bijna overwerktquote:Op woensdag 11 april 2007 21:22 schreef Q. het volgende:
Bijna weekend!
Zolang Amersfoort ook maar blijft waar ik weet hoe ik het niet moet vinden.quote:
beginnen? het is al bijna afgelopen manquote:Op woensdag 11 april 2007 21:25 schreef Pheno het volgende:
Ik vraag me echt af wanneer dat 'leven' nu eens gaat beginnen
Ik ben er zelf niet bij geweestquote:Op woensdag 11 april 2007 21:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
beginnen? het is al bijna afgelopen man
Ergens tussen je 17e en je 24e toch? Daarna is het alleen maar werken en doodgaan.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:25 schreef Pheno het volgende:
Ik vraag me echt af wanneer dat 'leven' nu eens gaat beginnen
Dat wil je niet, geloof me.quote:
ah, heb ik dat gemistquote:Op woensdag 11 april 2007 21:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Ergens tussen je 17e en je 24e toch? Daarna is het alleen maar werken en doodgaan.
Doorzichtig? Het is uitgebreid aan bod geweest dat ik een nieuwe naam wilde hoor.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:23 schreef nixxx het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/176394maar wel erg doorzichtig
men.. drie twee topics... ga eens werken overdag
ik zal wel moeten, de enige manier om vrij te krijgen lijkt het wel.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:27 schreef webspider het volgende:
[..]
Dat wil je niet, geloof me.
* ervaringsdeskundige meldt.
Welnee, jouw baas heeft een probleem en jij bent op één of andere manier de probleemeigenaar geworden. Gewoon terugspelen die bal, goedschiks of kwaadschiks. Het is wettelijk vastgelegd dat jij minimaal een x aantal dagen vrij moet nemen per jaar....quote:Op woensdag 11 april 2007 21:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik zal wel moeten, de enige manier om vrij te krijgen lijkt het wel.
Hoi Klikootje,quote:
Een beetje het Singles topic dichtmsijten en hard wegrennen, hoe durf je!quote:
dat moet ik nog even lezenquote:Op woensdag 11 april 2007 21:27 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Doorzichtig? Het is uitgebreid aan bod geweest dat ik een nieuwe naam wilde hoor.
Makkelijk gezegdquote:Op woensdag 11 april 2007 21:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welnee, jouw baas heeft een probleem en jij bent op één of andere manier de probleemeigenaar geworden. Gewoon terugspelen die bal, goedschiks of kwaadschiks. Het is wettelijk vastgelegd dat jij minimaal een x aantal dagen vrij moet nemen per jaar....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |