abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48257556
quote:
Op donderdag 12 april 2007 15:27 schreef Heintje het volgende:
Minder vaak hardware upgraden
M'n huidige PC houdt het al twee jaar lang oud en dan heb ik twee jaar terug niet eens een echt dure PC gekocht. Toen waren er bv. al lang 7900GTs op de markt. Tussen de twee Xboxen zat 4 jaar dus dat komt ongeveer wel overeen
quote:
Lekker ontspannen op de bank zitten.
Dat komt dan weer omdat de PC niet alleen gebruikt wordt om te gamen. Zou dat wel het geval zijn dan zou de PC erg snel naar een comfortabele plaats gaan.
quote:
Iedereen heeft de zelfde configuratie.
Of ik nu met 30FPS of 300FPS speel ik ben nog steeds even goed word nog steeds even vaak doodgeschoten
quote:
Minder cheaters / glitchers.
Je bedoelt dat de Xbox minder EA spellen heeft

Naja eeuwige discussie natuurlijk Volgens mij kunnen ze best naast elkaar bestaan en hebben ze allemaal hun sterke punten Zodra ik een beetje geld verdien zal ik zelf wel eindigen met een PC, een Xbox 360 (Amped ) en een Wii (Geniale controller ).
quote:
Op donderdag 12 april 2007 15:30 schreef ursel het volgende:
Ik ken iemand die is nu vast heel erg trots op me..
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  donderdag 12 april 2007 @ 15:34:44 #102
35662 Heintje
Gears of War.
pi_48257605
quote:
Op donderdag 12 april 2007 15:24 schreef FJD het volgende:

[..]

Wil je zo graag posts in GAM halen dat je gezellig bij BoF komt spammen?

Wellicht is het een kwestie van gewenning maar ik heb het idee dat je nooit zo snel en precies kunt richten met een gamepad als met een muis. Ook leent de layout zich minder voor een joypad. Je kan met de linker stick straven, met de rechter richten dan heb je nog twee schouderbuttons om te vuren (normal&alternative) en vervolgens nog twee knoppen om je wapen te wisselen. Wat dan als je tijdens het straven en schieten wilt bunnyhoppen of dolphindiven? Dat is de enige reden dat ik nog een beetje in leven blijf bij BF2
Ik kreeg een uitnodiging van Viro om hier een leuke discusie te komen voeren.
Ik moet je over de snelheid wel gelijk geven. Zeker als je om moet draaien wil dat wel eens net niet snel genoeg gaan.
Maar de layout is gewoon gewenning. Beetje afhankelijk van het spel kan het wel eens lastig zijn om te springen en richten te gelijk. Maar daardoor kun je het spel nog wel spelen. Iedereen heeft dit probleem namelijk.
Met een toetsenbord had ik altijd het probleem dat ik niet dat ik niet kon springen en strafen tegelijk.

Niet dat ik fan ben van de Wii maar die heeft het probleem van de besturing denk ik al een eind opgelost.

Ik denk trouwens wel dat een PC gamer een Console gamer zal verslaan. Maar toch vind ik de 360 fijner spelen. Gewoon 1 systeem voor online....
Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
  donderdag 12 april 2007 @ 15:36:40 #103
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_48257645
Een medestander!

Al vind ik FPS wel beter spelen op een PC maar heb met CoD3 op de Xbox 360 ook veel plezier gehad en geen frustraties m.b.t. de controls.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_48257743
quote:
Op donderdag 12 april 2007 15:34 schreef Heintje het volgende:
Met een toetsenbord had ik altijd het probleem dat ik niet dat ik niet kon springen en strafen tegelijk.
Je speelt toch niet nog steeds met de pijltjes toetsen? De truc is nml. dat je WASD als beweging gebruikt waarbij AD strave zijn. Naar links of rechts doe je met je muis. Je duim rust dan automatisch op je spatiebalk en daarmee spring je
quote:
Niet dat ik fan ben van de Wii maar die heeft het probleem van de besturing denk ik al een eind opgelost.

In theorie leuk maar zulke dingen zullen denk ik pas fatsoenlijk en intuïtief gaan werken op het moment dat je het op een 2x2 scherm projecteert. Anders ben je nog teveel bezig met heel precies richten op het poppetje. De Wii heeft uiteraard wel antwoord op de sportspellen met een stok

De Wii is een niche product voor de meer serieuzere gamer maar is wel een geweldig leuk niche product. De Wii is de enige serieuze console voor de non-gamer die gewoon lol wil hebben.
quote:
Gewoon 1 systeem voor online....
Dat is wel erg fijn ja maar aan de andere kant heeft elk spel toch z'n eigen interface en gebruikt het de architectuur van Xbox Live? Dan krijg je een beetje hetzelfde principe als Gamespy doet.
  donderdag 12 april 2007 @ 15:44:38 #105
35662 Heintje
Gears of War.
pi_48257814
quote:
Op donderdag 12 april 2007 15:32 schreef FJD het volgende:

[..]

M'n huidige PC houdt het al twee jaar lang oud en dan heb ik twee jaar terug niet eens een echt dure PC gekocht. Toen waren er bv. al lang 7900GTs op de markt. Tussen de twee Xboxen zat 4 jaar dus dat komt ongeveer wel overeen
Een PC moet toch wel elke 2 jaar geupdate worden, een console eens in de 4 jaar.
quote:
[..]

Dat komt dan weer omdat de PC niet alleen gebruikt wordt om te gamen. Zou dat wel het geval zijn dan zou de PC erg snel naar een comfortabele plaats gaan.
De toetsenbord muis setup waar het nou vooral om gaat lijkt me niet echt fijn om op de bank te gebruiken.
quote:
[..]

Of ik nu met 30FPS of 300FPS speel ik ben nog steeds even goed word nog steeds even vaak doodgeschoten
Ik doelde meer op dingen als andere muizen bijvoorbeeld. Als jij een muis hebt met 7 knopjes heb je een voordeel ten op zichte van iemand met een muis met maar twee knoppen.
quote:
[..]

Je bedoelt dat de Xbox minder EA spellen heeft
Ik weet eigenlijk niet wat er op de PC aangedaan wordt om het te voorkomen. Op de 360 komt er na 2 maanden een keer een patch. Maar bij de meeste spellen is het op een console lastiger cheaten dan op een PC.
quote:
Naja eeuwige discussie natuurlijk Volgens mij kunnen ze best naast elkaar bestaan en hebben ze allemaal hun sterke punten Zodra ik een beetje geld verdien zal ik zelf wel eindigen met een PC, een Xbox 360 (Amped ) en een Wii (Geniale controller ).
[..]

Het kan ook perfect samen. Ben ook nog steeds benieuwd hoe het gaat als bijde in 1 game zitten.
Veel PC gamers roepen alleen vaak dat een FPS niet op een console kan. Het is anders maar het kan goed. Ik zal ook niet absoluut niet zeggen dat een FPS niet op de PC kan.
pi_48257842
quote:
Op donderdag 12 april 2007 15:27 schreef Heintje het volgende:

Minder vaak hardware upgraden.
Ok maar al die consoles zijn ook niet echt gratis, en je heb nog steeds een pc nodig om hier een beetje te kunnen spammen
quote:
Lekker ontspannen op de bank zitten.
Ik heb een hele goede burostoel
quote:
Iedereen heeft de zelfde configuratie.
Dus als je zuigt dan zal je dat altijd blijven doen
quote:
Minder cheaters / glitchers.
Sluit me aan bij Ferdi, minder EA!
pi_48257953
quote:
Op donderdag 12 april 2007 15:44 schreef Heintje het volgende:
Ik weet eigenlijk niet wat er op de PC aangedaan wordt om het te voorkomen. Op de 360 komt er na 2 maanden een keer een patch. Maar bij de meeste spellen is het op een console lastiger cheaten dan op een PC.
Wordt wel genoeg aan gedaan maar de PC is wat dat betreft slachtoffer van z'n veelzijdigheid. Wat betreft weet ik niet of ik het direct als een echt nadeel aan zou willen merken maar meer als een trade off die je maakt.
quote:
Het kan ook perfect samen. Ben ook nog steeds benieuwd hoe het gaat als bijde in 1 game zitten.
Veel PC gamers roepen alleen vaak dat een FPS niet op een console kan. Het is anders maar het kan goed. Ik zal ook niet absoluut niet zeggen dat een FPS niet op de PC kan.
Hoe sneller het spel, hoe harder je op je klote krijgt. Ik kan me voorstellen dat je bij een Rainbow Six Vegas nog wel aardig mee kunt komen maar als je Instagib in UT2004 gaat spelen dan gok ik dat een console speler genadeloos op z'n klote krijgt. Gemiddeld gesproken dan.

Theoretisch gezien dan he, ik meen dat UT2004 er niet eens is voor de 360

Qua upgrades zal de PC altijd veel duurder blijven. De console is voor iedereen gelijk waardoor MS economies of scale kan halen die voor een Intel, een Nvidia en een AMD lastiger te halen zijn. Alhoewel ze wel weer een grotere markt hebben dus misschien heft elkaar dat een beetje op. Maar goed dan blijf je nog met R&D budget wat een continue process is bij een Intel en nog dat MS de consoles met verlies verkoopt. Kortom, de PC zal altijd wel duurder blijven

[ Bericht 10% gewijzigd door FJD op 12-04-2007 15:56:58 ]
pi_48257986
tvp
pi_48258001
quote:
Op donderdag 12 april 2007 15:44 schreef Heintje het volgende:

Een PC moet toch wel elke 2 jaar geupdate worden, een console eens in de 4 jaar.
Maar hoeveel consoles zijn er?
quote:
Ik doelde meer op dingen als andere muizen bijvoorbeeld. Als jij een muis hebt met 7 knopjes heb je een voordeel ten op zichte van iemand met een muis met maar twee knoppen.
Ik heb 7 knoppen maar ik gebruik er maar 3

Ik heb helemaal geen console ervaring maar ik heb eens een fps geprobeerd op een ps2 en dat vond ik slecht te doen..
  donderdag 12 april 2007 @ 15:53:34 #110
176291 MLPValley
Ursels Wife :P
pi_48258006
quote:
Op donderdag 12 april 2007 13:01 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

Nog meer correctie, je hoeft niet te slapen! Er schijnen bevolkingen te zijn dei hun energie uit de zon halen, die eten geloof ik ook niet...
Fout het record staat op 11 dagen zonder slaap!
Er zijn meerdere mensen overleden doordat ze tussen de 6 tot 11 dagen geen slaap hadden. Slaap gebrek is dodend.

Volgens het instituut voor wetenschap gaan de meesten mensen dood na 10 dagen zonder slaap.
Ursel zegt: Daar gaat mijn vrijheid..
  donderdag 12 april 2007 @ 15:54:05 #111
35662 Heintje
Gears of War.
pi_48258015
quote:
Op donderdag 12 april 2007 15:40 schreef FJD het volgende:

[..]

Je speelt toch niet nog steeds met de pijltjes toetsen? De truc is nml. dat je WASD als beweging gebruikt waarbij AD strave zijn. Naar links of rechts doe je met je muis. Je duim rust dan automatisch op je spatiebalk en daarmee spring je
Ik gebruikte ook altijd ADSW alleen bukken en springen had ik altijd op Q en E staan. Spatie was vaak iets van USE.
quote:
[..]

In theorie leuk maar zulke dingen zullen denk ik pas fatsoenlijk en intuïtief gaan werken op het moment dat je het op een 2x2 scherm projecteert. Anders ben je nog teveel bezig met heel precies richten op het poppetje. De Wii heeft uiteraard wel antwoord op de sportspellen met een stok

De Wii is een niche product voor de meer serieuzere gamer maar is wel een geweldig leuk niche product. De Wii is de enige serieuze console voor de non-gamer die gewoon lol wil hebben.
De Wii lijkt me ook wel grappig voor er bij, maar niet grappig genoeg om er 1 te kopen. Het toch liever de echte games in plaats van minigames.
quote:
[..]

Dat is wel erg fijn ja maar aan de andere kant heeft elk spel toch z'n eigen interface en gebruikt het de architectuur van Xbox Live? Dan krijg je een beetje hetzelfde principe als Gamespy doet.
Ja ok, maar gebruiken alle PC spellen gamespy? Ik kan me namelijk voorstellen dat je voor sommige spellen weer een ander systeem moet hebben.
ICTers houden er namelijk van om het wiel op nieuw uit te vinden.
  donderdag 12 april 2007 @ 15:58:42 #112
35662 Heintje
Gears of War.
pi_48258111
quote:
Op donderdag 12 april 2007 15:53 schreef -chiel- het volgende:

[..]

Maar hoeveel consoles zijn er?
3 maar je kan zelf kiezen hoeveel je er koopt, ik hou het bij alleen de 360.
Er zijn trouwens ook genoeg PC gaemrs die ook nog een console onder de TV hebben staan.
quote:
[..]

Ik heb 7 knoppen maar ik gebruik er maar 3

Ik heb helemaal geen console ervaring maar ik heb eens een fps geprobeerd op een ps2 en dat vond ik slecht te doen..
Als je alleen maar PC gamed dan ben je al niet gewent met de controller, en dan ook nog eens de besturing. Dus ik denk dat je toch zeker enkele uren zoniet dagen moet spelen wil je goed een mening kunnen geven over Console gamen.
Ik zou er ook niet aan moeten denken op een spel met de PS3 controller te spelen.
  donderdag 12 april 2007 @ 15:58:55 #113
176291 MLPValley
pi_48258117
Wii vindt ik niet bepaald interessant qua spellen.

ga toch eerder naar de PS3, want de X-Box 360 is een krassen apparaat die spellen sloopt
pi_48258256
quote:
Op donderdag 12 april 2007 15:54 schreef Heintje het volgende:
De Wii lijkt me ook wel grappig voor er bij, maar niet grappig genoeg om er 1 te kopen. Het toch liever de echte games in plaats van minigames.
Zitten een paar goede volledige games tussen maar er zitten er ook een paar bij die bagger hebben geleverd. Een Zelda, een Monkeyball, een Tiger Woods, een Eledees zijn toch allemaal spellen die verder gaan dan het mini-game gehalte van een Rayman. De echte klappers gaan nog wel komen met wat Super Mario spellen, Metroid Prime en ik heb m'n hoop op Tennis Masters staan
quote:
Ja ok, maar gebruiken alle PC spellen gamespy? Ik kan me namelijk voorstellen dat je voor sommige spellen weer een ander systeem moet hebben.
ICTers houden er namelijk van om het wiel op nieuw uit te vinden.
Yup MS heeft natuurlijk de mogelijk om standardisatie af te dwingen, dat scheelt enorm. Niet ieder spel gebruikt gamespy maar zo erg vind ik dat persoonlijk ook weer niet. Zolang een spel maar ingame eenvoudig online kan en een fatsoenlijke server browser heeft zie ik de grote meerwaarde niet van een Gamespy. Wellicht dat het het programmeren van het online gedeelte makkelijker maakt voor de producent.
  donderdag 12 april 2007 @ 16:03:44 #115
35662 Heintje
Gears of War.
pi_48258258
quote:
Op donderdag 12 april 2007 15:50 schreef FJD het volgende:

[..]

Wordt wel genoeg aan gedaan maar de PC is wat dat betreft slachtoffer van z'n veelzijdigheid. Wat betreft weet ik niet of ik het direct als een echt nadeel aan zou willen merken maar meer als een trade off die je maakt.
[..]

Hoe sneller het spel, hoe harder je op je klote krijgt. Ik kan me voorstellen dat je bij een Rainbow Six Vegas nog wel aardig mee kunt komen maar als je Instagib in UT2004 gaat spelen dan gok ik dat een console speler genadeloos op z'n klote krijgt. Gemiddeld gesproken dan.

Theoretisch gezien dan he, ik meen dat UT2004 er niet eens is voor de 360
Daar heb je wel een punt. Maar toch kun je op een console ook nog behoorlijk spelen. Alleen als er iemand naast je staat ben je denk ik kansloos. Achter je ben je dat sowieso.
quote:
Qua upgrades zal de PC altijd veel duurder blijven. De console is voor iedereen gelijk waardoor MS economies of scale kan halen die voor een Intel, een Nvidia en een AMD lastiger te halen zijn. Alhoewel ze wel weer een grotere markt hebben dus misschien heft elkaar dat een beetje op. Maar goed dan blijf je nog met R&D budget wat een continue process is bij een Intel en nog dat MS de consoles met verlies verkoopt. Kortom, de PC zal altijd wel duurder blijven
Het is niet het kosten plaatje dat ik nou op een console game.
Daarbij zijn PC spellen standaard 10 euro goedkoper. En warez zijn op de PC ook makkelijker. Dus als jje graag games steeld en je wil goedkoop uit zijn moet je toch een PC hebben. Mede omdat je die toch nodig hebt.
pi_48258331
quote:
Op donderdag 12 april 2007 16:03 schreef Heintje het volgende:
En warez zijn op de PC ook makkelijker. Dus als je graag games steelt en je wil goedkoop uit zijn moet je toch een PC hebben.
Of je bent een kloon van Frank of Frank heeft een tweelingbroer
  donderdag 12 april 2007 @ 16:06:52 #117
35662 Heintje
Gears of War.
pi_48258338
quote:
Op donderdag 12 april 2007 16:03 schreef FJD het volgende:

[..]

Zitten een paar goede volledige games tussen maar er zitten er ook een paar bij die bagger hebben geleverd. Een Zelda, een Monkeyball, een Tiger Woods, een Eledees zijn toch allemaal spellen die verder gaan dan het mini-game gehalte van een Rayman. De echte klappers gaan nog wel komen met wat Super Mario spellen, Metroid Prime en ik heb m'n hoop op Tennis Masters staan
Ik zal van deze discussie geen Wii afbrand topic gaan maken. De Wii is leuk, maar niet iets voor mij.
quote:
[..]

Yup MS heeft natuurlijk de mogelijk om standardisatie af te dwingen, dat scheelt enorm. Niet ieder spel gebruikt gamespy maar zo erg vind ik dat persoonlijk ook weer niet. Zolang een spel maar ingame eenvoudig online kan en een fatsoenlijke server browser heeft zie ik de grote meerwaarde niet van een Gamespy. Wellicht dat het het programmeren van het online gedeelte makkelijker maakt voor de producent.
het fijne van het live systeem is wel dat je makkelijk kan zien wie er online is en welk spel die speeld. Eventueel ook nog uitnodigen. En met de achievements kan je ook nog zien hoever iemand is in een spel.
pi_48258437
quote:
Op donderdag 12 april 2007 16:06 schreef Heintje het volgende:
het fijne van het live systeem is wel dat je makkelijk kan zien wie er online is en welk spel die speeld. Eventueel ook nog uitnodigen. En met de achievements kan je ook nog zien hoever iemand is in een spel.
Wat mogelijk is door de standaardisatie die MS op heeft kunnen leggen. Op de PC gebruiken we voor die functionaliteit Xfire. Dan kun je eenvoudig zien wie waar speelt en op deze manier die speler joinen. Wel weer een 3rd party program maar goed dat weet je op een platform dat zo veelzijdig is. Of je bent veelzijdig of je bent gestandaardiseerd. Het heeft allebei z'n voor- en nadelen
pi_48258503
quote:
Op donderdag 12 april 2007 08:47 schreef FJD het volgende:

[..]

Lijkt me duidelijk IJs. Je hebt weer eens teveel gezopen en te weinig geslapen

ik heb heel het topic op BoF nog niet eens gelezen
tuurlijk normaliter ben ik toch een aardige jongen ff bashen is goed man!

wie gaat er mee naar de GAM meet?
pi_48258594
quote:
Op donderdag 12 april 2007 16:13 schreef IJsmuts het volgende:
tuurlijk normaliter ben ik toch een aardige jongen ff bashen is goed man!

wie gaat er mee naar de GAM meet?
De eerste keer schrokken we nog wel maar nu zijn we er aan gewend

Maken we er gewoon een BoF meet van?
  donderdag 12 april 2007 @ 16:17:54 #121
35662 Heintje
Gears of War.
pi_48258674
quote:
Op donderdag 12 april 2007 16:10 schreef FJD het volgende:

[..]

Wat mogelijk is door de standaardisatie die MS op heeft kunnen leggen. Op de PC gebruiken we voor die functionaliteit Xfire. Dan kun je eenvoudig zien wie waar speelt en op deze manier die speler joinen. Wel weer een 3rd party program maar goed dat weet je op een platform dat zo veelzijdig is. Of je bent veelzijdig of je bent gestandaardiseerd. Het heeft allebei z'n voor- en nadelen
Voor mij is het iig een groot voordeel voor de 360.

En usermods zie ik dan weer als een nadeel. In de tijd dat ik nog UT speelde had je echt vaak dat je een game joinde en dat je dan eerst vanalles moest downloaden. Wel leuk dat je game steeds completer wordt maar een snel potje zat daar niet altijd bij. Tuurlijk mis ik wel weer wat leuke mods die gemaakt zijn. Maar ik hou het liever overzichtelijk.

En wie is frank?
pi_48258691
jammer, moet ik maar weer eens wat nieuws gaan bedenken

BoF meet lijkt me wel leuk, gaan we ff GAM ownen

beetje bier drinken op het terras enzo mensen met OV uitlachen
pi_48258733
en wat is Fok! weer traag zeg ga maar es een powernapje doen
pi_48258868
quote:
Op donderdag 12 april 2007 16:17 schreef Heintje het volgende:
En wie is frank?
Frank is onze huishomo

Xbox360-fanboy en hij bijt naar iedereen met een illegale DVD in huis
Morpheus2002 is z'n nick

maar goed nu de consolebash periode weer is afgelopen. Ga je mee airsoften?

@IJs. Bier drinken op Neude Vraag maar aan Ursel, Frank, Frank & JP
  donderdag 12 april 2007 @ 16:25:41 #125
35662 Heintje
Gears of War.
pi_48258944
quote:
Op donderdag 12 april 2007 16:23 schreef FJD het volgende:

[..]

Frank is onze huishomo

Morpheus2002 is z'n nick

Airsoften?
  donderdag 12 april 2007 @ 16:26:51 #126
176291 MLPValley
pi_48258998
quote:

[..]
pi_48259007
quote:
Op donderdag 12 april 2007 16:25 schreef Heintje het volgende:
Airsoften?
Paintballen maar dan met replica's van echte wapens en kleine balletjes Super gaaf man. Daarna gaan we ook nog BBQen en bier drinken en vervolgens kun je ook nog blijven slapen

Het is op zaterdag 18 mei ergens in Belgie (verboden in NL nml.). Alleen airsoften kost 59,- de hele avond+nacht kost 100,-.
quote:
Op donderdag 12 april 2007 16:26 schreef MLPValley het volgende:
KUT! Das waar ook.
sorry Ursel
  donderdag 12 april 2007 @ 16:28:43 #128
35662 Heintje
Gears of War.
pi_48259065
quote:
Op donderdag 12 april 2007 16:27 schreef FJD het volgende:

[..]

Paintballen maar dan met replica's van echte wapens en kleine balletjes Super gaaf man. Daarna gaan we ook nog BBQen en bier drinken en vervolgens kun je ook nog blijven slapen
Leuk. waar? wanneer?
Misschien dat ik wel kom.
Ff kijken of deze reeks een beetje interesant is voor mij.
Als ik hier niet vaak post dan heb ik ook niet het gevoel dat ik er bij hoor.
pi_48259150
Meeste info vind je hier maar dan moet je je even registreren en in dit topic even roepen dat je toegang wil. Tis even omslachtig maar op die manier filteren we spambots en niet serieuze aanmeldingen eruit

Een paar topics terug staat nog wel wat info maar FOK! is te traag om lekker te zoeken.
pi_48259175
quote:
Op donderdag 12 april 2007 16:27 schreef FJD het volgende:

[..]

Het is op zaterdag 18 19 mei ergens in Belgie (verboden in NL nml.). Alleen airsoften kost 59,- de hele avond+nacht kost 100,-.
[..]

KUT! Das waar ook.
sorry Ursel
pi_48259192
Kut ik zat al te twijfelen 18 mei is m'n terugvlucht natuurlijk.
  donderdag 12 april 2007 @ 16:35:21 #132
35662 Heintje
Gears of War.
pi_48259253
Ik zal het nog even aankijken.
Tot wanneer kan ik me nog aanmelden?
pi_48259285
quote:
Op donderdag 12 april 2007 16:10 schreef FJD het volgende:

[..]

Wel gratis! net als TS!
pi_48259337
Extra aanmeldingen kunnen tot heel laat maar zodra we voor de uiterste betaaldatum geen 25 betalingen hebben dan schrappen we het hele event en we hebben al een zooi afmeldingen

@Chiel: Kut Hollander
  donderdag 12 april 2007 @ 16:39:53 #135
35662 Heintje
Gears of War.
pi_48259426
quote:
Op donderdag 12 april 2007 16:37 schreef FJD het volgende:
Extra aanmeldingen kunnen tot heel laat maar zodra we voor de uiterste betaaldatum geen 25 betalingen hebben dan schrappen we het hele event en we hebben al een zooi afmeldingen

En die datum is? En de tussenstand?
Als julie zonder mij niet genoeg hebben doe ik wel mee hoor....
pi_48259514
We staan op 26 reserveringen op dit moment maar Ursel gaat nog een blik vrienden opentrekken hoorde ik Dus wei weet. We gaan er binnenkort iig nog een paar achter de broek zitten

Vorige keer was de betaaldatum een maand van tevoren maar weet niet hoe dat deze keer zit, we wachten nog op antwoord op die vraag.
pi_48259755
quote:
Op donderdag 12 april 2007 16:37 schreef FJD het volgende:

Van de laatste 10 programma's die ik betaald heb waren er 7 weggegooid geld
  donderdag 12 april 2007 @ 16:50:08 #138
35662 Heintje
Gears of War.
pi_48259776
quote:
Op donderdag 12 april 2007 16:42 schreef FJD het volgende:
We staan op 26 reserveringen op dit moment maar Ursel gaat nog een blik vrienden opentrekken hoorde ik Dus wei weet. We gaan er binnenkort iig nog een paar achter de broek zitten

Vorige keer was de betaaldatum een maand van tevoren maar weet niet hoe dat deze keer zit, we wachten nog op antwoord op die vraag.
Het lijkt me wel leuk om mee te gaan, zit alleen een beetje met je probleem dat ik van niemand die komt het gevoel heb, die ken ik. Bij de GAM meet is dat toch anders. Daar komen ook mensen waar ik regelmatig mee game of die ik spreek in het SC topic.
  donderdag 12 april 2007 @ 16:52:13 #139
35662 Heintje
Gears of War.
pi_48259840
quote:
Op donderdag 12 april 2007 16:49 schreef -chiel- het volgende:

[..]

Van de laatste 10 programma's die ik betaald heb waren er 7 weggegooid geld
je moet wel iets heel goeds hebben wil je het winnen van een gratis product. De userbase van de gratis varianten is gewoon veel groter. Dus als je de betaalde wil moet je er nog een gratis versie langs hebben. Waarom zou je dan die betaalde nodig hebben?
pi_48260085
quote:
Op donderdag 12 april 2007 16:50 schreef Heintje het volgende:
Het lijkt me wel leuk om mee te gaan, zit alleen een beetje met je probleem dat ik van niemand die komt het gevoel heb, die ken ik. Bij de GAM meet is dat toch anders. Daar komen ook mensen waar ik regelmatig mee game of die ik spreek in het SC topic.
Zolang je gezellig kunt ouwehoeren, bier kunt drinken en in bent voor een lolletje dan ben je binnen no time up to speed in de groep. Geen probleem
  donderdag 12 april 2007 @ 17:00:21 #141
35662 Heintje
Gears of War.
pi_48260171
quote:
Op donderdag 12 april 2007 16:58 schreef FJD het volgende:

[..]

Zolang je gezellig kunt ouwehoeren, bier kunt drinken en in bent voor een lolletje dan ben je binnen no time up to speed in de groep. Geen probleem
Dat is dus een beetje het probleem. Hier op het forum ben ik veel veel losser dan in het echt.
Zeker bij mensen die ik niet ken. Daarom ben ik bang dat ik er dan de heletijd een beejte bij hang.
  donderdag 12 april 2007 @ 17:01:12 #142
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_48260224
Wel apart dat ik nog niemand heb gehoord over live.
MS wil met live de console met de pc verbinden. Dus je kan straks als PC-gamer console-gamers ownen

Ik speel trouwens nooit met wasd. Ik ben diehard pijltjes-man
En ook al ben ik rechts ik muis in shooters met links, anders is er niks meer aan

Nu ga ik denk ik even sporten en de sauna in
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_48260322
quote:
Op donderdag 12 april 2007 17:00 schreef Heintje het volgende:
Dat is dus een beetje het probleem. Hier op het forum ben ik veel veel losser dan in het echt.
Zeker bij mensen die ik niet ken. Daarom ben ik bang dat ik er dan de heletijd een beejte bij hang.
Daar is bier voor toch en na een dagje airsoften heb je genoeg gesprekstof zou ik denken

Aan de ene kant heb je vaak het gevoel dat het forum en real life heel verschillende werelden zijn maar als je ons eenmaal ontmoet dan merk dat we net zo achterlijk zijn als op t forum

[ Bericht 18% gewijzigd door FJD op 12-04-2007 17:14:49 ]
  donderdag 12 april 2007 @ 17:12:29 #144
154162 Sumera
[BoF] Sumera
pi_48260611
Nieuw: BoF trainingwars

BoF trainingwars vinden plaats elke laatste vrijdag van de maand. De trainingwars zullen gespeeld worden tegen en op de server van BFP, waar wij al eens eerder funmatches tegen gespeeld hebben. Met deze trainingsmatches heb ik verschillende doelen op het oog; De wars gelden als training en iedereen kan dus gewoon meegaan, hebben wij er bv 8 hun 6 dan switched er 1 van ons naar hun dat is allemaal geen probleem dus iedereen die wilt komt aan bod en doet zo ervaring op. Tijdens deze trainingwars is het de bedoeling om naast ervaring ook op bepaalde punten te letten die ik in dit topic per war zal posten, andere infantry mappen te leren kennen en tevens om de teamplay te boosten. Het is wel de bedoeling dat de trainingen ook als wars gespeeld worden om zo te proberen beter te worden in wars en niet als besloten public server. Ik hoop op deze manier wat meer mensen warm te krijgen voor wars en dat iedereen die graag wilt er ook wat meer betrokken in raakt.

Meer info vind je >>HIER<< op het BoF forum!
piew piew?
  donderdag 12 april 2007 @ 17:22:29 #145
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_48260958
quote:

[..]

Frank is onze huishomo

Morpheus2002 is z'n nick

Als je de combinatie van GPS telefoon en plattgegrond gebruikt is het heel eenvoudig te vnden. Gewoon je gevoel volgen dus..
  donderdag 12 april 2007 @ 17:26:30 #146
63192 ursel
pi_48261120
quote:
Op donderdag 12 april 2007 16:26 schreef MLPValley het volgende:

[..]

donderdag 12 april 2007 @ 17:28:29 #147
63192 ursel
pi_48261183
Fer, kap die discussie eens af met Heintje.. Anders moet ik mijn baas nog lief aankijken om nog meer te mogen spammen..
  donderdag 12 april 2007 @ 17:41:16 #148
35662 Heintje
Gears of War.
pi_48261528
quote:
Op donderdag 12 april 2007 17:28 schreef ursel het volgende:
Fer, kap die discussie eens af met Heintje.. Anders moet ik mijn baas nog lief aankijken om nog meer te mogen spammen..
Jij wil echt niet dat ik over je heen ga he...
pi_48261573
quote:
Op donderdag 12 april 2007 17:41 schreef Heintje het volgende:
Jij wil echt niet dat ik over je heen ga he...
Dat durf ik te betwijfelen
pi_48261632
ursel zei net tegn mij op msn dat hij een homo is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')