quote:Op donderdag 12 april 2007 17:45 schreef IJsmuts het volgende:
ursel zei net tegn mij op msn dat hij een homo is![]()
quote:
zegt:
ben jij homo?
zegt:
ben jij homo?
zegt:
waarom antwoord je niet homo?
zegt:
ben je aan het poepen?
ursel zegt:
ursel zegt:
Wat mot je?
zegt:
ik ben opp zoek naar een homo
zegt:
ben jij een homo?
ursel zegt:
Ik ken er wel 3..
zegt:
mag ik msn?
zegt:
hun msn?
ursel zegt:
heb ik niet..
zegt:
ow dan ga ik weer verder zoeken
zegt:
dag homo!
ursel zegt:
Dat het gaat gebeuren lijkt me duidelijk, of jij het wil is een ander verhaal.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:47 schreef ursel het volgende:
[..]
Dat ik dat niet wil, of dat dat gaat gebeuren??
No way.. meen je het echt..quote:Op donderdag 12 april 2007 17:57 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dat het gaat gebeuren lijkt me duidelijk, of jij het wil is een ander verhaal.
Met de zelfde uitkomst.
Whehe.. hoest met je auto??quote:Op donderdag 12 april 2007 18:08 schreef jpjedi het volgende:
Reden we juist op de A2 vanuit Maastricht richting Leenderheide, zien we op een bospaadje een aantal auto`s staan waar op de voorste auto een ontklede vrouw ligt met een vent erop en wat mensen erom heen..![]()
En 30 minuten later wordt er ter hoogte van die plek en ongeval gemeld met 3 km file.![]()
![]()
![]()
quote:
Hebben ze je opgepakt dan??quote:Op donderdag 12 april 2007 17:54 schreef IJsmuts het volgende:
echt saai, ik verveel me manblij dat ik morgen naar huis ga!
jij doet ook alles om mij in een kwaad daglicht te zetten he?!quote:Op donderdag 12 april 2007 18:19 schreef ursel het volgende:
[..]
Moet ik anders een screenshot dumpen..
Zoiets heet zelf-verdediging..quote:Op donderdag 12 april 2007 18:21 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
jij doet ook alles om mij in een kwaad daglicht te zetten he?!![]()
Ik doe alles om boven Heintje te blijven..quote:Op donderdag 12 april 2007 18:23 schreef IJsmuts het volgende:
ursel, zullen we de hele nacht gaan contraposten zodat we op nr 1& 2 komen in april?
Hij heeft (met mij) wel betere dingen te doen dat met jou uithangenquote:Op donderdag 12 april 2007 18:23 schreef IJsmuts het volgende:
ursel, zullen we de hele nacht gaan contraposten zodat we op nr 1& 2 komen in april?
koel! ga ik nu ff snel naar beneden wat eten en dan kunnen we wel 300 post pp zetten vannacht! staan we iig al in de top 5quote:Op donderdag 12 april 2007 18:24 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik doe alles om boven Heintje te blijven..![]()
Moet gek lopen als ik daar sowieso niet in kom..quote:Op donderdag 12 april 2007 18:26 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
koel! ga ik nu ff snel naar beneden wat eten en dan kunnen we wel 300 post pp zetten vannacht! staan we iig al in de top 5![]()
Loser kan geen date krijgenquote:Op donderdag 12 april 2007 18:26 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
koel! ga ik nu ff snel naar beneden wat eten en dan kunnen we wel 300 post pp zetten vannacht! staan we iig al in de top 5![]()
Dat gaat helemaal goed komen zie ik alweerquote:Op donderdag 12 april 2007 17:57 schreef Heintje het volgende:
Dat het gaat gebeuren lijkt me duidelijk, of jij het wil is een ander verhaal.
Met de zelfde uitkomst.
quote:Op donderdag 12 april 2007 18:25 schreef MLPValley het volgende:
[..]
Hij heeft (met mij) wel betere dingen te doen dat met jou uithangen![]()
Ik ben tenslotte enkel met hem getrouwd om de sex. (welk geld?)
Hij moet eerst nog leren Jumpen van me.![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 18:25 schreef MLPValley het volgende:
[..]
Hij heeft (met mij) wel betere dingen te doen dat met jou uithangen![]()
Ik ben tenslotte enkel met hem getrouwd om de sex. (welk geld?)
Hij moet eerst nog leren Jumpen van me.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |