Dat heeft een aantal oorzaken:quote:Op donderdag 19 april 2007 21:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oei oei, hoe kan dat? Zelfs geen dronken vrouwen die je willen?
*fotoboek checkt*quote:Op donderdag 19 april 2007 19:42 schreef Twinkle20 het volgende:
de sukkel
denk je dit omdat je diep van binnen wel die relatie wil hebben. Dat je diep van binnen helemaal niet meer op stap wil gaan maar met je vriendin op de bank te zitten en vroeg te gaan slapen. En dat je eens een keertje laat thuis komt dat je bonje hebt?quote:Op donderdag 19 april 2007 22:12 schreef RealZeus het volgende:
Het heeft ook voordelen en op sommige dagen kan ik echt zeggen dat ik van het leven geniet. De kroeg uitkomen als de zon opkomt en de vogels fluiten is aan de meeste van mijn leeftijdsgenoten niet meer besteed. Doen ze het wel, dan treffen ze thuis hun boze drie sterren vrieskistje aan die met een boos bekkie meldt dat sex er de komende tijd zeker niet in zit. Mijn bed maakt het niet uit hoe laat ik ga slapen. Dus alles heeft zijn voor en zijn tegens.
Doen alle bijna-eeuwige singles dat niet? Ik betrap mezelf er ook regelmatig op.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
en is dat geen wat je hier boven zegt gewoon je zelf indekken zo van. ach zo slecht is het allemaal niet?
Ik denk dat het menselijk is en je het moet zien als een 'overlevingsstartegie'.quote:Op vrijdag 20 april 2007 07:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Doen alle bijna-eeuwige singles dat niet? Ik betrap mezelf er ook regelmatig op.
Accepteren niet, hoop laten varen eigenlijk wel.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:00 schreef ook_gek het volgende:
Maar accepteren jullie dat dan dat het maar zo is en laat je alle hoop varen of blijf je wel door zetten?
wat zou een oplissing kunnen zijn denk je?quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:17 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Accepteren niet, hoop laten varen eigenlijk wel.
Geen idee, dat is nu juist het probleem.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
wat zou een oplissing kunnen zijn denk je?
Nee.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:05 schreef ook_gek het volgende:
online daten is dat de oplossing?
dus ... omdat dat in het verleden tegenviel, zou het nu of in de toekomst ook niet kunnen werken ...quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:06 schreef Plato1980 het volgende:
Nee.![]()
Althans ik heb zo in het verleden wel een paar meisjes gevonden die best in mij geïnteresseerd waren en met minimaal één had ik verder kunnen gaan. Ik wilde dat alleen niet.![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:06 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee.![]()
Althans ik heb zo in het verleden wel een paar meisjes gevonden die best in mij geïnteresseerd waren en met minimaal één had ik verder kunnen gaan. Ik wilde dat alleen niet.![]()
inderdaad, ik zeg altijd van. Leg de lat niet te hoog anders neuk je nooitquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:12 schreef petitlapin2 het volgende:
en misschien moet je je eisen eens bijstellen ... de perfectie ga je niet vinden
Dat laatste klopt misschien wel.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:12 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
dus ... omdat dat in het verleden tegenviel, zou het nu of in de toekomst ook niet kunnen werken ...
ik ben vroeger ook veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel op café geweest en veeeeeeeeeeeel mannen gezien en gesproken vooraleer ik eens één iemand tegenkwam die me de moeite leek om er mee verder te gaan ...
en misschien moet je je eisen eens bijstellen ... de perfectie ga je niet vinden
Omdat ik haar niet aantrekkelijk genoeg vond (en dan heb ik het niet alleen over het lichamelijke aspect) en ze bovendien na twee dates al aan mijn hoofd aan het zeuren was.quote:
that's the spiritquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:16 schreef ook_gek het volgende:
Neem met wat minder genoegen. En mocht je oooit nog eens de perfecte partner tegen komen
kan je altijd nog van partner wisselen? Het is niet dat je er aan vast zit tot je dood
ja je moet ze wel een beetje hoop bieden tochquote:
heerlijk toch? Ik werd een maand geleden echt elke dag gebeld door verschillende mensen. Vrouwen maar ook gewoon stap vrienden omdat ik zo veel ging stappen. Maar dat is allemaal over en moet zeggen het bevalt wel.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:27 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Zo, dus deze single is de eerste 1,5 maand volledig los gegaan met 3 projectjes (slechts 1 met seks trouwens) maar ik heb afgelopen weekend besloten om eens geen projectjes aan te gaan en noem maar op. Zal wel wennen zijn, de afgelopen 7 jaar altijd relaties of projecten gehad dus dat wordt afkicken. Het is nu al gek dat ik niet meer om de klipklap ge-smst word.
wat wil je nu eigenlijk ? wil je een relatie of het single-zijn promoten? Eerst geloof je de anderen niet die zeggen dat single zijn wel meevalt, nu ben je zelf zo bezig ...quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:37 schreef ook_gek het volgende:
heerlijk toch? Ik werd een maand geleden echt elke dag gebeld door verschillende mensen. Vrouwen maar ook gewoon stap vrienden omdat ik zo veel ging stappen. Maar dat is allemaal over en moet zeggen het bevalt wel.
Eerste dagen denk je van. God wat ben ik alleen![]()
maar waarom maak je er projecten van dan. Je kan toch ook gewoon gezellig wat gaan drinken met iemand zonder bij bedoelingen. Dat heb ik ook gedaan en nu nog. En moet zeggen ik geniet er geweldig van.
En je maakt de gekste dingen mee. Wat dat betreft kan ik hele verhalen hier neer zetten over wat ik allemaal mee gemaakt heb. En echt de gekste dingen![]()
op die manier kan je er al geweldig van genieten![]()
oh maar wacht als ik dat idee laat over komen is het niet zo!!!!quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:43 schreef thaleia het volgende:
Oh jongens jongens toch, af en toe voel ik me niet helemaal op mijn plaats in dit topic, terwijl ik toch hartstikke single ben. Zijn we nu momenteel echt in de stemming dat single zijn dermate ellendig is dat je maar beter "met minder genoegen kunt nemen totdat er iemand echt leuks voorbijkomt"?
ZO'N poel van ellende vind ik het allemaal niet, hoor
We hebben geloof ik een psycholoog in het midden.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
wat zou een oplissing kunnen zijn denk je?
quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
We hebben geloof ik een psycholoog in het midden.![]()
Ik weet niet of dit nu beledigend voor je zusje is of niet.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:01 schreef thaleia het volgende:
legde de lat niet te hoog, mijn zusje was gewoon de lat
ik wilde het inkoppertje niet makenquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:22 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik weet nu of dit nu beledigend voor je zusje is of niet.![]()
Maar je kunt de lat dusdanig hoog leggen dat er per definitie niemand aan voldoet. Dat je zeg maar afknapt als hij met een gammele fiets aankomt ipv op het witte paard,quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:01 schreef thaleia het volgende:
Mjah weet ik niet, de vriend van mijn zus had nog nooit iets serieus gehad, alleen maar soms gezoend bij het uitgaan, totdat hij op z'n 29e haar ontmoette, die legde de lat niet te hoog, mijn zusje was gewoon de lat
Ah dat is het, ik verplaats me al jaren op een gammele fiets, misschien moet ik eens een wit paard aanschaffen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:30 schreef Frezer het volgende:
[..]
Maar je kunt de lat dusdanig hoog leggen dat er per definitie niemand aan voldoet. Dat je zeg maar afknapt als hij met een gammele fiets aankomt ipv op het witte paard,.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:43 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ah dat is het, ik verplaats me al jaren op een gammele fiets, misschien moet ik eens een wit paard aanschaffen.![]()
Daar geloof ik niet in. Dat lees je altijd: "mensen zijn tegenwoordig veel te kritisch, ze knappen al af omdat iemand de verkeerde kleur sokken aan heeft". Onzin. Als je iemand echt ongelooflijk leuk en lief vindt, maken die sokken echt niet uit. Dan vind je dingen waar je bij een ander van zou gruwelen ineens "schattig"quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:30 schreef Frezer het volgende:
Maar je kunt de lat dusdanig hoog leggen dat er per definitie niemand aan voldoet. Dat je zeg maar afknapt als hij met een gammele fiets aankomt ipv op het witte paard,.
ben ik met je eens hoor... ik denk sowieso dat vrouwen er beter mee kunnen omgaan dan mannen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:43 schreef thaleia het volgende:
Oh jongens jongens toch, af en toe voel ik me niet helemaal op mijn plaats in dit topic, terwijl ik toch hartstikke single ben. Zijn we nu momenteel echt in de stemming dat single zijn dermate ellendig is dat je maar beter "met minder genoegen kunt nemen totdat er iemand echt leuks voorbijkomt"?
ZO'N poel van ellende vind ik het allemaal niet, hoor
Oh maar dat heb ik ookquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:48 schreef petitlapin2 het volgende:
Mannen voelen zich direct in hun eer gekrenkt of zo als de vrouwen hen niet willen, ik weet het niet![]()
Ze hebben hier op kantoor helaas geen stal waar ik m'n witte paard kan stallen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:46 schreef Frezer het volgende:
[..]
, bij bosjes zullen ze voor je vallen, die dames.
Ik denk dat je zelf er niet zo van bewust bent, hoe hoog je die lat hebt liggen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:46 schreef thaleia het volgende:
[..]
Daar geloof ik niet in. Dat lees je altijd: "mensen zijn tegenwoordig veel te kritisch, ze knappen al af omdat iemand de verkeerde kleur sokken aan heeft". Onzin. Als je iemand echt ongelooflijk leuk en lief vindt, maken die sokken echt niet uit. Dan vind je dingen waar je bij een ander van zou gruwelen ineens "schattig"Echt! En als je ze niet schattig vindt, maar ervan gruwelt, dan vond je hem dus gewoon al niet zo leuk in the first place.
wat mij op valt is dat mannen sneller klaar zijn met een vrouw als het mis gaat of gewoon totaal niet gaat.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:48 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ben ik met je eens hoor... ik denk sowieso dat vrouwen er beter mee kunnen omgaan dan mannen.
Mannen voelen zich direct in hun eer gekrenkt of zo als de vrouwen hen niet willen, ik weet het niet![]()
Dat denk ik ook ja, en blijkbaar ligt die lat bij mij hoog en misschien wel te hoog.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:54 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik denk dat je zelf er niet zo van bewust bent, hoe hoog je die lat hebt liggen.
Tuurlijk vergeef je iemand zijn of haar minpuntjes op het moment dat je er verliefd op bent, maar om verliefd te worden moet die persoon gewoon aan bepaalde eigenschappen voldoen kwa uiterlijk en karakter. Ook al ben je je daar vooraf niet totaal van bewust.
als je ooit een leuke vrouw tegen kom zeg je van zelf wel van. Ach die paar minpuntjes neem ik er gewoon bijquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:55 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja, en blijkbaar ligt die lat bij mij hoog en misschien wel te hoog.
dat heb ik dan nietquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:51 schreef thaleia het volgende:
Oh maar dat heb ik ookDan denk ik: "hoe DURFT ie" en dan vooral als ie daarna een of andere suffe vadsige vriendin heeft
![]()
Ja, zo ging dat bij het meisje waar ik het meest verliefd op ben geweest ook denk ik.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
als je ooit een leuke vrouw tegen kom zeg je van zelf wel van. Ach die paar minpuntjes neem ik er gewoon bij
quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:58 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
dat heb ik dan nietik heb het altijd een mirakel gevonden dat een jongen verliefd op me is. Ik vind het nog steeds een wonder dat mijn man me graag ziet
als ze écht leuk is, is het zelfs vaak zo dat die minpuntjes haar des te leuker maken...quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
als je ooit een leuke vrouw tegen kom zeg je van zelf wel van. Ach die paar minpuntjes neem ik er gewoon bij
ja ligt er een beetje aanquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:20 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
als ze écht leuk is, is het zelfs vaak zo dat die minpuntjes haar des te leuker maken...![]()
Nou als het wat minder gaat in je relatie ga je juist die min punten inderdaad uitvergroten en dan zijn ze opeens niet zo leuk meer. Sterker nog alles bij elkaar is het 1 groot drama en dat ga je zelf alleen maar erger en erger maken.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:34 schreef thaleia het volgende:
En als het dan uit is ga je juist die kleine minpuntjes, die je aanvankelijk zo schattig vond, gigantisch uitvergroten
quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:28 schreef ook_gek het volgende:
trouwens een leuke vraag. Ik maak vaak mee dat mensen vragen van. En wanneer heb jij weer eens een vriendin?
Komt dat jullie bekend voor dat mensen zich opeens genootzaakt voelen om zich er mee te bemoeien?
quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:10 schreef thaleia het volgende:
Ik mailde net trouwens deze anekdote aan m'n vriendinnen, hij past eigenlijk ook wel in dit topic. Het is wel een erg droevige anekdote:
Ik was gisteren bij **** geweest in Eindhoven en kwam op het station drie jongens tegen die ik vaag kende, en ik begon een praatje omdat ik ze vaag kende (het vervolg van dit verhaal is dus mijn eigen schuld: IK begon het gesprek), maar toen reisden we dus samen terug met de trein, en die treinreis duurt een uur, en oh man man, wat zat er eentje zijn best te doen om de leuke popie jopie uit te hangen, ik was er bij Best al zat van en toen moesten we nog helemaal door naar hier. En maar vragen hoe ik ook alweer heette en waar ik woonde en of we nog even wat zouden gaan drinken na aankomst of anders morgen dan, en om de twee minuten melden dat het uit was met z'n vriendin en supertrieste grapjes maken en hij had volgens mij niet eens gedronken. Echt, het was ZO'N sukkel. En die vrienden van 'm idem dito. Toen dook ik van ellende maar in een Metro en daar stond in mijn horoscoop: "er dient zich vandaag een kans op ware liefde aan, met kans op intieme en innige momenten zoals je die al heel lang niet meer hebt gehad. Maar je moet er wel voor open staan" en ik dacht AH NEE! Hoe kunnen de sterren nou verlangen dat ik ervoor open sta als ze ZO iemand op m'n pad sturen?
Ik denk dat dat laatste op velen wel van toepassing is. En ik kan wel goed begrijpen dat je liever single bent als je liefdesleven zo verlooptquote:Op vrijdag 20 april 2007 17:30 schreef thaleia het volgende:
En dat, beste mensen, is nou mijn liefdesleven van de laatste jaren. Zo nu en dan word ik smoorverliefd, en hij niet op mij, of hij maar gedurende twee weken op mij, waardoor het uiteindelijk zoveel ellende oplevert dat je beter single had kunnen blijven. En de rest van de tijd heb ik figuren achter me aan zoals boven beschreven, zodat je OOK beter single kunt blijven.
Echt, als DAT je liefdesleven is, is single zijn helemaal zo gek nog niet.
Op het moment dat ik iemand tegenkom met wie het leuker kan dan hierboven beschreven, geef ik met alle plezier m'n single status op hoor, daar niet van
Het is nog veel erger, hoe ouder ik word hoe kieskeuriger.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
oh maar wacht als ik dat idee laat over komen is het niet zo!!!!
Maar ik kan mijn zelf niet voor stellen dat iemand die eigelijk nog nooit een relatie gehad heeft en aardig op leeftijd is, lees rond de 25 dat je toch eens moet gaan na denken waarom dat is. En dat je wellicht de lat dan wel te hoog legt?
of zie ik dit verkeerd?
Maar het is toch apart dat sommige mensen dan zeggen: je kunt niemand krijgen dus moet je de lat maar lager leggen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:25 schreef vencodark het volgende:
Opzich mag je als singel best de lat 'hoog' leggen. Je wordt tenslotte niet verliefd op elke lamzak of bimbo die voorbij komt alleen omdat je singel bent. Ik mag best 'eisen' dat mijn toekomstige geliefde een lekkere man/jongen is om te zien en nog leuk is ook. Het oog wil tenslotte ook wat en ik heb nu eenmaal ogen die niet alles goedkeuren.![]()
je moet gewoon realistische verwachtingen hebben. Het is toch logisch dat een brad pitt niet geïntereseed is in mij.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:44 schreef RealZeus het volgende:
Maar het is toch apart dat sommige mensen dan zeggen: je kunt niemand krijgen dus moet je de lat maar lager leggen.![]()
Das toch logischquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:25 schreef vencodark het volgende:
Opzich mag je als singel best de lat 'hoog' leggen. Je wordt tenslotte niet verliefd op elke lamzak of bimbo die voorbij komt alleen omdat je singel bent. Ik mag best 'eisen' dat mijn toekomstige geliefde een lekkere man/jongen is om te zien en nog leuk is ook. Het oog wil tenslotte ook wat en ik heb nu eenmaal ogen die niet alles goedkeuren.![]()
Tuurlijk, maar is een reactie op wat mensen weleens zeggen (en wat een fokker hier zei maar had niet gequote) dat je de lat lager moet leggen, te kieskeurig bent etc etc.quote:
Dat ben ik roerend met je eens. Nou heb ik persoonlijk niet zo denderend veel met uiterlijk, uitstraling is voor mij veel belangrijker. Maar evengoed wil het oog inderdaad ook wel wat. Laten we elkaar geen mietje noemen, je moet er mee over straat, en ehm.. andere activiteiten zijn ook niet geheel utigesloten zeg maarquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:25 schreef vencodark het volgende:
Mooi.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:02 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat ben ik roerend met je eens.
Ja! We kennen (denk ik) allemaal wel het verschil.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:10 schreef Lakai het volgende:
net zoals dat je 'lekkere wijven' hebt en mooie meisjes
Ik val anders nooit op rood (op 1tje oooooit na, die was wel sexy), negers ook niet, Marrokanen net zo min (zijn knappe gasten soms maar damn, wat zijn ze lelijk gekleed), chinezen ugh, en blonde boerenjongens hoef ik ook niet.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:19 schreef Minkeltje het volgende:
Over standaard types, ik heb niet eens een type waar ik op val... En denk dat daar inderdaad de uitstraling om de hoek komt kijken.
Soms val ik op rood haar, bruin haar, blond of zwart. Blanke , indische of andere huidskleur.
Ach er zijn maar een paar 'eisen' , ze moet lief zijn, niet BlondT (t breezahtiep met weinig tot geen (zelf)kennis) en sociaal
blonde boerejongens wat moet ik me daar nou is bij voorstellen?quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik val anders nooit op rood (op 1tje oooooit na, die was wel sexy), negers ook niet, Marrokanen net zo min (zijn knappe gasten soms maar damn, wat zijn ze lelijk gekleed), chinezen ugh, en blonde boerenjongens hoef ik ook niet.![]()
Sorry.![]()
Vaak zijn boerenjongens blond, suf gekleed (ja de geruite blouse en geen moderne broeken of schoenen) en hun haar zit suf. Maak het compleet en ze hebben puistjes/slechte huid of minstens een bril. Of zijn alleen de boeren in Zeeland zo? Mijn zus heeft diploma veehouderij dus was mee naar haar diplomauitreiking en al die ventjes....allemaal die types die ik zojuist beschreef. Verklaar dat.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:25 schreef Minkeltje het volgende:
[..]
blonde boerejongens wat moet ik me daar nou is bij voorstellen?
Een knul met een achterhoeks accent, (een boertje van búuten) en hardop zeggend He ik ben KEES wie bende jij dannnnnn?
Check!quote:
Check!quote:(op 1tje oooooit na, die was wel sexy), negers ook niet,
Check!quote:Marrokanen net zo min (zijn knappe gasten soms maar damn, wat zijn ze lelijk gekleed),
Check!quote:chinezen ugh,
Check!quote:en blonde boerenjongens hoef ik ook niet.
Sorry.![]()
we proberen ze met heel Nederland die kant op te drijven, maar we hebben ze nog niet allemaal. Dus vooralsnog kun je ze overal treffen.quote:
tja niet elke man heeft een leuter collossalos... of bedoelde je dat niet ?quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:32 schreef Lakai het volgende:
Ik knap altijd af op van die lullige kleine dingetjes!
Ik ben wat dat betreft heel erg.....
quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
[knip] of minstens een bril. [knip]
En vergeet niet he... door die knoeperd van een waterkering die we daar neer hebben gezet, kunnen we ze niet verder de zee in drijvenquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:35 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
we proberen ze met heel Nederland die kant op te drijven, maar we hebben ze nog niet allemaal. Dus vooralsnog kun je ze overal treffen.![]()
Haha, zeer gevat.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:35 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
we proberen ze met heel Nederland die kant op te drijven, maar we hebben ze nog niet allemaal. Dus vooralsnog kun je ze overal treffen.![]()
Ben jij een zeeuwse vrouw?quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, zeer gevat.Maar waarom drijven jullie ze deze kant? Dacht je soms dat Zeeuwse vrouwen ze wel willen hebben?
![]()
nee, die zeeuwse vrouwen hebben met die achteruitkijk-spiegeltjes meer kans om ze te ontlopen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, zeer gevat.Maar waarom drijven jullie ze deze kant? Dacht je soms dat Zeeuwse vrouwen ze wel willen hebben?
![]()
Je geeft me nieteens een kans!quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, dan zou het wel heel makkelijk gaan he.![]()
Kan wel tig leukere dingen bedenken dan me energie verspillen aan hemquote:Op donderdag 19 april 2007 22:53 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
*fotoboek checkt*
Je weet zeker dat je niet een wat forsere term zou willen bezigen?
Ja! Maar eigenlijk een halve. Mijn pa is Zuid Hollands en ma is Zeeuws en ben in Zeeland geboren en getogen.quote:
Je moet iemand daten die je op punten wel leuk/interessant vind. Niet op de punten die iemand iig niet heeft.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:42 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Je geeft me nieteens een kans!![]()
Vrouwen! Tssk!![]()
Goedzoquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:43 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Kan wel tig leukere dingen bedenken dan me energie verspillen aan hem![]()
Maarre.. ik heb hem in het verleden wel voor ergere dingen uitgemaakt![]()
*checkt fotoboek*, goedgekeurdquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja! Maar eigenlijk een halve. Mijn pa is Zuid Hollands en ma is Zeeuws en ben in Zeeland geboren en getogen.![]()
Uiteraard, maar de eerste zeving heb ik in ieder geval overleefdquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je moet iemand daten die je op punten wel leuk/interessant vind. Niet op de punten die iemand iig niet heeft.![]()
Goed idee, mijn eeuwige dank.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:46 schreef Minkeltje het volgende:
[..]
*checkt fotoboek*, goedgekeurd
In dat geval :
Alle boertjes afdrijven naar friesland, hek erom heen, afsteken, dijkje bouwen, uitpolderen![]()
![]()
Ehmmm zonet sms gehadquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:44 schreef MooieBoot het volgende:
en.... wat zijn de plannen van vrijgezel fok! nederland dit weekend
Daar heb je een punt. Door de Zeeuwse Zeef!quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:47 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Uiteraard, maar de eerste zeving heb ik in ieder geval overleefd
Alleen je eeuwige dank ?quote:
Ben ik het mee eens ja en toch ben ik hier liever niet meer in dit topic actief.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:50 schreef kalemero het volgende:
Tis wel gezellig hier zie ik, op de afdeling Single
![]()
Nog ff volhouden..wie weet wat het nog allemaal kan opleverenquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens ja en toch ben ik hier liever niet meer in dit topic actief.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |