Dan laten we het gewoon zo. Staan we ook weer eens bovenaan in ONZ.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:40 schreef Pheno het volgende:
I have no power
Het is alweer gebeurdquote:Op woensdag 11 april 2007 21:41 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dan laten we het gewoon zo. Staan we ook weer eens bovenaan in ONZ.
We owe the Big Guy one!quote:Op woensdag 11 april 2007 21:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is alweer gebeurd:')Bidden helpt toch!
Ik zal hem een bier geven als ik hem zie!quote:
Anders ik wel!quote:Op woensdag 11 april 2007 21:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zal hem een bier geven als ik hem zie!
Succes ermee.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:47 schreef Misstique het volgende:
Ik ga in bed liggen, gegroet!
Slaap of knuffel ze!quote:Op woensdag 11 april 2007 21:47 schreef Misstique het volgende:
Ik ga in bed liggen, gegroet!
Dat kon nooit lang durenquote:Op woensdag 11 april 2007 21:46 schreef rompompom het volgende:
[..]
Anders ik wel!
Wat is het nog lekker zwart, hè?!
Ik ben weer alleen, dat eerste dus.quote:
Slaap zequote:Op woensdag 11 april 2007 21:56 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik ben weer alleen, dat eerste dus.
Altijd, ook voor verdovingen. EN het ontsmet ook!quote:Op woensdag 11 april 2007 21:59 schreef Q. het volgende:
Bier. Dat werkt pas goed.
bier. De frituur wordt vergetenquote:Op woensdag 11 april 2007 22:04 schreef Stofje het volgende:
Ik weiger alles te lezen van deel 854. Samenvatting van de laatste 100 posts?
Bier. Kip tandoori. Lage salarissen. Uitgewerkte pijnstillers.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:04 schreef Stofje het volgende:
Ik weiger alles te lezen van deel 854. Samenvatting van de laatste 100 posts?
Én vijf stroopwafels.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:05 schreef Mokster het volgende:
[..]
Bier. Kip tandoori. Lage salarissen. Uitgewerkte pijnstillers.
Ja hoor, het vlíegt eraf met een uurtje sporten, die 5000 kilocaloriën.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:07 schreef Mokster het volgende:
[..]
En chips. Inmiddels.
Morgen naar de sportschool.
Ga neuken, dat verbruikt meer energiequote:Op woensdag 11 april 2007 22:07 schreef Mokster het volgende:
[..]
En chips. Inmiddels.
Morgen naar de sportschool.
Oh ja, die stroopwafels, die zijn lekker hè?quote:Op woensdag 11 april 2007 22:05 schreef Mokster het volgende:
[..]
Bier. Kip tandoori. Lage salarissen. Uitgewerkte pijnstillers.
Je wil gewoon niet neuken!quote:Op woensdag 11 april 2007 22:10 schreef Mokster het volgende:
[..]
Jahaaaa. Er vált niets te neuken.
Snap dat dan. Goddomme!
Ontken!quote:Op woensdag 11 april 2007 22:10 schreef Mokster het volgende:
[..]
Jahaaaa. Er vált niets te neuken.
Snap dat dan. Goddomme!
Inderdaad! Je zei ook al dat je naar de snackbar ging, maar toen nam je die stroopwafels! Je bent hard op weg om H.'s eerste kluizenares te worden!quote:
Serieus? Ik kan het me niet herinneren.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:14 schreef Stofje het volgende:
Neuken. Dat is lekker.
Ik word treurig van je en leef oprecht met je mee.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:20 schreef Q. het volgende:
Ik zal je moeten geloven op je woord.
Je bent te goed voor deze wereld, St.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:22 schreef Stofje het volgende:
Nou verwacht je natuurlijk dat ik dat nu weer ontken en dat ik je nu alsnog uit ga lachen, maar néé, zo ben ik niet!
Ik word ook treurig van mezelf.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:22 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik word treurig van je en leef oprecht met je mee.
Neem bier!quote:
Zelfs mijn semi-verkapte schreeuw om hulp levert niets op.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:15 schreef rompompom het volgende:
Inderdaad! Je zei ook al dat je naar de snackbar ging, maar toen nam je die stroopwafels! Je bent hard op weg om H.'s eerste kluizenares te worden!
Neuken?quote:Op woensdag 11 april 2007 22:31 schreef Mokster het volgende:
[..]
Zelfs mijn semi-verkapte schreeuw om hulp levert niets op.
Het is over. Ik ben uitgerangeerd. Gestrand. Vlak voor mijn 33e.
Opstaan danquote:Op woensdag 11 april 2007 22:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik lig in bed. Dat lijkt me een slecht idee.
Bier, het universele medicijnquote:Op woensdag 11 april 2007 22:31 schreef Mokster het volgende:
[..]
Q is een prachtman. Echt! Ik weet ook zeker dat zijn geslachtsdeel enorm is en dat hij daar kunsten mee uit kan halen, die je in je hele leven nog niet meegemaakt hebt.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:31 schreef Mokster het volgende:
[..]
Je hebt teveel homovrienden.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:31 schreef Mokster het volgende:
[..]
Zelfs mijn semi-verkapteschreeuw om hulplevert niets op.
Dat zou onder ons blijven, St!quote:Op woensdag 11 april 2007 22:33 schreef Stofje het volgende:
[..]
Q is een prachtman. Echt! Ik weet ook zeker dat zijn geslachtsdeel enorm is en dat hij daar kunsten mee uit kan halen, die je in je hele leven nog niet meegemaakt hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |