Hey.. Vergeet je mij niet..quote:Op donderdag 12 april 2007 22:08 schreef escape_nl het volgende:
ik kom ook ff knallen
kutquote:Op donderdag 12 april 2007 22:23 schreef Sickert het volgende:
[..]
je weet dat het vervoeren van dieren in je tas illegaal en strafbaar is?![]()
enkel als ze gesmolten zijnquote:Op donderdag 12 april 2007 22:29 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
kutgeldt dat ook voor koetjesrepen
![]()
zag net een stukje, dat die gast wegkomt met die vuile overtreding, even geniepig je noppen in iemands zn hoofd drukken.....quote:Op donderdag 12 april 2007 22:28 schreef FJD het volgende:
Ik heb hier Tottenham op de TV
In eerste instantie een zwaar zuigende wedstrijd; 2-1 voor Sevilla eerste wedstrijd en nu 0-2 voor. Tot de 66e minuut toen de 1-2 viel en de 67e minuut toen de 2-2 vielTottenham vol in de aanval nu.
Hij keek niet eens dus ik twijfel of hij het bewust deed. Aan de andere kant keek hij ook niet geschrokken om, iets wat misschien een automatische reactie zou zijn.quote:Op donderdag 12 april 2007 22:30 schreef IJsmuts het volgende:
zag net een stukje, dat die gast wegkomt met die vuile overtreding, even geniepig je noppen in iemands zn hoofd drukken.....![]()
hij sprong over die gast heen, dan kan je niet per ongeluk op zn hoofd stampen.... wedstrijd werd zowieso minder vriendelijk..... maarja, sevilla pwnd ook gewoonquote:Op donderdag 12 april 2007 22:31 schreef FJD het volgende:
[..]
Hij keek niet eens dus ik twijfel of hij het bewust deed. Aan de andere kant keek hij ook niet geschrokken om, iets wat misschien een automatische reactie zou zijn.
jajaja zo begint het bij mij ook altijdquote:Op donderdag 12 april 2007 22:47 schreef MLPValley het volgende:
nou nou rellen ijscoman, ik geef mijn mening hahaha
quote:Op donderdag 12 april 2007 22:36 schreef IJsmuts het volgende:
voor diegene die mijn bijdrage in het meesterlijke WTF topic gemist hebben (en waar sanne een beetje zit te rellen nu)
[afbeelding]
ja, is toch wel weer zo'n oud kwaliteits topic van Fok! net als dat gabber paint topic, was echt briljant!!!quote:
MASTER!!!quote:Op donderdag 12 april 2007 22:46 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
WTF foto'2 #2
vooral laatste 2 pagina's zijn briljant!!![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 22:58 schreef FJD het volgende:
Wie heeft de foto's van de vorige BoF meet doorgestuurd?
[afbeelding]
Geweldig..:')quote:Op donderdag 12 april 2007 22:55 schreef IJsmuts het volgende:
Hardcore foto-fuck!
Hardcore foto fuck Deel 2
Hardcore foto fuck deel 3
echt zooo mooi!!!![]()
![]()
jah ik ga ook onder de wol, ik spreek jullie weer op dinsdag/woensdagquote:Op donderdag 12 april 2007 23:11 schreef ursel het volgende:
[..]
Geweldig..:')...
Hey, ik ga pitten.. Haal morgen wel de schade ff in met posten..![]()
![]()
Ze zijn er nog, alleen niet meer zichtbaar. Ik wil ze bewaren voor het geval datquote:Op donderdag 12 april 2007 22:21 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
jah zie het net, al mn mooie posts zijn wegheb je ze echt gedelete of ergens in het archief gestopt
![]()
ze komen in het 2 jarige jubileum boekje!!!!!!!!quote:Op donderdag 12 april 2007 23:19 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ze zijn er nog, alleen niet meer zichtbaar. Ik wil ze bewaren voor het geval dat
Ik moest hard lachen!quote:Op donderdag 12 april 2007 19:45 schreef Mr_Baus het volgende:
IJs heeft helemaal geen cursus nodig.. Die gozer kan prima pijpen!
Trustequote:Op vrijdag 13 april 2007 00:45 schreef IJsmuts het volgende:
nou, niemand meer wakker? ga ik ook maar wat proberen te slapen![]()
Het gaat tegenwoordig niet meer zo hard helaas..quote:Op vrijdag 13 april 2007 07:12 schreef Heintje het volgende:
Ik dacht dat julie nou inmiddels wel 3 topics verder zouden zijn.
Wat doe je nu al op dan..quote:Op vrijdag 13 april 2007 07:51 schreef escape_nl het volgende:
Morge allen, pfff weer een vrije dag
Gister avond kon ik het toch niet meer bijhouden.quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:06 schreef ursel het volgende:
Mogguhwaardige mede-spammers.. En Fer..
[..]
Het gaat tegenwoordig niet meer zo hard helaas..
Ik geloof dat we in onze hoogtij dagen zo'n 2 weken lang op zo'n 1 topic per dag hebben gezeten. Misschien zelfs wel 8 topics in een week..quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:09 schreef Heintje het volgende:
[..]
Gister avond kon ik het toch niet meer bijhouden.
Dus de slowchat is nooit weggeweest...quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:11 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik geloof dat we in onze hoogtij dagen zo'n 2 weken lang op zo'n 1 topic per dag hebben gezeten. Misschien zelfs wel 8 topics in een week..![]()
Je wil me echt niet meer zien als spammer hequote:
Een heel topic per dagquote:Het gaat tegenwoordig niet meer zo hard helaas gelukkig..
Mwa, hij zal nu op zo'n 1.5 dag uitkomen, maar topic hiervoor was geloof ik 3 dagen..quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:16 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dus de slowchat is nooit weggeweest...
Je had de handdoek toch in de ring gegooid..quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:17 schreef FJD het volgende:
[..]
Je wil me echt niet meer zien als spammer he![]()
[..]
Een heel topic per dag
Gaat ook wat rustiger, ligt eraan wat men kwijt wil..quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:19 schreef Heintje het volgende:
Ik neem aan dat hier ook de weekenden wat langzamer gaan. Of juist niet?
quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:24 schreef ursel het volgende:
Je had de handdoek toch in de ring gegooid..![]()
Ik ga ook wel ff koffie halen..quote:
He dan pas? Goh jammer.quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:26 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik ga ook wel ff koffie halen..
Dan even de wiki updaten, want mis wat topics..
Uit mijn hoofd wordt topic 166 het jubileum topic..
quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:26 schreef MLPValley het volgende:
Ik ga tenminste wel wat doen op mijn werk![]()
mail me maar op lies@bandoffokkers.nl ... ik heb namelijk geen idee naar welke emailbox je het gestuurd heb!quote:Op donderdag 12 april 2007 22:15 schreef MLPValley het volgende:
Ik stuurde het naar je pm boxIk zal wel even een mailtje sturen naar je mailbox
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |