Een leguaan?? Een gecko?? Een baardagaam??quote:Op donderdag 12 april 2007 18:28 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
doe je dan ook mee? gaan we trio posten!!
zal ik zo na het eten vertellen wat ik hier vanmiddag in een direnwinkel allemaal zag
wil ik oooooook!!!!!!!!!!
![]()
Ligt eraan waar je het mee refereert.quote:Op donderdag 12 april 2007 18:29 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
tja.... ursel is idd een raar mannetje![]()
Kan niet jumpen, kan niet zijn gras goed verzorgen, en hij hangt te veel naar links....quote:Op donderdag 12 april 2007 18:30 schreef ursel het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je het mee refereert.![]()
Okidoquote:Op donderdag 12 april 2007 18:28 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
doe je dan ook mee? gaan we trio posten!!
zal ik zo na het eten vertellen wat ik hier vanmiddag in een direnwinkel allemaal zag
wil ik oooooook!!!!!!!!!!
![]()
Nee jij nietquote:Op donderdag 12 april 2007 18:33 schreef Heintje het volgende:
Mag ik vannacht ook mee doen?
Met mijquote:
Ik verzorg het gras wel goed, alleen het gras zelf wil niet goed meewerken..quote:Op donderdag 12 april 2007 18:32 schreef MLPValley het volgende:
[..]
Kan niet jumpen, kan niet zijn gras goed verzorgen, en hij hangt te veel naar links....
Dan valt het dus best wel mee..quote:Op donderdag 12 april 2007 18:33 schreef FJD het volgende:
[..]
Met mij
ik denk ik zal jullie even van schopmateriaal voorzien als ik aan het voetballen ben
quote:Op donderdag 12 april 2007 18:34 schreef MLPValley het volgende:
Ursel kan trouwens ook HEEL mooi zingen
quote:Op donderdag 12 april 2007 18:39 schreef Heintje het volgende:
Julie gaan wel heel hard, dat hou ik niet bij.
Ik maak morgen op mijn stage wel weer goed wat ik vannacht verlies.
As ussualquote:Op donderdag 12 april 2007 18:44 schreef MLPValley het volgende:
O, ja, is morgen slaap spam-dag op je werk he lieverd![]()
Ik zou wel willen maar ik mag niet.quote:Op donderdag 12 april 2007 18:44 schreef MLPValley het volgende:
nou jongens waar blijven jullie nou wel blijven posten hoor anders halen we het niet!!!
quote:Op donderdag 12 april 2007 18:46 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik zou wel willen maar ik mag niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |