Ga jij dan eens spammen onder de FOD leden of ze willen airsoften, ouwe spammertquote:Op donderdag 12 april 2007 11:50 schreef Cardinal_NL het volgende:
Veel plezier met airsoften.
Misschien een mooie gelegenheid om te inventariseren welke BOFFERS er met de FOD lustrum lanparty mee willen doen.
http://forum.fightordie.com/viewtopic.php?t=538
Het zou op zich mooi zijn als jullie eventueel ook een huisje vol krijgen.![]()
Correctie meer dan 50 is dodelijkquote:Op donderdag 12 april 2007 11:14 schreef MLPValley het volgende:
[..]
Lekker hoor...pas je wel op na 5 of 6 dagen niet slapen ga je dood![]()
Komt tjid komt spam.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:53 schreef FJD het volgende:
[..]
Ga jij dan eens spammen onder de FOD leden of ze willen airsoften, ouwe spammert
Als jullie meegaan dan gaat Jorrit trouwens wel tegen de muur vanwege de schijn van dubbele loyaliteit. Vandaar dat Jafar nooit mee durft
Nog meer correctie, je hoeft niet te slapen! Er schijnen bevolkingen te zijn dei hun energie uit de zon halen, die eten geloof ik ook niet...quote:
Zolang de zon geen bron van voedingsstoffen is (op ik geloof wat vitamines etc. na) en je lichaam loopt/werkt op voedsel geloof ik daar geen zak van. Je kan een lange periode zonder voedsel en je lichaam zal zich in extreme situaties ook instellen en daarmee meer toelaten (meer pijn verdragen of zelfs pijn niet meer doorgeven aan je hersenen etc. etc.) maar uiteindelijk moet er weer voedsel in anders gaat het vlammetje gewoon uit.quote:Op donderdag 12 april 2007 13:01 schreef RudyCarell het volgende:
Nog meer correctie, je hoeft niet te slapen! Er schijnen bevolkingen te zijn dei hun energie uit de zon halen, die eten geloof ik ook niet...
Whatever, ik zeg alleen maar waar ik een docu over heb gezien...quote:Op donderdag 12 april 2007 13:07 schreef FJD het volgende:
[..]
Zolang de zon geen bron van voedingsstoffen is (op ik geloof wat vitamines etc. na) en je lichaam loopt/werkt op voedsel geloof ik daar geen zak van. Je kan een lange periode zonder voedsel en je lichaam zal zich in extreme situaties ook instellen en daarmee meer toelaten (meer pijn verdragen of zelfs pijn niet meer doorgeven aan je hersenen etc. etc.) maar uiteindelijk moet er weer voedsel in anders gaat het vlammetje gewoon uit.
Euh neem je zo juist mij als voorbeeld omdat ik weinig slaapquote:Op donderdag 12 april 2007 13:01 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Nog meer correctie, je hoeft niet te slapen! Er schijnen bevolkingen te zijn dei hun energie uit de zon halen, die eten geloof ik ook niet...
Ik zal even een balletje opgooien..quote:Op donderdag 12 april 2007 11:12 schreef FJD het volgende:
Zoals de oplettende kijker misschien al is opgevallen druppelen er wat afzeggingen binnen. Aangezien we in eerste instantie al een beperkte groep hadden dreigen we met een beetje pech onder de 25 deelnemers te komen. Mocht je dus nog mensen kennen die ook wel interesse hebben dan zou het dus goed van pas komen als je die uit zou nodigen![]()
Vind je het erg als ik op de huidige voet verder ga.. Heb eigenlijk geen zin om het uit te proberen en vind het zo wel lekker gaan eigenlijk..quote:Op donderdag 12 april 2007 13:10 schreef Viro het volgende:
[..]
Euh neem je zo juist mij als voorbeeld omdat ik weinig slaap![]()
wat beteeft het voedsel, een mens kan een week zonder voedsel voor het dodelijk wordt.
Maar water/vocht heeft een mens toch wel hard nodig![]()
Dat zegt al genoegquote:Op donderdag 12 april 2007 13:16 schreef FJD het volgende:
Uit de ElsevierIk ga eens zoeken naar dat volk van Rudy, ben wel benieuwd.
Omdat die 50 uur zeer hersen-actief bezig zijn. En die hebben ook rust nodig..quote:Op donderdag 12 april 2007 13:19 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat zegt al genoegWie gaat nou in hemelsnaam een roddelblad geloven
![]()
Vertel mij eens waarom er gamers zijn die na 50 uur gamen opeens een definitive black out hebben waardoor zij hun ouders een heleboel verdriet mee doen![]()
Wees blij dat je niet in mijn schoenen staat. In 1 week maar 20 uur slapen gespreid over 7 dagen is toch niet echt fijnquote:Op donderdag 12 april 2007 13:18 schreef ursel het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik op de huidige voet verder ga.. Heb eigenlijk geen zin om het uit te proberen en vind het zo wel lekker gaan eigenlijk..
Net weer heerlijk maagje vol-gevreten. Beetje koffie erbij om de gaten te vullen. Gaat prima.. Alleen dat slapen schiet soms wel eens te kort ja..
True niet aan gedacht, en ik weet niet eens wat Elsevier isquote:Op donderdag 12 april 2007 13:21 schreef ursel het volgende:
[..]
Omdat die 50 uur zeer hersen-actief bezig zijn. En die hebben ook rust nodig..![]()
En Elsevier een roddelblad noemen..![]()
Je kan van Elsevier veel zeggen maar dat het een roddelblad is nietquote:Op donderdag 12 april 2007 13:23 schreef Viro het volgende:
True niet aan gedacht, en ik weet niet eens wat Elsevier isRoddelblad ofzo, als ik het verkeerd heb wil toch wel weten wat het dan is
![]()
Ok ty, weer wat geleerd op bof topic ipv op schoolquote:Op donderdag 12 april 2007 13:25 schreef FJD het volgende:
[..]
Je kan van Elsevier veel zeggen maar dat het een roddelblad is nietDe meest gebruikte kritiek is dat ze te rechts zijn en dan bedoel ik niet extreem rechts maar ergens op de plek waar de VVD zat voordat Rutte naar links zwalkte
Het is dus een opinieblad en absoluut geen roddelbladSommige informatie, zeker de politieke stukken, dien je dus met enige argwaan te bekijken en je eigen mening over te vormen maar voor dit soort informatieve stukken kun je er prima terecht.
quote:Op donderdag 12 april 2007 13:27 schreef Viro het volgende:
Ok ty, weer wat geleerd op bof topic ipv op school![]()
![]()
Ik zat ook al te zoeken... Maar kom er neit uit en heb te weinig tijd...quote:Op donderdag 12 april 2007 13:16 schreef FJD het volgende:
Want wie niet slaapt, gaat dood. Hoe weten we dat? Natuurlijk niet doordat slaaponderzoekers mensen net zo lang wakker hebben gehouden tot ze stierven, want dat zou onethisch zijn. We weten het doordat wetenschappers proeven met ratten hebben uitgevoerd. De proefdieren stierven na 21 dagen zonder slaap. Hoe lang een mens het precies kan uithouden zonder slaap is niet bekend. Een Amerikaanse tiener heeft het ooit gepresteerd om 264 uur en 12 minuten wakker te blijven, ruim 11 dagen en nachten dus. Vervolgens viel hij in een diepe slaap die 14 uur en 40 minuten duurde en werd fris als een hoentje wakker.
Uit de ElsevierIk ga eens zoeken naar dat volk van Rudy, ben wel benieuwd.
M'n vader is lid van National Geographic. Altijd wel grappig om deze door te bladeren als je er bent.. Zeer spectaculaire foto's ook altijd..quote:Op donderdag 12 april 2007 13:27 schreef Viro het volgende:
[..]
Ok ty, weer wat geleerd op bof topic ipv op school![]()
![]()
Ik heb ook geen idee waarnaar ik moet zoeken, welke zoektermen handig zijn, dus dat schiet ook weinig op.quote:Op donderdag 12 april 2007 13:29 schreef RudyCarell het volgende:
Ik zat ook al te zoeken... Maar kom er neit uit en heb te weinig tijd...
Verdwijnen die daarna ook in een bak zonder er ooit meer uitgehaald te worden? Ruilen voor een stapel Elseviers?quote:Op donderdag 12 april 2007 13:30 schreef ursel het volgende:
M'n vader is lid van National Geographic. Altijd wel grappig om deze door te bladeren als je er bent.. Zeer spectaculaire foto's ook altijd..
NG is dan ook leuk voor iedereen. K lees ook altijd NG als ik een afspraak heb bij de tandarts of waar dan ook. Staan allemaal leuke dingen/artikelen inquote:Op donderdag 12 april 2007 13:30 schreef ursel het volgende:
[..]
M'n vader is lid van National Geographic. Altijd wel grappig om deze door te bladeren als je er bent.. Zeer spectaculaire foto's ook altijd..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |