Hahaquote:Op woensdag 11 april 2007 22:10 schreef Cyberia18 het volgende:
HET KAN NOG MENSEN!!!!
WE GOT THE SUPERSUB:
[afbeelding]
Laat hem maarquote:Op woensdag 11 april 2007 22:10 schreef Zwansen het volgende:
[..]
En voor Ajax, en voor die, en die...
Hou toch op met je bullshit. Of mag je geen supporter zijn van een buitenlandse ploegquote:Op woensdag 11 april 2007 22:10 schreef Zwansen het volgende:
[..]
En voor Ajax, en voor die, en die...
En hoe roodquote:Op woensdag 11 april 2007 22:10 schreef Kadoc het volgende:
Twee debutanten bij PSV. Waarvan één rood krijgt.
Dat is veel erger als je tegen iets uit Estland of Azerbeidzjan speelt.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:12 schreef paultjuhhh het volgende:
Die speaker denkt van hoe moet ik dit uitspreken
OMG, nu heb je me echt gepwnd!!!1111 Mama!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 11 april 2007 22:11 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Hou toch op met je bullshit. Of mag je geen supporter zijn van een buitenlandse ploeg
Als je een beetje de europese wedstrijden hier volgt hoop ik normaal gesproken dat psv het europees goed doet, alleen niet tegen Liverpool of Barcelona. Is dat echt te moeilijk voor je?
Ach ik kan me enigszins voorstellen dat hij er rood voor geeft. in een wat hardere wedstrijd zou dit gewoon terecht rood zijn geweest. VOlgens de regels mag de scheids dus gewoon rood trekken voor de charge van Marcellis.quote:
Pas op, je moet hier verplicht voor psv zijn, ook al ben je Liverpool fanquote:
Mao :quote:
Zo erg?quote:
Achterlijke doodschop, zou zes maanden geschorst moeten worden.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:13 schreef pascalheister het volgende:
wat deed Marcellis?
Een harde tackle op de enkels van ik dacht Zenden.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:13 schreef pascalheister het volgende:
wat deed Marcellis?
Typisch een reactie van jouquote:Op woensdag 11 april 2007 22:13 schreef Zwansen het volgende:
[..]
OMG, nu heb je me echt gepwnd!!!1111 Mama!!!!!!!!!!![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 22:12 schreef Cyberia18 het volgende:
''Ik ben benieuwd hoe Koeman dit gaan managen''
Maoquote:Op woensdag 11 april 2007 22:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mao :
'Alle blanken lijken op elkaar'
Weet ik wel lieverdquote:Op woensdag 11 april 2007 22:14 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik loop je gewoon te irriteren man.![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 22:15 schreef Cyberia18 het volgende:
[afbeelding]
''We zitten nu in de hoek waar de klappen vallen. Kleine pijntjes worden nu grote pijntjes''
Wat een genie is ie toch ookquote:
ja, maar dit is geen harde wedstrijd, en ik heb ook al een trap van achter gezien (van Liverpool) waarbij de scheids alleen tot kalmte maande.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach ik kan me enigszins voorstellen dat hij er rood voor geeft. in een wat hardere wedstrijd zou dit gewoon terecht rood zijn geweest. VOlgens de regels mag de scheids dus gewoon rood trekken voor de charge van Marcellis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |