Is ze weer zeven jaar lelijkquote:
Ja ik ook.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:25 schreef noekje het volgende:
We blijven een klein beetje hangen in deze discussie zegt Huub.
Kom op Huub. Ik wil Amanda en Brian zien clashen.
Die zitten met Marc aan de champagnequote:Op woensdag 11 april 2007 22:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
DGK_REDACTIE was vanavond weer aanwezig,. Nu even niet.![]()
Maar als ze zich vanavond weer door die breinloze laat neuken is het een slappe dweil.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:27 schreef PC eend het volgende:
Ik vind amanda wel sterk hoor, die denkt niet in kampen trekt haar eigen plan.
Als iets haar niet bevalt trekt ze haar bek open tegen wie dan ook![]()
geloof overigens dat sylvia echt pissig is, eric weet ik niet.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:21 schreef Sonique het volgende:
* Sonique hoort Huub nog zeggen tegen Eric en Sylvia gister over hoe ze BANNJ gaan bespelen:
"'Verdeeldheid uitstralen, maar achter de schermen één blok zijn'"
Ik ga nog liever naar de Goudreinet dan naar zon zogenaamd top restaurant, bij t Goudreinet krijg je tenminste vlees op je bord waar je ook vól van zitquote:Op woensdag 11 april 2007 22:26 schreef FdW het volgende:
Marc's restaurant staat niet bij de beste 81 van Nederland. Via DVK heeft hij geprobeerd reclame te maken.
Hij heeft de mogelijkheden overschat, en tussentijds niet voldoende bijgestuurd.
De enige conclusie omtrent zijn houding vanavond is dat hij in zijn gedrag door deFebo is gestuurd, waarbij de rol van Nicolaas als aanjager al was voorbereid voor hij weer terugkwam in DVK.
Zo'n kop had ie vanmiddag ook toen zijn vachtje van zijn rug werd getrokkenquote:
Dát is wel heel cool, zou het alleen jammer vinden als Amanda hierdoor eruit gestemd gaat worden.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:28 schreef scanman01 het volgende:
Dit alles gaat maar één resultaat hebben en dat is dat Huub en Amanda erg close gaan worden
Geen commentaar (echt wel)quote:Op woensdag 11 april 2007 22:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Maar als ze zich vanavond weer door die breinloze laat neuken is het een slappe dweil.
nou, daar heeft huub een geweldige backing voorquote:Op woensdag 11 april 2007 22:28 schreef scanman01 het volgende:
Dit alles gaat maar één resultaat hebben en dat is dat Huub en Amanda erg close gaan worden
Zoals ze zelf zei, ze is niet camera-geil maar gewoon sex geilquote:Op woensdag 11 april 2007 22:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Maar als ze zich vanavond weer door die breinloze laat neuken is het een slappe dweil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |