Is ze weer zeven jaar lelijkquote:
Ja ik ook.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:25 schreef noekje het volgende:
We blijven een klein beetje hangen in deze discussie zegt Huub.
Kom op Huub. Ik wil Amanda en Brian zien clashen.
Die zitten met Marc aan de champagnequote:Op woensdag 11 april 2007 22:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
DGK_REDACTIE was vanavond weer aanwezig,. Nu even niet.![]()
Maar als ze zich vanavond weer door die breinloze laat neuken is het een slappe dweil.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:27 schreef PC eend het volgende:
Ik vind amanda wel sterk hoor, die denkt niet in kampen trekt haar eigen plan.
Als iets haar niet bevalt trekt ze haar bek open tegen wie dan ook![]()
geloof overigens dat sylvia echt pissig is, eric weet ik niet.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:21 schreef Sonique het volgende:
* Sonique hoort Huub nog zeggen tegen Eric en Sylvia gister over hoe ze BANNJ gaan bespelen:
"'Verdeeldheid uitstralen, maar achter de schermen één blok zijn'"
Ik ga nog liever naar de Goudreinet dan naar zon zogenaamd top restaurant, bij t Goudreinet krijg je tenminste vlees op je bord waar je ook vól van zitquote:Op woensdag 11 april 2007 22:26 schreef FdW het volgende:
Marc's restaurant staat niet bij de beste 81 van Nederland. Via DVK heeft hij geprobeerd reclame te maken.
Hij heeft de mogelijkheden overschat, en tussentijds niet voldoende bijgestuurd.
De enige conclusie omtrent zijn houding vanavond is dat hij in zijn gedrag door deFebo is gestuurd, waarbij de rol van Nicolaas als aanjager al was voorbereid voor hij weer terugkwam in DVK.
Zo'n kop had ie vanmiddag ook toen zijn vachtje van zijn rug werd getrokkenquote:
Dát is wel heel cool, zou het alleen jammer vinden als Amanda hierdoor eruit gestemd gaat worden.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:28 schreef scanman01 het volgende:
Dit alles gaat maar één resultaat hebben en dat is dat Huub en Amanda erg close gaan worden
Geen commentaar (echt wel)quote:Op woensdag 11 april 2007 22:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Maar als ze zich vanavond weer door die breinloze laat neuken is het een slappe dweil.
nou, daar heeft huub een geweldige backing voorquote:Op woensdag 11 april 2007 22:28 schreef scanman01 het volgende:
Dit alles gaat maar één resultaat hebben en dat is dat Huub en Amanda erg close gaan worden
Zoals ze zelf zei, ze is niet camera-geil maar gewoon sex geilquote:Op woensdag 11 april 2007 22:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Maar als ze zich vanavond weer door die breinloze laat neuken is het een slappe dweil.
Die lachen je dan vierkant in je gezicht uit..............quote:Op woensdag 11 april 2007 22:31 schreef jacqjacq het volgende:
zou toch leuk zijn, als ik bij mijn werk tegen klanten met klachten ga zeggen dat ze disrepectvol zijn naar mij toe.
dan snappen ze niet eens waarover ik het heb
Natuurlijk, en dat is preceis wat ze willen, iig ééntje over de streep die over tien dagen geen moeite met het uitstemmen van Jaap heeft...quote:Op woensdag 11 april 2007 22:28 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op woensdag 11 april 2007 22:32 schreef jacqjacq het volgende:
jaap zegt eindelijk iets zinnigs": gaan we weer overnieuw opnieuw beginnen?
En de 81 besten van NL noem jij dan degenen die een Michelinster hebben neem ik aan??quote:Op woensdag 11 april 2007 22:26 schreef FdW het volgende:
Marc's restaurant staat niet bij de beste 81 van Nederland. Via DVK heeft hij geprobeerd reclame te maken.
Hij heeft de mogelijkheden overschat, en tussentijds niet voldoende bijgestuurd.
De enige conclusie omtrent zijn houding vanavond is dat hij in zijn gedrag door deFebo is gestuurd, waarbij de rol van Nicolaas als aanjager al was voorbereid voor hij weer terugkwam in DVK.
SUPERquote:
Juist daarom kán het haast niet gescript zijn, want dan bedenk je wel wat beters.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:25 schreef pronkjewail het volgende:
Jaap begint weer te zeuren over het feit dat er 3 professionals zijn afgekraakt. Dit MOET wel gescript zijn. ZOOOOOOOOOOOOOOOOO dom en met ZO weinig zelfkennis kan toch niemand zijn?? Hij doet zelf niet anders!
en hup! die emotieloze erpels de pan in!quote:Op woensdag 11 april 2007 22:32 schreef Liess het volgende:
Nou kappen met die discussie, Huub en Amanda even lekker zoenen, Lieke dumpt Huub, ....
Nog maar te zwijgen over de contibutie die je moet betalen...quote:Op woensdag 11 april 2007 22:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
En de 81 besten van NL noem jij dan degenen die een Michelinster hebben neem ik aan??
Dan moet je wel even in je overweging meenemen dat het verkrijgen van een Michelinster niet alleen op de keuken gebaseerd is maar ook op de aankleding van het restaurant.
Hoe waanzinnig goed je keuken ook is, als je restaurant er niet uitziet alsof er net opnames voor het hipste der hippe inrichtingsbladen zijn genomen dan krijg je geen ster....
quote:
Het eten bij lepels is niet te vreten, ik zou zeggen, probeer het zelf eens!quote:Op woensdag 11 april 2007 22:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
En de 81 besten van NL noem jij dan degenen die een Michelinster hebben neem ik aan??
Dan moet je wel even in je overweging meenemen dat het verkrijgen van een Michelinster niet alleen op de keuken gebaseerd is maar ook op de aankleding van het restaurant.
Hoe waanzinnig goed je keuken ook is, als je restaurant er niet uitziet alsof er net opnames voor het hipste der hippe inrichtingsbladen zijn genomen dan krijg je geen ster....
maar dan wel met zo'n mooi oranje pak en een stopbordjequote:
Gaat hij lekker naar huis?quote:Op woensdag 11 april 2007 22:34 schreef carpediem23 het volgende:
Brian is er ook klaar mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |