen van. En wanneer heb jij weer eens een vriendin?

Komt dat jullie bekend voor dat mensen zich opeens genootzaakt voelen om zich er mee te bemoeien?

Zo herkenbaar. Maar ook de volgende: "Heb je geen vriendin " En dat ze daarna dan heel verbaasd zijn. Niet iedereen heeft ten alle tijden een relatie, maar dat kunnen sommige mensen zich geloof ik niet indenken. Misschien dat ik dan iets uitstraal dat ik het erg naar mijn zin heb, en dat ze dan denken die is vast gelukkig met een meisje oid.
Ik heb het er vroeger wel moeilijker mee gehad, tegenwoordig heb ik meer zoiets van het komt zoals het komt, single of niet . Natuurlijk zijn er weleens momenten dat je toch wel iemand zou willen hebben, maar dat duurt gelukkig ook weer niet lang. Wat zeker niet zegt, dat ik het vervelend zou vinden als ik een leuk(e) meisje/vrouw zou tegenkomen
Everybody has a talent, most people just don't know what it is.
www.xi-online.nl
pi_48544231
Ik mailde net trouwens deze anekdote aan m'n vriendinnen, hij past eigenlijk ook wel in dit topic. Het is wel een erg droevige anekdote:

Ik was gisteren bij **** geweest in Eindhoven en kwam op het station drie jongens tegen die ik vaag kende, en ik begon een praatje omdat ik ze vaag kende (het vervolg van dit verhaal is dus mijn eigen schuld: IK begon het gesprek), maar toen reisden we dus samen terug met de trein, en die treinreis duurt een uur, en oh man man, wat zat er eentje zijn best te doen om de leuke popie jopie uit te hangen, ik was er bij Best al zat van en toen moesten we nog helemaal door naar hier. En maar vragen hoe ik ook alweer heette en waar ik woonde en of we nog even wat zouden gaan drinken na aankomst of anders morgen dan, en om de twee minuten melden dat het uit was met z'n vriendin en supertrieste grapjes maken en hij had volgens mij niet eens gedronken. Echt, het was ZO'N sukkel. En die vrienden van 'm idem dito. Toen dook ik van ellende maar in een Metro en daar stond in mijn horoscoop: "er dient zich vandaag een kans op ware liefde aan, met kans op intieme en innige momenten zoals je die al heel lang niet meer hebt gehad. Maar je moet er wel voor open staan" en ik dacht AH NEE! Hoe kunnen de sterren nou verlangen dat ik ervoor open sta als ze ZO iemand op m'n pad sturen?
  vrijdag 20 april 2007 @ 16:15:58 #254
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_48544404

goed verhaal!
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  vrijdag 20 april 2007 @ 16:48:39 #255
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_48545434
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 16:10 schreef thaleia het volgende:
Ik mailde net trouwens deze anekdote aan m'n vriendinnen, hij past eigenlijk ook wel in dit topic. Het is wel een erg droevige anekdote:

Ik was gisteren bij **** geweest in Eindhoven en kwam op het station drie jongens tegen die ik vaag kende, en ik begon een praatje omdat ik ze vaag kende (het vervolg van dit verhaal is dus mijn eigen schuld: IK begon het gesprek), maar toen reisden we dus samen terug met de trein, en die treinreis duurt een uur, en oh man man, wat zat er eentje zijn best te doen om de leuke popie jopie uit te hangen, ik was er bij Best al zat van en toen moesten we nog helemaal door naar hier. En maar vragen hoe ik ook alweer heette en waar ik woonde en of we nog even wat zouden gaan drinken na aankomst of anders morgen dan, en om de twee minuten melden dat het uit was met z'n vriendin en supertrieste grapjes maken en hij had volgens mij niet eens gedronken. Echt, het was ZO'N sukkel. En die vrienden van 'm idem dito. Toen dook ik van ellende maar in een Metro en daar stond in mijn horoscoop: "er dient zich vandaag een kans op ware liefde aan, met kans op intieme en innige momenten zoals je die al heel lang niet meer hebt gehad. Maar je moet er wel voor open staan" en ik dacht AH NEE! Hoe kunnen de sterren nou verlangen dat ik ervoor open sta als ze ZO iemand op m'n pad sturen?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  vrijdag 20 april 2007 @ 17:11:36 #256
140245 base3ball
State Of Mind
pi_48546111
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 16:10 schreef thaleia het volgende:
......
www.xi-online.nl
pi_48546616
En dat, beste mensen, is nou mijn liefdesleven van de laatste jaren. Zo nu en dan word ik smoorverliefd, en hij niet op mij, of hij maar gedurende twee weken op mij, waardoor het uiteindelijk zoveel ellende oplevert dat je beter single had kunnen blijven. En de rest van de tijd heb ik figuren achter me aan zoals boven beschreven, zodat je OOK beter single kunt blijven.

Echt, als DAT je liefdesleven is, is single zijn helemaal zo gek nog niet.

Op het moment dat ik iemand tegenkom met wie het leuker kan dan hierboven beschreven, geef ik met alle plezier m'n single status op hoor, daar niet van
  vrijdag 20 april 2007 @ 17:35:16 #258
140245 base3ball
State Of Mind
pi_48546747
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 17:30 schreef thaleia het volgende:
En dat, beste mensen, is nou mijn liefdesleven van de laatste jaren. Zo nu en dan word ik smoorverliefd, en hij niet op mij, of hij maar gedurende twee weken op mij, waardoor het uiteindelijk zoveel ellende oplevert dat je beter single had kunnen blijven. En de rest van de tijd heb ik figuren achter me aan zoals boven beschreven, zodat je OOK beter single kunt blijven.

Echt, als DAT je liefdesleven is, is single zijn helemaal zo gek nog niet.

Op het moment dat ik iemand tegenkom met wie het leuker kan dan hierboven beschreven, geef ik met alle plezier m'n single status op hoor, daar niet van
Ik denk dat dat laatste op velen wel van toepassing is. En ik kan wel goed begrijpen dat je liever single bent als je liefdesleven zo verloopt
www.xi-online.nl
pi_48546794
Dat geldt denk ik voor elke single, want als hun liefdesleven niet zo (of op een andere manier even rampzalig) verliep, waren ze niet single
pi_48549378
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 12:51 schreef ook_gek het volgende:

[..]

oh maar wacht als ik dat idee laat over komen is het niet zo!!!!
Maar ik kan mijn zelf niet voor stellen dat iemand die eigelijk nog nooit een relatie gehad heeft en aardig op leeftijd is, lees rond de 25 dat je toch eens moet gaan na denken waarom dat is. En dat je wellicht de lat dan wel te hoog legt?

of zie ik dit verkeerd?
Het is nog veel erger, hoe ouder ik word hoe kieskeuriger.
Dus ik moet de lat minder hoog leggen? Dat kan ik doen, maar dan zou ik dus met iemand moeten gaan waar ik niks mee heb en wil.
Dus nee, laat dan maar. En als ik zie hoe mijn vrienden geleefd worden vind ik het wel best.

Natuurlijk wil ik ook wel eens lekker klef knuffelen, zeker met Kerst. De gemiddelde bruiloft is ook een crime ( al dat geklef) als je één van de weinige singles bent. (en ik heb er de komende maand twee).

Het is inderdaad een kwestie van de hoop opgeven, maar het stiekum wel willen. Ik ben ook maar een mens.
pi_48549793
Opzich mag je als singel best de lat 'hoog' leggen. Je wordt tenslotte niet verliefd op elke lamzak of bimbo die voorbij komt alleen omdat je singel bent. Ik mag best 'eisen' dat mijn toekomstige geliefde een lekkere man/jongen is om te zien en nog leuk is ook. Het oog wil tenslotte ook wat en ik heb nu eenmaal ogen die niet alles goedkeuren.
pi_48552606
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 19:25 schreef vencodark het volgende:
Opzich mag je als singel best de lat 'hoog' leggen. Je wordt tenslotte niet verliefd op elke lamzak of bimbo die voorbij komt alleen omdat je singel bent. Ik mag best 'eisen' dat mijn toekomstige geliefde een lekkere man/jongen is om te zien en nog leuk is ook. Het oog wil tenslotte ook wat en ik heb nu eenmaal ogen die niet alles goedkeuren.
Maar het is toch apart dat sommige mensen dan zeggen: je kunt niemand krijgen dus moet je de lat maar lager leggen.
pi_48552671
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 20:44 schreef RealZeus het volgende:

Maar het is toch apart dat sommige mensen dan zeggen: je kunt niemand krijgen dus moet je de lat maar lager leggen.
je moet gewoon realistische verwachtingen hebben. Het is toch logisch dat een brad pitt niet geïntereseed is in mij.

Met een beetje gezond verstand weet je toch ook wel in welke vrouwenvijver je moet vissen
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
  vrijdag 20 april 2007 @ 20:47:11 #264
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_48552705
quote:
Das toch logisch
pi_48552935
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 20:47 schreef Grimm het volgende:

[..]

Das toch logisch
Tuurlijk, maar is een reactie op wat mensen weleens zeggen (en wat een fokker hier zei maar had niet gequote) dat je de lat lager moet leggen, te kieskeurig bent etc etc.
Dit was ff een aanvulling dat het daar niet mee te maken heeft.
pi_48553221
quote:
Dat ben ik roerend met je eens. Nou heb ik persoonlijk niet zo denderend veel met uiterlijk, uitstraling is voor mij veel belangrijker. Maar evengoed wil het oog inderdaad ook wel wat. Laten we elkaar geen mietje noemen, je moet er mee over straat, en ehm.. andere activiteiten zijn ook niet geheel utigesloten zeg maar

Kieskeurig ben ik evengoed niet. Stralende ogen, een lieve lach en een warme uitstraling, meer is er niet nodig om me ter plekke te doen smelten. En ondanks dat ik een lichte voorkeur heb voor klein en tenger, ben ik ook al wel eens verliefd geweest op meiden die net zo lang als ikzelf waren, en ook op meiden die net zo veel wogen als ikzelf maar wel een eindje kleiner waren. En ikzelf zet 83 kilo op de schaal, met m'n 1.86m, om je even een idee te geven

[ Bericht 1% gewijzigd door Bartholomeus op 20-04-2007 21:13:14 ]
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_48553427
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 21:02 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Dat ben ik roerend met je eens.
Mooi. Uitstraling is belangrijk maar uitstraling maakt in mijn ogen iemand mooi. Ik val niet op standaard types meestal, mijn ex was in mijn ogen ontzettend mooi (en nog) maar denk dat veel andere (en hijzelf) dat niet zien. Je hebt pretty boys en toevallig knappe mensen. Net dat verschil.
pi_48553546
net zoals dat je 'lekkere wijven' hebt en mooie meisjes
Ik doe niet meer aan een signature
pi_48553578
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 21:10 schreef Lakai het volgende:
net zoals dat je 'lekkere wijven' hebt en mooie meisjes
Ja! We kennen (denk ik) allemaal wel het verschil.
  vrijdag 20 april 2007 @ 21:19:33 #270
42700 Minkeltje
Ondertitel hier
pi_48553909
Over standaard types, ik heb niet eens een type waar ik op val... En denk dat daar inderdaad de uitstraling om de hoek komt kijken.
Soms val ik op rood haar, bruin haar, blond of zwart. Blanke , indische of andere huidskleur.

Ach er zijn maar een paar 'eisen' , ze moet lief zijn, niet BlondT (t breezahtiep met weinig tot geen (zelf)kennis) en sociaal
Zeg meneer Minkeltje hebben wij gedronken?
Ach agent, slechts de golven zullen zeggen.....!
pi_48554072
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 21:19 schreef Minkeltje het volgende:
Over standaard types, ik heb niet eens een type waar ik op val... En denk dat daar inderdaad de uitstraling om de hoek komt kijken.
Soms val ik op rood haar, bruin haar, blond of zwart. Blanke , indische of andere huidskleur.

Ach er zijn maar een paar 'eisen' , ze moet lief zijn, niet BlondT (t breezahtiep met weinig tot geen (zelf)kennis) en sociaal
Ik val anders nooit op rood (op 1tje oooooit na, die was wel sexy), negers ook niet, Marrokanen net zo min (zijn knappe gasten soms maar damn, wat zijn ze lelijk gekleed), chinezen ugh, en blonde boerenjongens hoef ik ook niet.
Sorry.
  vrijdag 20 april 2007 @ 21:25:46 #272
42700 Minkeltje
Ondertitel hier
pi_48554147
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 21:23 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik val anders nooit op rood (op 1tje oooooit na, die was wel sexy), negers ook niet, Marrokanen net zo min (zijn knappe gasten soms maar damn, wat zijn ze lelijk gekleed), chinezen ugh, en blonde boerenjongens hoef ik ook niet.
Sorry.
blonde boerejongens wat moet ik me daar nou is bij voorstellen?
Een knul met een achterhoeks accent, (een boertje van búuten) en hardop zeggend He ik ben KEES wie bende jij dannnnnn?
pi_48554240
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 21:25 schreef Minkeltje het volgende:

[..]

blonde boerejongens wat moet ik me daar nou is bij voorstellen?
Een knul met een achterhoeks accent, (een boertje van búuten) en hardop zeggend He ik ben KEES wie bende jij dannnnnn?
Vaak zijn boerenjongens blond, suf gekleed (ja de geruite blouse en geen moderne broeken of schoenen) en hun haar zit suf. Maak het compleet en ze hebben puistjes/slechte huid of minstens een bril. Of zijn alleen de boeren in Zeeland zo? Mijn zus heeft diploma veehouderij dus was mee naar haar diplomauitreiking en al die ventjes....allemaal die types die ik zojuist beschreef. Verklaar dat.
  vrijdag 20 april 2007 @ 21:30:25 #274
42700 Minkeltje
Ondertitel hier
pi_48554364
Maar das dus nix voor je ?
En waarom moet ik t verklaren ?
pi_48554423
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 21:23 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik val anders nooit op rood
Check!
quote:
(op 1tje oooooit na, die was wel sexy), negers ook niet,
Check!
quote:
Marrokanen net zo min (zijn knappe gasten soms maar damn, wat zijn ze lelijk gekleed),
Check!
quote:
chinezen ugh,
Check!
quote:
en blonde boerenjongens hoef ik ook niet.
Sorry.
Check!

Daten?
pi_48554445
Ik knap altijd af op van die lullige kleine dingetjes!
Ik ben wat dat betreft heel erg.....
Ik doe niet meer aan een signature
  vrijdag 20 april 2007 @ 21:35:11 #277
94676 Garisson72
pi_48554547
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 21:27 schreef vencodark het volgende:

Verklaar dat.
we proberen ze met heel Nederland die kant op te drijven, maar we hebben ze nog niet allemaal. Dus vooralsnog kun je ze overal treffen.
  vrijdag 20 april 2007 @ 21:35:17 #278
42700 Minkeltje
Ondertitel hier
pi_48554552
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 21:32 schreef Lakai het volgende:
Ik knap altijd af op van die lullige kleine dingetjes!
Ik ben wat dat betreft heel erg.....
tja niet elke man heeft een leuter collossalos... of bedoelde je dat niet ?
pi_48554554
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 21:27 schreef vencodark het volgende:

[..]

[knip] of minstens een bril. [knip]
  vrijdag 20 april 2007 @ 21:36:45 #280
42700 Minkeltje
Ondertitel hier
pi_48554614
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 21:35 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

we proberen ze met heel Nederland die kant op te drijven, maar we hebben ze nog niet allemaal. Dus vooralsnog kun je ze overal treffen.
En vergeet niet he... door die knoeperd van een waterkering die we daar neer hebben gezet, kunnen we ze niet verder de zee in drijven
pi_48554649
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 21:31 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Daten?
Haha, dan zou het wel heel makkelijk gaan he.
pi_48554685
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 21:35 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Haha, zeer gevat. Maar waarom drijven jullie ze deze kant? Dacht je soms dat Zeeuwse vrouwen ze wel willen hebben?
  vrijdag 20 april 2007 @ 21:41:29 #283
42700 Minkeltje
Ondertitel hier
pi_48554805
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 21:38 schreef vencodark het volgende:

[..]

Haha, zeer gevat. Maar waarom drijven jullie ze deze kant? Dacht je soms dat Zeeuwse vrouwen ze wel willen hebben?
Ben jij een zeeuwse vrouw?
  vrijdag 20 april 2007 @ 21:41:55 #284
94676 Garisson72
pi_48554822
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 21:38 schreef vencodark het volgende:

[..]

nee, die zeeuwse vrouwen hebben met die achteruitkijk-spiegeltjes meer kans om ze te ontlopen.
is gewoon een kwestie van de kansen eerlijker verdelen.
pi_48554839
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 21:37 schreef vencodark het volgende:

[..]

Haha, dan zou het wel heel makkelijk gaan he.
Je geeft me nieteens een kans!

Vrouwen! Tssk!

pi_48554897
quote:
Op donderdag 19 april 2007 22:53 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

*fotoboek checkt*

Je weet zeker dat je niet een wat forsere term zou willen bezigen?
Kan wel tig leukere dingen bedenken dan me energie verspillen aan hem
Maarre.. ik heb hem in het verleden wel voor ergere dingen uitgemaakt
pi_48554899
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 21:41 schreef Minkeltje het volgende:

[..]

Ben jij een zeeuwse vrouw?
Ja! Maar eigenlijk een halve. Mijn pa is Zuid Hollands en ma is Zeeuws en ben in Zeeland geboren en getogen.
pi_48554904
en.... wat zijn de plannen van vrijgezel fok! nederland dit weekend
pi_48554967
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 21:42 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Je geeft me nieteens een kans!

Vrouwen! Tssk!

Je moet iemand daten die je op punten wel leuk/interessant vind. Niet op de punten die iemand iig niet heeft.
pi_48554994
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 21:43 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Kan wel tig leukere dingen bedenken dan me energie verspillen aan hem
Maarre.. ik heb hem in het verleden wel voor ergere dingen uitgemaakt
Goedzo
  vrijdag 20 april 2007 @ 21:46:50 #291
42700 Minkeltje
Ondertitel hier
pi_48555017
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 21:43 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ja! Maar eigenlijk een halve. Mijn pa is Zuid Hollands en ma is Zeeuws en ben in Zeeland geboren en getogen.
*checkt fotoboek*, goedgekeurd

In dat geval :
Alle boertjes afdrijven naar friesland, hek erom heen, afsteken, dijkje bouwen, uitpolderen
pi_48555023
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 21:45 schreef vencodark het volgende:

[..]

Je moet iemand daten die je op punten wel leuk/interessant vind. Niet op de punten die iemand iig niet heeft.
Uiteraard, maar de eerste zeving heb ik in ieder geval overleefd
pi_48555084
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 21:46 schreef Minkeltje het volgende:

[..]

*checkt fotoboek*, goedgekeurd

In dat geval :
Alle boertjes afdrijven naar friesland, hek erom heen, afsteken, dijkje bouwen, uitpolderen
Goed idee, mijn eeuwige dank.
  vrijdag 20 april 2007 @ 21:48:50 #294
42700 Minkeltje
Ondertitel hier
pi_48555106
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 21:44 schreef MooieBoot het volgende:
en.... wat zijn de plannen van vrijgezel fok! nederland dit weekend
Ehmmm zonet sms gehad

Ff langs bij een vriendin van mij

En morgen uiteten met de vriendengroep en daarna stappen *it has been too long wederom*
pi_48555120
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 21:47 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Uiteraard, maar de eerste zeving heb ik in ieder geval overleefd
Daar heb je een punt. Door de Zeeuwse Zeef!
  vrijdag 20 april 2007 @ 21:50:02 #296
155242 kalemero
Ik heb gesproken!
pi_48555158
Tis wel gezellig hier zie ik, op de afdeling Single
  vrijdag 20 april 2007 @ 21:50:56 #297
42700 Minkeltje
Ondertitel hier
pi_48555194
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 21:48 schreef vencodark het volgende:

[..]

Goed idee, mijn eeuwige dank.
Alleen je eeuwige dank ?
pi_48555213
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 21:50 schreef kalemero het volgende:
Tis wel gezellig hier zie ik, op de afdeling Single
Ben ik het mee eens ja en toch ben ik hier liever niet meer in dit topic actief.
pi_48555227
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 21:50 schreef Minkeltje het volgende:

[..]

Alleen je eeuwige dank ?
Ist niet genoeg? Wat wil je nog meer?
  vrijdag 20 april 2007 @ 21:52:58 #300
155242 kalemero
Ik heb gesproken!
pi_48555273
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 21:51 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ben ik het mee eens ja en toch ben ik hier liever niet meer in dit topic actief.
Nog ff volhouden..wie weet wat het nog allemaal kan opleveren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')